Miałem na myśli, że auto kupione w Polsce, często będą z salonów polskich, ale także i niemieckich. Mój egzemplarz przykładowo kupiłem w Polsce, ale pochodzi z rynku niemieckiego - pierwszy właściciel na to bardzo zwracał uwagę bo wiedział, że takie egzemplarze są zasadniczo najlepsze jakościowo i w razie gdyby chciał sprzedać auto w Niemczech (było też wystawione na mobile) - to to jest plus. Auta z Belgii nie widuję jakoś często. Ale potwierdźmy danymi z Otomoto.
Łączna ilość ofert wszystkich G30: 1,218
...z czego z Belgii: 35
Zatem auta z Belgii stanowią 2.87% wszystkich ofert G30 u nas. Cała reszta to już zagadywanie do ludzi sprowadzających takie auta albo jak to rzeczony prowadzący kanał na YT - kupują auta z licytacji ubezpieczalni czy tam poleasingowych. Oni ich mają setki jak nie tysiące, a ci kupują je zasadniczo bez oglądania - wiem, bo dzwoniłem gdy szukałem auta. Dzwoniłem też do Auto Bawaria Puławy, tu przynajmniej oglądają na żywo, ale z kolei na stację nie pojedziesz, a ja to z moją G30 zrobiłem.
I tak, zakupy flotowe w Polsce to 75-80% łącznej sprzedaży nowych samochodów. Dlatego nie ma co liczyć na rozsądną wersję wyposażeniową.
Jestem ciekaw co wybrał autor, ale powtórzę się jeszcze raz: o ile nie dostał jakiegoś epickiego deala, to według mnie lepszym wyborem byłoby fajnie wyposażone 520d, ale też nie krytykuję, bo nowy, podwójnie doładowany turbodiesel B47 (zamiast jednego twin scrolla) zapewne lepiej realizuje swoją moc.