Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć! Chciałem podzielić się szerzej dobrym rozwiązaniem, które wcześniej na forum było poruszane, aczkolwiek nie ma jasno napisane co i jak, a fajnie jakby to było na przyszłość w wyszukiwaniach. :) Postanowiłem nie płacić za konwersję mojej F30 z USA na EU tylko zrobić to samemu najtańszym możliwym sposobem, czyli: telefon na androidzie, apka Bimmercode oraz adapter iCar Pro BT 4.0. Cały zestaw to koszt: - adapter około 150 zł (polecam go, spraedzony, działa dobrze) - apka Bimmercode (odblokowanie kodowania), koszt: 129 zł. Po zakupach podpiąłem się do F30stki z niepewnością czy się uda... Z tą apką można zrobić bardzo wiele, w bardzo prostej formie. Są dwa tryby- expert oraz standardowy. Standard pozwala na zdefiniowane przez autora apki kodowania poprzez dosłownie click and code ;) Oczywiście ten tryb ma ograniczenia, ale można wiele. W przypadku trybu expert ja na razie zmieniłem: język na PL, region na Europę, przekodowanie radia na paramtery Europy, włączyłem przeciwmgłowe (z zaadaptowaniem zaślepki ;) ), wyłączyłem obrysówki. Polecam zakup, na prawdę warto- absolutnie nie jestem stronniczy w tej kwestii, po prostu sam byłem przerażony kto mi to wszystko zrobi, kiedy i za jakie pieniądze, a można śmiało podziałać samemu. W razie pytań zapraszam, chętnie pomogę.
    1 punkt
  2. Jak to te eMki nie kończą na barierkach na autostradach z powodu opon, a mają standardowe 😋
    1 punkt
  3. Z tego opisu wynika, że Twój tata zdecydowanie nie szuka BMW.
    1 punkt
  4. Jeżdżę prawie rok G31 540i 2022r, i patrzę co jest na rynku. To nic lepszego nie ma za te pieniądze. Dlatego nie mam zamiaru zmieniać. Poszukaj używki z fakturą do leasingu
    1 punkt
  5. Niestety jestem zmuszony poruszyć temat odebranego miesiąc X1 20i Muszę nazwać siebie " " szczęśliwym " " posiadaczem bmw x1... (szczególnie z podwójnym cudzysłowem) Po krótce w punktach: - czas oczekiwania na pojazd 13 miesięcy (najmniejszy problem, początkowo miało być 6 miesięcy), - przy wydaniu samochód posiadał wgniecenie na tylnej klapie (naprawili po obruszeniu się....), - z ciekawości zmierzyłem miernikiem, cały pojazd ze średnią grubością 200um (inny x1 na placu miał od 90 do 110 um). "Podobno" samochód nie przeszedł kontroli jakości na produkcji i jeszcze raz go pomalowali. Czy ktoś się z takim czymś spotkał? Podobno taka grubość może być, (wpisałem w protokole odbioru notatkę. I teraz najlepsze: - po 5 godzinach w salonie wyjechaliśmy na stację paliw 200m od salonu. Po zatankowaniu przestał działać ekran główny.... Salon kazał wrócić, wzięli na serwis i zrestartowali system. Zadziałał. - po 2 dniach przestał działać bluetooth, przywrócenie do ustawień fabrycznych pomogło (wszystko trzeba konfigurować od nowa...), - po 7 dniach przestał działać android auto, przywrócenie do ustawień fabrycznych pomogło, - po dwóch tygodniach zauważyłem, że samochód zjeżdża do lewe strony, prawdopodobnie krzywe ustawienie kierownicy lub coś innego. dopiero wybieram się do serwisu, początkowo było ok. Przejachałem 1000 km wokół komina. - zawieszenie mega twarde (mało komfortowe), dostęp komfortowy jest jakiś budżetowy, czujniki tylko w drzwiach przednich, sposób działania wątpliwy. Ogólnie zawiodłem się na samochodzie - ilość przygód jak na nowy samochód. Poza tym, że może ładnie wygląda. Polecam więc zastanowić się jednak nad zakupem.... Jeżdżę na co dzień X5 g05, ma kilka wad, coś się wiesza, przestaje działać na chwilę. Myślałem, że bmw w kolejnych wersjach U to poprawi, Chyba bmw ma problem z systemami system infotainment.
    1 punkt
  6. @luk_byd Będę Cię cytował, gdy ktoś będzie narzekał na run flaty i że "A po co? A na co to komu?" 😄 Właśnie dlatego, żeby na autostradzie przy 200km/h nie zaliczyć barierek przy kapciu albo żeby pry tym samym kapciu móc dojechać do wulkanizacji czy serwisu. A że niby jest 4,726% twardziej względem zwykłej opony? W nosie to mam 😄 Fura idzie za ręką jak po szynach i o to chodzi.
    1 punkt
  7. Odpowiem na ten i kilka powyższych postów: - modele od 06.2020 mają zablokowane DME - jakaś forma szyfrowania, coś jak iPhone. I tak samo jak istnieje gdzieś narzędzie do łamania iPhone (ten nie-słynny Pegasus), tak samo istnieje jedna jedyna na świecie firma (Femto), która świadczy usługi odblokowywania DME. Wyjmuje się DME z auta (gdy V8 to są to dwa DME), wysyła do Finlandii (kiedyś do Rosji...), po tygodniu wraca odblokowany. Koniecznie trzeba wyłączyć aktualizacje OTA, gdyż zablokują one spowrotem DME i przywrócą fabryczne mapy. - z odblokowanym DME (lub modele przed 06.2020), można już robić wszystko - instalować Bootmod, MHD, MG Flasher, wycinać GPF, odblokowywać speedo-limiter, instalować flexi fuel, port injection - wszystko co oferują te platformy. - alternatywą do odblokowywania DME jest racechip (np JB4), ale potencjał jest niższy. - niestety zarówno odblokowanie DME jak i używanie racechipa jest wykrywane przez Ista, samochód jest oflagowany w bazie BMW więc z gwarancją może być krucho w przypadku padu silnika/skrzyni. - jedyną chyba rzeczą którą można zrobić bez odblokowania DME (i podobno nie jest to wykrywane obecnie przez serwisy), to xHP, czyli strojenie automatu. I to tyle w temacie, stan wiedzy na kwiecień 2024.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.