Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Do tego wszystkiego 6gt jest wg mnie ładnym samochodem i również nie mogę zrozumieć dlaczego większość myśli inaczej. Mój znajomy kupił początkiem roku X5 na 22" kołach, w czerwonym kolorze, auto wygląda obłędnie, ale ponieważ nigdy nie miałem okazji dłużej pojeździć SUVem to mam wrażenie, że 6gt pasowałby mi bardziej. Póki co również głoszę herezje, że SUV dopiero na emeryturze, bo za wysoki itd itd.. Podejrzewam, że odpowiednie dobranie elementów zmieniłoby mój tok myślenia. Czas pokaże, chyba, że BMW pójdzie całkiem w design rodem z 7er, wtedy będę musiał zdradzić markę 🙂
    2 punkty
  2. F2 spryskiwacze reflektorów, F4 moduł GM3. 0,2A to i tak dużo za dużo moim zdaniem problem jest gdzie indziej, po prostu te moduły się nie usypiają. Inpa i łącz się z każdym modułem w aucie, możliwe że nie połączysz się z tym z którym występuje problem.
    1 punkt
  3. Tak, ten pod schowkiem. Schematy znajdziesz na WDS Online. Ja tam nie nie widzę nic innego na tym bezpieczniku poza modułem GM, może są jakieś niuanse dla konkretnego rocznika lub wersji silnikowej. Pompka spryskiwacza szyby jest zasilana z GM. Bezpiecznik F2 to pompka spryskiwaczy reflektorów, a dokładniej moduł sterujący tą pompką.
    1 punkt
  4. To zacznij od filtra. Może być tak zatkany, że dławi przepływ. Potem pompa progowa i wężyki podciśnienia. Przetwornik możesz zamienić z tym od EGR jeśli masz odłączony EGR, ale trzeba zwalić kolektor, żeby tam się dostać. Przy okazji sprawdzisz czy klapki zostały usunięte jeśli tam nie zaglądałeś jeszcze. Na przetworniku jest filterek ukryty pod prostokątną "czapką". Wypadałoby go wypłukać w benzynie ekstrakcyjnej, może być zmywacz do hamulców.
    1 punkt
  5. Nie ma sprawy. Pozostałe części są takie same, więc dyfuzor będzie pasował zamiennie. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
  6. F4 to moduł GM. Musisz zrobić mostek z miernika na klemie minusowej, potem przy otwartej klapie bagażnika zasymulować zamknięcie, odczekać 15 min, rozpiąć klemę i wtedy zobaczysz jaki jest prąd spoczynkowy. Powinien być mniej niż 50mA. Ewentualnie miernikiem cęgowym, ale nie wiem czy złapie tak mały prąd.
    1 punkt
  7. A u mnie akurat bylo troche odwrotnie z zakupem G32:) Szedlem do salonu z zamiarem zakupu G31 i tak szczerze mowiac chyba nawet nie wiedzialem o istnieniu czegos takiego jak 6GT (i to byl wlasnie problem tego modelu!). Mnie ku G32 nakierowal fajny handlowiec w BMW. ALE w calym Krakowie nie bylo szans go zobaczyc na zywo w zadnym z salonow... Ja jednak przed decyzja musialem to auto porzadnie ogladnac, dlatego znalazlem na Ślasku w salonie i pojechalem oglądnąć. Jak zobaczyłem na żywo to się zakochałem i juz musialo to byc;) Mysle ze gdyby te samochody staly w salonach to ludzie by je kupoiwali zamiast G31 a moze nawet zamiast G05. A że ten samochod dla przecietnego klienata BMW nie istaniał to jak go miał niby kupic? Ja uwielbiam moje G32 LCI, jedyne czego mi brakuje to R6:/ Niestety budzet nie puszczal wiec wybralem 620d. To nie jest zły silnik i o dziwo nawet sobie w miare radzi z tym autem. Jednak 30d to jest INNA BAJKA:) Dlatego teź pomimo wielkiego zadowolenia z G32 mysle bardzo pomalu o zmianie gdzies za rok na X530d, chcialbym 630d ale juz nie kupie nowego:( Napiszcie koledzy prosze jakiego rzedu rabat moge dostac na X5 obecnie. Wiem że to zależy od wielu czynników ale może chociaz jakieś przedział mi rzucicie. pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych uzytkowników G32!
    1 punkt
  8. jak jest na miejscu, to nie ma co się przejmować. To też nie nowe auto, i tak jak napisałeś jego pełna sprawność może być ku końcowi, pewnie zanim zaczną z nim być problemy to może jeszcze minąć przynajmniej ze 100tyś km. Chyba, że więcej będzie miasta to wtedy gorzej - ale bez pakowania się w "koszty" tuner sobie z tym poradzi jak proste ładne auto to nie ma co wybrzydzać. Kupować, cieszyć się a nawet jak coś do naprawy będzie to zrobić i jeździć.
    1 punkt
  9. Dużo prawdy w tym, co mówisz. G32 było autem idealnym, ale niszowym - widać rynek nie przyjął tego konceptu, co nam może wydawać się dziwne. Najwyraźniej dobrze wpisujemy się w profil grupy docelowej zdefiniowany gdzieś tam przez marketing BMW. Życie zweryfikowało jednak ich założenia w excelu i widać, że to albo niewielka demografia, albo trudna do przekonania, aby jeździć takim nie wiadomo czym... Ani to kombi (G31), ani limuzyna (G11), ani niczego nieudające auto rodzinne (van), ani modny SUV (G05/G06). Grupa docelowa widać jest mega przywiązana do swoich tradycyjnych wyborów (unikam określenia "konserwatywna") i w salonie - nawet jeśli szła kupić G32, albo przynajmniej przymierzyć się do tego auta - decydowała się na jedną z bardziej popularnych opcji (myślę, że w kolejności takiej: X5/X3, piątka kombi, SUV innej marki, VAN innej marki) Myślę także, że BMW zawaliło sprawę dotarcia do świadomości bogatszej klienteli - np. mogli wyposażyć floty wożące VIPów (np. na lotniskach, albo takie VIP taksówki odbierające biznesmenów z lotniska) właśnie w G32. W pierwszej grupie widać limuzyny (A8, 7er, S-klasse, Panamera) i SUVy (Cayenne, często Volvo XC90, etc.). W drugiej grupie najczęściej jest E-klasa (sam wożony byłem b. często), S90, albo Superb (a to dlatego, że ma wielkie wnętrze z mnóstwem miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu). Myślę, że G32 spełniłoby się w obu zastosowaniach i mogłoby to dodać temu samochodowi "zauważalności" i podprogowo wpłynąć na lepszy odbiór na rynku Niestety, następcy nie będzie (a w każdym razie nic nie słychać, aby BMW zmieniło w tej kwestii zdanie). Bezpośredniej konkurencji nie ma (bo nie uważam za taką ani A7, ani CLSa - w obu autach z tyłu jest skandalicznie ciasno, a dodatkowo CLS ma kpinę zamiast bagażnika). Zostaje SUV. A X5 jest nie do pobicia. Konkurencja jest albo droższa (Cayenne), albo gorszy ma infotainment (Cayenne, Q7/8), albo gorzej jeździ (GLE), albo ma za małe silniki i jednocześnie gorzej jeździ (XC 90). Racjonalnym wyborem wydaje się jeszcze VW Touareg, który sensownie wyposażony kosztuje ludzkie pieniądze, za które dostaje się uczciwy produkt. Jeździ jak Q7, kosztuje sporo mniej, oferuje w zasadzie podobny poziom wykończenia i wyposażenia, i niczego nie udaje. Porównując ceny po rabatach, wyposażony po korek Touareg z najmocniejszym dostępnym silnikiem benzynowym kosztował ponad 100 tys mniej niż zamówiona przeze mnie X5 - niebagatelna kwota (ale tam V6, a tu V8, co było czynnikiem decydującym w moim wyborze)
    1 punkt
  10. Ta wentylacja foteli za ponad 4 tys zł często działa tak, że jak wsiądę do nagrzanego G26, to nawet po 10 min jazdy z ustawieniem wentylacji foteli na high nie potrafię powiedzieć, czy jest ona faktycznie włączona, czy nie. Przy ustawieniu na very high często bardziej czuję wibracje fotela od wentylacji niż samą wentylację. Nie mówię, że w ogóle ona nie działa, ale jak za te pieniądze, to zdecydowanie szału nie robi.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.