Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sam sobie odpowiem. Auto w większości w drugim lakierze, fotel kierowcy do malowania, felgi mocno obdarte od krawężników, brak letnich opon. Lakier mocno zapuszczony, cały do korekty, chromy z przodu do wymiany. Brak błędów na desce, diagnostyka nie była podpinana, jazda próbna też się nie odbyła. Na pierwszy rzut oka mechanicznie sprawna, dociągi działają, komfortowy dostęp również. Auto w bardzo ciekawej opcji ale w tej kwocie spodziewałem się czegoś innego.
    1 punkt
  2. Ktoś użył nie tej szpilki. Teraz gwint pewnie nie pasuje pod normalną, standardową dla BMW.
    1 punkt
  3. 320i jak i 330i jest ok, Nie mniej jednak 320d też jest ok. Zastanawia tylko ten budżet, bo G30 są ogólnie tańsze niż G20 chyba?
    1 punkt
  4. Parzę właśnie w realoem i wychodzi, że czujnik tylny jest ten sam. Po schematach wygląda na to, że trzeba przepiąć w prawym czujniku 4,1,5 na 6,2,3 ,a wtedy 4,1,5 jest podłączone do LWR2. Dlaczego taka kombinacja to nie mam pojęcia.
    1 punkt
  5. Ewentualnie problem z czujnikiem temperatury parownika. Czasem szwankują, co powoduje zamarzanie parownika I przestaje lecieć powietrze z kartek.
    1 punkt
  6. Tego nie wiem ale ma to sens, bo ja nigdy z Rest'a nie korzystałem a szczotki się zużyły.
    1 punkt
  7. Nie trzeba mieć doktoratu w temacie olejów czy miernika jakości oleju - zwyczajnie po 10.000km każdy olej będzie zużyty na tyle, że warto go wymienić. Dawniej, 2 dekady temu każdy z producentów samochodów podawał interwały wymian co 10.000km i samochody jeździły bez problemu - a zaznaczam, że były znacznie mniej wysilone. Ale w Europie zrobiły się modne wynajmy długoterminowe (gdzie koszty serwisu są istotnym czynnikiem przy wyborze floty) oraz kochany parlament europejski, który naciska na producentów jak najbardziej ekologiczne eksploatowanie pojazdów - i mamy interwały średnio co 30.000km. A w interesie producentów nie jest robić długowieczne samochody, tylko sprzedawać ich jak najwięcej. Częstsze wymiany olejów w ASO nie wpływają na zwiększenie zysków producentów samochodów, tylko co najwyżej dealerów - ASO. Jako ciekawostka - w USA i nie tylko interwały wymian są o połowy krótsze. I nie piszcie, że oleje mamy lepsze, long life itp. - niestety nie.
    1 punkt
  8. Gratulacje ! niech się sprawuje jak najlepiej !
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.