Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Oczywiście, że da się jeździć. Tak samo komfortowo jak każdą inną serii 5 z tym samym zawiachem, a chyba o to chodzi kupując piątkę. Do frajdy są zupełnie inne samochody i raczej nie drogi publiczne.
    1 punkt
  2. Dzień dobry, część górna to 51118083387, a część dolna to 51115A0DB79. Nie umiem powiedzieć czy te części będą pasować do Pańskiego X1, ponieważ zderzak przedni do M35i ma inny numer katalogowy niż zderzak przedni M Pakietowy do Pańskiego X1, a więc cały zderzak jest inny. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
  3. Witam wszystkich forumowiczów Jestem w posiadaniu BMW F11 z silnikiem n57 D30 z 2011 roku z przebiegiem 240 000 km. Chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów jakie elementy przy obecnym przebiegu warto by wymienić, Chodzi mi o bardziej rozszerzony serwis z pominięciem wymiany rozrządu oraz oleju w automatycznej skrzyni biegów bo te zostały już wymienione 10 tysięcy kilometrów temu. W ostatnim czasie Wymieniłem również amortyzatory przód tył oraz tarcze. Z góry dziękuję za Wszelkie sugestie. Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Wracam do tematu. Rozrzad wymieniony. Moj przy przebiegu 200tys byl w bdb stanie (lekko naciagniety w stosunku do nowego) Slizgi ok, napinacze OK. Okazuje sie, ze moglem jeszcze jezdzic. Ponoc sporo by jeszcze wytrzymal. Zmienilem prewencyjnie- bedzie spokojna glowa. Auto od 80tys km- 165tys olej co 15tys km od 165-200 olej co 10tys. Start stop dezaktywowany przy 80tys.
    1 punkt
  5. Ostatnio wziąłem ponownie auto na podnośnik aby przyjrzeć się jeszcze jednej rzeczy - a mianowicie przedniemu wałowi napędowemu. Luz, jaki posiadam, jest jeszcze większy niż na poniższym filmiku: Dlatego postanowiłem wał zregenerować. Wysłałem do firmy pod Warszawą specjalizującej się w regeneracji wałów i oto dziś przyszedł zregenerowany wał - wymienione krzyżaki itd, wyważony, ale co ważne z wydłużonym frezem w stosunku do fabrycznego frezu: Dam znać po montażu czy rozwiązało to problem.
    1 punkt
  6. Roznic USA vs Europa jest makabrycznie duzo :evil: Pomimo tego ze 3-er w USA jest tansze - to: - zawsze mialo automat - nigdy nie mialo szmacianej tapicerki (podstawowa jest Sensatec), w PL 2k PLN - hifi w podstawie - w PL 1,6k PLN - kamera cofania w podstawie - w PL 5k PLN w pakiecie? - szyberdach w podstawie - w PL 5k PLN - siedzenia elektryczne w podstawie - w PL 5k PLN - siedzenia sportowe z ledzwiami - w PL 4k PLN (chociaz ostatnio ledzwi nie montuja a klient nadal z tych "nie awanturujacych sie" :norty: ) - pakiet Sport Line w podstawie dla 330i, w PL 15k PLN i dziesiatki innych frikowych rzeczy za ktore w PL/Europie trzeba doplacac grube tysiace PLN M-pakiet w USA kosztuje 15k PLN a nie 26k PLN a pomimo tego zawiera np Sensatec na desce rozdzielczej gdzie w PL trzeba 2k PLN za to doplacic. Live Cockpit Prof. razem z navi kosztuje w PL 13k PLN gdzie w USA za 13k PLN jest pakiet "Premium", ktory oprocz navi i LCP zawiera jeszcze - comfort access, ogrzewana kierownice, ogrzewane siedzenia czy Head Up! :evil: To jest kpina z europejskiego klienta ktory jest dojony jak swinia a ludzie tutaj na forum jeszcze temu przyklaskuja bo to ta slynna "personalizacja" i jakby BMW dawalo te opcje jak w USA to przestalo by byc przeciez premium :duh: :norty: :norty:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.