Opisales z grubsza filozofie BMW za ostatnie x lat.
Napis/metka/kolory sa wazniejsze niz to co w srodku, niz osiagi, niz prowadzenie, niz masa, niz materialy etc
Policz ile masz znaczkow ///M w 520i w m-pakiecie, 25? 30?
To czemu sie dziwic ze "Bowers&Wilkins" za 3k PLN? A ze gra jak stary HK? Wazne ze zaslepki prawilne.
Taki to Bowers jak i ///M
Klientom to nie przeszkadza, malo tego - podoba sie. Gdyby tak nie bylo to i polityka firmy by byla inna.
PS. Ceny transakcyjne spadna bardzo szybko z racji konkurencji.
Chociaz z drugiej strony nie sa zle i tak - tuz po premierze G30 testowalem 4-cylindrowe dopakowane po sufit 530i to dealer spiewal 380k PLN. A to bylo 2017/18, od tego czasu mamy ~50% inflacji i ta 530i powinna mocno doposazona kosztowac dzis katalogowo ~570k PLN.
W tej cenie pies z kulawa noga nie kupi 5-er wiec niestety chcac nie chcac klient zaplaci za to po prostu spadkiem jakosci (gdzie sie da).