Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
slonik, podzial jest jasny Porsche - Taycan, Macan etc - elita, samce alfa, ludzie kultury i biznesu, zony modelki, jachty w Monaco, opaleni, wiecznie usmiechnieci i wypoczeci 5-er - biale kolnierzyki, ludzie na dorobku, przedstawiciele, "wanna be" pracujacy po 10h dziennie ale stac na wakacje w Egipcie i kredyt na dom w miescie powiatowym TM3/TMY - generalnie plebs ktoremu starcza co najwyzej na rate za auto zeby nie musiec jezdzic tramwajem do obozow pracy, w dodatku ze zlym gustem i brakiem godnosci siebie, czesto z popsutymi zebami i kapeluszem na glowie. Przyjaznia sie (aspiruja) do wlascicieli Toyot 😉 Jakiekolwiek mezalianse sa zle widziane i generalnie grupy docelowe sie ze soba nie krzyzuja pod zadnym pozorem5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
1 punkt
-
Dzień dobry, nasza oferta na interesujące Pana części: - przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34118848417 Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są: - nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0324-0203.1 - wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.B337.2X - wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.2900.52 Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc jest zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania nacinanych tarcz hamulcowych to charakterystyczne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm). Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE, Brembo oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe 'gładkie' tarcze hamulcowe. - przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 przednie koła) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34106859181 Oprócz konwencjonalnych przednich klocków hamulcowych w naszej ofercie znajdują się: - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-3857.2 - niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo Xtra P 06 075X - niskopyłowe klocki hamulcowe Meyle PD 025 251 9919/PD - niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1942DTE - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 25199.995.1 Oprócz klocków hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE, ATE Ceramic, Brembo Xtra oraz Textar. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic oraz niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo Xtra ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar. Uwaga - do tarcz wierconych nie zaleca się stosowania ceramicznych klocków hamulcowych. Do tego typu tarcz hamulcowych polecam konwencjonalne klocki hamulcowe: ATE, Textar oraz niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo Xtra. Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujnika zużycia: - czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34356792289 Czujnik polecam: ATE oraz Textar. Dodatkowo podczas wymiany klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie: - sprężyny stabilizujące do przednich zacisków (dla OE BMW cena za 1 sztukę ; dla Frenkit cena za 2 sztuki ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34106790927 Sprężyny polecam: Frenkit. Dodatkowo po około 100 000 - 120 000 km rekomenduję wymianę prowadnic oraz gumowych tulejek prowadnic przednich zacisków hamulcowych: - prowadnice oraz gumowe tulejki prowadnic przednich zacisków hamulcowych (ceny za zestawy na 1 zacisk hamulcowy ; komplet na 2 przednie koła to 2 zestawy) https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34412354195 Prowadnice oraz gumowe tulejki prowadnic polecam: Frenkit. - filtr oleju https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11428507683 - filtr paliwa https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13327822497 - filtr powietrza https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13718511668 - filtr kabinowy z węglem aktywnym https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64119237555 Oprócz standardowych filtrów kabinowych z węglem aktywnym w naszej ofercie dostępne są następujące filtry o działaniu antyalergicznym, antybakteryjnym oraz antysmogowym: - Bosch FILTER+: 0 986 628 543 - Mann-Filter FreciousPlus: FP 25 001 - Valeo ClimFilter™ Supreme: 701019 Informacje o filtrach tego typu: - Bosch FILTER+: https://www.bosch.pl/internet-rzeczy/filtr-kabinowy-filter-przeciw-smogowi-alergenom-i-bakteriom.html - Mann-Filter FreciousPlus: https://www.mann-filter.com/en/parts/cabin-air-filter/freciousplus.html - Valeo ClimFilter™ Supreme: https://www.youtube.com/watch?v=hN1HNCDZuHU&feature=youtu.be Na równi z filtrami Oryginalnymi BMW polecam produkty firm: Knecht/Mahle oraz Mann-Filter. To najbardziej renomowani producenci filtrów. Firmy Knecht/Mahle oraz Mann-Filter od dziesięcioleci są głównymi partnerami BMW w zakresie dostarczania filtrów na pierwszy montaż. - wahacze oraz tuleje wahaczy przedniego zawieszenia nr 6 (z tuleją nr 7) lewy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31126855741 prawy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31126855742 nr 7 lewa i prawa https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31126855743 nr 10 (w poniższych linkach wyświetlają się również same tuleje do wahaczy nr 10) lewy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31126852991 prawy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31126852992 Ceny są podane za 1 sztukę. Na równi z Oryginalnymi BMW polecam wahacze oraz tuleje wahaczy Lemforder. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski1 punkt
-
Jak najbardziej, też tak robiłem. Kupujesz podłokietnik przesuwany lub nie oraz kuwetę, która jest pod spodem. Całość trzyma się chyba na dwóch śrubach z tyłu. Przekładka raczej banalna.1 punkt
-
Zakładam że ten mocno subiektywny test to prowokacyjnie wrzuciłeś, ale skomentuję, bo idealnie pokazuje że w tym aucie to wcale nie ma tak wielu istotnych punktów do których można się przyczepić. Realnie wadą tego auta to trochę dłuższa niż zwykle lista drobniejszych rzeczy typu: brak przycisku otwierania tylnej szyby w kombi (to było rewelacyjne rozwiązanie, którego nikt inny nie robi), brak CA na tylnych klamkach (tego totalnie nie rozumiem), mniejsza lista opcji dodatkowych, trochę gorsze plastiki (nadal dla mnie dużo lepsze niż Toyota, Tesla czy Dacia, ja bym powiedział że trochę Volkswagenowskie te plastiki). Patrząc na swoje potrzeby, w najważniejszych kwestiach słyszę same zalety. Cytuje: zawieszenie idealne, pięknie wybiera nierówności, daje mnóstwo frajdy, fenomanealna wydajność i zasięg 1010km. Układ napędowy, układ kierowniczy, układ hamulcowy: 10/10. Do 200km/h jest cicho, powyżej dopiero robi się głośno. Tablety i mało przycisków, to naciągane 1/10. Dla mnie wymienił najważniejsze cechy BMW i ocenił je 10/10 🙂 Jeździłęm tym autem w wersji i5 M60 i prowadziło się jak dla mnie fenomentalnie jako daily, no ale nie jeździłem po torze czy norweskich rondach 😉 A Ty Adam jeździłeś tym autem, czy masz zdanie na podstawie testu w AŚ, filmów na YT i niektórych opinii na forum osób które też nie jeździły? 🙂 A główne wady, to wszystkie z którymi dałbym radę żyć: - przód wydaje się jak Toyota, ale "musi się opatrzeć" - kwestia gustu, mi się akurat podoba. Ciekawe że identyczną linię stylistyczną ma X1, iX1 i tam jakoś nie słychać narzekania, a sprzedaż bije rekordy. - plastiki w środku nie pasują do auta tej klasy - zgadzam się, za dużo oszczędności, ale do Toyoty czy Tesli dla mnie jest spora przepaść - szmata jak worki na kartofle - widziałem kiedyś worki na kartofle i zupełnie tak nie wyglądają. Jakość sztucznej skóry o wiele lepsza niż Tesla czy Toyota. - w BMW nie powinny być tablety - woli guziczki - ok, typowe konserwatywne spojrzenie. Ja zaakceptowałem tabletozę i widzę trochę zalet w tym. Ciekawe co by o Tesli powiedział 😄 - cena - 280k minus rabaty to za dużo, gdy tymczasem wyjściowo Prius to 200k. Rozumiem, można mieć takie zdanie i udawać że inflacji nie ma. Ciekawe co by pan powiedział o cenie Tesli S z mniejszym zasięgiem (650km vs 1010km), a zaczynającej się od 450k - trudne GUI - za małe ikonki. Jak sam autor zauważył potrzebne są okulary, których nie miał. Zgadzam się z tezą - BMW nie koryguje wady wzroku 🙂 Jeśli ktoś potrzebuje okularów, to auto nie rozwiąże problemu. Miałem wypożyczone X5 przez 2,5 tygodnia z najnowszym GUI. Nie jest idealne, ale nie miałem problemów. Podsumowując: typowo konserwatywne spojrzenie, każda zmiana jest trudniejsza do zaakceptowania. Pewnie gdyby 20 lat temu ten film był kręcony, to byśmy dowiedzieli się że F10 to upadek BMW i najlepsze były E60, a najlepiej E39. Dziś słychać że G30 to wspaniałe auto, a G60 to Toyota. Założę się że za 6-7 lat usłyszymy że G60 to ostatnie dobre BMW i BMW "H60" to krok w złą stronę 😉1 punkt
-
W mojej obecnej F34 20d xDrive w ogóle nie zauważyłem tego problemu, więc zakładam, że w 30d też tego nie będzie problemów z DPF. Czasem tylko po powrocie do domu czułem smród i wentylator chodził nawet po zamknięciu auta, pewnie coś się dopalało jeszcze. Zamówiłem 30d.. to jednak 3l różnicy /100km, ale jeśli bym się tym nie przejmował zupełnie, pewnie wziąłbym 40i, to jednak pancerny B58 z ogromnym potencjałem, z drugiej strony nie oczekuję sportowych osiągów po SUVie tych gabarytów, do tego mam jeszcze inne auto. 30d w tym wydaniu to 6.1s do 100km/h.. a jak go lekko liznąć to pewnie 5.5s 😉 Przyszłością się nie martwię.. luzują zielony ład.. mieszkam poza centrum i rzadko tam wjeżdżam, jak już się stanie to czego się obawiasz, kupie elektryka jako drugie auto (teraz mam hybrydę) i tyle 🙂1 punkt
-
hej, no widziałem to nowe bmw 5 touring i muszę powiedzieć, że wygląda kozacko! ta linia nadwozia jest mega elegancka, a jednocześnie sportowa. wnętrze to w ogóle bajka, pełno nowoczesnych bajerów i luksusu. podobno mają też fajne silniki, mocne i oszczędne, więc na pewno będzie frajda z jazdy. trochę mnie tylko martwi, że z tymi nowymi technologiami może być więcej rzeczy, które mogą się zepsuć. no ale w sumie, kto by się tym przejmował, jak masz takie cacko pod ręką. ciekawy jestem tylko, jak z cenami, bo pewnie swoje kosztuje. co wy o tym myślicie? ktoś już może testował albo widział na żywo? 😊1 punkt
-
Temat do zamknięcia. Jeśli komuś się przyda to odpowiedź jest taka: trzeba skopiować zawartość folderu "data_swi" do C:/EC-APPS/ISTA/PSdZ/data_swi (Usuń stary folder „psdzdata”) oraz ja skopiowałem a w zasadzie zastąpiłem C:/EC-APPS/ISTA/PSdZ/data/psdzdata (Usuń stary folder „psdzdata”) Pozdrawiam1 punkt
-
0 punktów
-
Co do gwarancji,dokupiłem gwarancje płacąc 2.5tys obejmuje skrzynie silnik i dyfer,wszystko fajnie dopuki nie wejdzie sie na strone i doczyta warunki gwarancji. Pierwsze to kwota dopłącają tylko do 6 tys zl,z kolei im auto ma więcej przejechane tym procent od tej kwoty maleje.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00