Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. No i mam fajne podsumowanie wątku, Porsche, Ferrari, Lamborghini są lepsze I fajniejsze od Tesli. 😀
    2 punkty
  2. Adam na każdych światłach jest pierwszy, rozpędza się w ułamek sekundy do maksymalnej dozwolonej prędkości i potem tak jedzie z poczuciem satysfakcji 😉
    1 punkt
  3. Nie trzeba mieć doktoratu w temacie olejów czy miernika jakości oleju - zwyczajnie po 10.000km każdy olej będzie zużyty na tyle, że warto go wymienić. Dawniej, 2 dekady temu każdy z producentów samochodów podawał interwały wymian co 10.000km i samochody jeździły bez problemu - a zaznaczam, że były znacznie mniej wysilone. Ale w Europie zrobiły się modne wynajmy długoterminowe (gdzie koszty serwisu są istotnym czynnikiem przy wyborze floty) oraz kochany parlament europejski, który naciska na producentów jak najbardziej ekologiczne eksploatowanie pojazdów - i mamy interwały średnio co 30.000km. A w interesie producentów nie jest robić długowieczne samochody, tylko sprzedawać ich jak najwięcej. Częstsze wymiany olejów w ASO nie wpływają na zwiększenie zysków producentów samochodów, tylko co najwyżej dealerów - ASO. Jako ciekawostka - w USA i nie tylko interwały wymian są o połowy krótsze. I nie piszcie, że oleje mamy lepsze, long life itp. - niestety nie.
    1 punkt
  4. Nowa 5 wg np. Caroserii się prowadzi słabniej, niż G30 LCI. DSG ma muła, ale w Sporcie działa szybko i dobrze zmienia biegi. Wyciszenie trochę gorsze, niż w BMW, ale już bez takiej przepaści, jak kilka lat temu. Cenowo ten setup Superba rozsadza, dobrze napisałem. To BMW najnowszymi modelami obniża poziom.
    1 punkt
  5. Taki nowy Superb 4 z eko skórą w środku z całkiem mocnym 2.0 TSI 265km 4x4 w Laurin&Klement kosztujący 250k rozsadza to G60. Jest krótszy, łatwiej nim manewrować, ma podwójne szyby nawet z tyłu, znacznie więcej miejsca, za grosze kupujesz tam 4 letnią gwarancję i 4 letni pakiet serwisowy ( 4800 zł nrutto ). Zawsze BMW w serii 5 miało to coś, ten sznyt, jakość, a tu się po prostu pogubili z G60.
    1 punkt
  6. Gwint na piaście do sprawdzenia/przegwintowania przed próbą zakręcenia kolejnej śruby a być może i piasta do wymiany i dopiero można zakręcać nową śrubę. @KucaQ nawet używając pneumata czujesz że śruba nie wkręca się tak jak powinna i coś jest nie tak, tylko kompletny ignorant wymusza wkręcenie śruby na tak zwanego "chama".
    1 punkt
  7. Witam , chciałem pokazać w jaki sposób usunąłem z nawiewu BMW F30 liść który wpadł do wentylatora i spowodował jego głośną pracę (burczenie i wibracje). Takie małe coś a wkurza nieźle . W zał. kilka zdjęć : 1) Ściągamy osłonę nawiewu: http://imageshack.com/a/img922/6994/TtCSdf.jpg http://imageshack.com/a/img921/7013/eNKwEy.jpg http://imageshack.com/a/img921/9742/3DHMVV.jpg 2) Odkręcamy 3 śruby torks mocujące wentylator : http://imageshack.com/a/img923/3356/KYsWlV.jpg 3)Wyjmujemy wentylator z gniazda nawiewu : http://imageshack.com/a/img922/9149/KBPfbx.jpg http://imageshack.com/a/img921/4341/RVlyqA.jpg 4)Wyjmujemy śmieci które dostały się do wentylatora i składamy całość spowrotem. Mam nadzieje ze komuś się przyda taka instrukcja . Pozdrawiam :D
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.