Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Masz fotele komfortowe. Usiądź oprzyj się i „owiń głowę" przednią częścią zagłówka. Ta „poduszka" ma się „złamać".
    2 punkty
  2. Cześć, może detal, ale parę dni temu zauważyłem lekko odchylony/przekrzywiony zagłówek fotela pasażera przedniego, da się coś zrobić? Pchać na siłę to chyba nie metoda? Pierwsze zdjęcie to pacjent, drugie zdjęcie to fotel kierowcy dla porównania.
    1 punkt
  3. Dodam, że w G30 ta "poduszka" i tak jest dość mało elastyczna, wręcz twarda. Pamiętam, że w E60 te zagłówki foteli Komfort były dużo bardziej miękkie i przyjazne człowiekowi. Tam jak wbiłem się w fotel, otuliłem boczkami i zagłówkiem to czułem się jak w promie kosmicznym. Teraz już nie ma takiego efektu, choć fotele nadal są w miarę komfortowe i jedne z najlepszych na rynku o ile nie najlepsze. Nie wyobrażam sobie innych foteli niż Komfort. To jakby synonim BMW.
    1 punkt
  4. Sam pisałeś, że gościu butował auto, więc stan jego silnika był/jest wypadkową wielu czynników. Sam olej może mieć się do tego nijak. Wiesz na 100% co by było gdyby zalewał np. 5W40 czy cokolwiek innego? Nie wiesz i nie masz żadnej gwarancji, że byłoby lepiej. A jeśli lepiej to o ile % lepiej? A może o 3% gorzej? Nie ma idealnego oleju i każdy ma jakieś wady, w tym ten zachwalany przez Ciebie 5W40. W maju znowu będę wymieniał olej to zapytam co tam w ASO mają w beczkach do wyboru. Powiem, że derlysy z forum BMW wyśmiewa 0W30 i rekomenduje coś innego 😄 Sprawdziłem na fakturze i ostatnio miałem wlany 0W30 jako zalecany do tego silnika. Podobno taką oliwą zalany był fabrycznie i nie ma powodu, by lać inny. Cena oleju nie ma dla mnie znaczenia, równie dobrze mogę wlać droższy. Tylko chciałbym widzieć w tym sens. A póki co nie widzę. Owszem, zdarza mi się depnąć i zazwyczaj jeżdżę dość dynamicznie. Ale nie jest to jazda torowa non stop do odcięcia, żebym miał stosować olej wyczynowy dla rajdowców. W korkach też nie stoję, żeby ten motor się gotował ponad normę. Tylko poproszę o kilka rzetelnych i niezależnych opracowań, które dowodzą, że ten konkretny olej będzie lepszy od innego. Rozebrany silnik jakiegoś Mariana mnie nie przekonał.
    1 punkt
  5. No światła pozycyjne ma. 😂
    1 punkt
  6. Kiedyś też doktoryzowałem się w temacie filtrów czy oleju. Godzinami zastanawiałem się czy wybrać produkt producenta X czy Y? Czy zastosować 5W30 czy może 0W40? Godzinami czytałem różne fora gdzie można było przeczytać wręcz sprzeczne zalecenia. Od kilku aut mam to w nosie, szkoda życia i czasu na takie pierdoły. Problemów z silnikami zero, nie muszę nawet nic dolewać między wymianami, nic mi nie kopci, remont silnika to dla mnie jakaś abstrakcja. W USA motorki V8 w Beemkach są dość popularne. I morał jest taki - nieważne co lejesz. Ważne, żeby oliwę wymieniać często. Ot, cała tajemnica.
    1 punkt
  7. A jaki proszek do pieczenia polecasz? Bo rozważałem Dr Oetker, ale może są jakieś lepsze alternatywy.
    1 punkt
  8. Ja jako ciekawostkę dodam, że kolega był wczoraj na rybach i znalazł w jeziorze czołg z II Wojny Światowej, jeszcze silnik w nim chodził.
    1 punkt
  9. Odpalił po zimie 🙂 Jazda testowa zaliczona. Zaczął trąbić przy skręcaniu w prawo hahaha. Zamówiłem już zwijak kierownicy, do wymiany przy serwisie olejowym będzie teraz. Poza tym poza standardowym serwisem chyba dam sobie spokój w tym roku z jakimiś robotami. Jeździ dobrze, dynamika wzorowa. Oby się tylko nic nie zepsuło więcej 🙂 I już po serwisie, wszystko na ten rok zrobione 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.