Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. no niestety, nie ma reguly, kiepski warsztat moze miec lepszy dzien i zrobic dobrze, a wybierzesz najlepszy warsztat, ktory moze miec gorszy dzien i "spitolic" heh 🙂
    1 punkt
  2. trzeba być utlenioną blondynką aby kupować auto ze skają... Skaja to zwykły materiał z naniesionym laną reklamówką z hipermarketu.. Ten materiał po 2-3 latach może zacząć pękać. W upalne dni jest miękki jak balon i rozciągliwy a w zimę sztywnieje mocno i może pęknąć od mocnego zagięcia ( wszystkie skajo podobne gówna fotele mają popękaną skaję na siedzisku zawsze i to bardzo młode modele aut 3-4 letnie) Skóra to skóra, dobrze użytkowana i dbana tapicerka będzie służyć i cieszyć. Chyba, że wszystko jedno czy macie kalosza czy ładny skórzany but to tam możecie skają się podniecać.
    1 punkt
  3. Sprawdź czy do twojego modelu podejdzie coś takiego 33536769473. Podnosi ciut tył 👍
    1 punkt
  4. Takie jest oficjalne stanowisko większości ASO.
    1 punkt
  5. Poprawny Carpass czy wpisy w BMW nie oznaczają że przebieg jest OK tylko tyle że zachowana jest chronologia. Świeży diesel robi przez 3 lata 27.000 km.... Dziś nie koniecznie trzeba cofać , dziś zatrzymuje się przebiegi nie pozostawiając żadnych śladów...
    1 punkt
  6. Przy xDrive i nawet jazdy na RFT bez powietrza - rozpiałbym napęd xDrive - za pomocą bezpiecznika. Dalej już bez znaczenia. Ja miałem 3 razy uszkodzoną oponę w życiu. A jeszcze półtora roku temu mogłem powiedzieć że nigdy 🙂 Na zeszłorocznych wakacjach runflaty uratowały mi.. prawie "życie". Wybuchła opona na autostradzie. Musiałem na coś najechać wcześniej (może nawet dużo wcześniej). Na pękniętej oponie (dziura wielkości pięści), zjechałem z autostrady (na szczęście byłem już blisko Zagrzebia i około 40 km zjechałem na tak uszkodzonej oponie. Najpierw około 15 km z autostrady (na szczęście był korek i każdy wolno jechał), a później 15 km do hotelu, a następnego poranka kolejne 15km do wulkanizacji gdzie na miejscu mieli opone w rozmiarze po czym dojechałem do domu. Gdyby to nie byłby ROF - ... tylko assistance, na które wtedy nie mogłem liczyć. Była niedziela g. 23. Powiedzieli że przyjadą rano o 8. Ja małe dziecko i żona w samochodzie. Słabo. Wyszło tak że dziecko nie ma żadnych wspomnień z tego zdarzenia. Także... to taka moja mała historia. Wcześniej dwa flaki to 2x śruba w kole (raz, i pierwszy raz w Audi A4 B9 - na próbę kupiłem bo podobało się, ale szybko wróciłem do BMW)
    1 punkt
  7. Chcecie wysoką jakość? Zakładać Sachs. KYB też polecam. Komplet sachsa lewa i prawa strona razem z tymi "kielichami" 1500zł. Wymiana z geometrią do 1000zł. "Dokładnie 17 minut na stronę plus proste narzędzie do przytrzymania sprężyny" - za ten tekst to powinieneś x3 zapłacić...
    1 punkt
  8. Jeździłem dwa dni autem z Veganzą i kilka godzin z Merino - sztuczna skóra jest bardziej miękka i świetnie "oddycha". Nie ma sensu dopłacać do naturalnej, jedynie zapach z Merino na plus.
    1 punkt
  9. Przez kilka godzin testowałem 520d. Mało dynamiczne, przechyla się, słabe hamulce, zupełny brak responsywności na kierownicy, słabe tłumienie drobnych nierówności (auto na zwykłych 19", żadne runflaty). Bardzo dobre wyciszenie (ale silnik nieprzyjemnie warczy), wnętrze bardziej przestronne niż w G30, ale zdecydowanie bardziej surowe i zupełnie nie premium. Dźwięk z HK rozczarowujący. Do tabletów pewnie bym się przyzwyczaił, z konieczności tylko. Ogólnie rozczarowanie, na pewno nie kupię. Może gdyby chociaż to auto było ładne... Ale nie jest, do Mercedesa nawet się nie umywa.
    1 punkt
  10. Byłem, oglądałem, sprawdzałem. Niestety nie kupiłem. Serce widziało tylko silnik 😉 jednak rozum widział jeszcze parę kosztownych inwestycji. Opony zimowe i letnie nie nadające się do użytkowania, cieknące amortyzatory przód. Drżenie kierownicy powyżej 120 km/h albo od amortyzatorów albo może tez coś z układem kierowniczym. Nie malowana, serwisy bez zastrzeżeń, wszelkie wymiany typowo eksploatacyjne. Samochód fajny jednak wymagający jeszcze sporego dofinansowania i nie mówię tutaj o podstawowym "mak zestawie" (oleje, filtry...). Szukam dalej 😉
    1 punkt
  11. Adam... motoryzacja ma łączyć a nie dzielić. Nieważne w jakiej formie 😉
    1 punkt
  12. Ja wczoraj po 2 tygodniach jezdzenia hybrydowa Toyota zasiadlem ponownie w mojej TM3P. Moj boze, jezeli ktos mi powie, ze auta spalinowe (benzynowe, dieslowe, hybrydowe, niewazne) maja przed soba jeszcze jakakolwiek przyszlosc - parskne tylko smiechem. To jest smietnik historii i chodzacy trup, za 10-20 lat, czyli jeszcze za naszego zycia, bedzie takim samym gratem jak kaseta VHS czy kuchenki na opal - moze uzywane jeszcze gdzies przez Talibow w jaskiniach Afganistanu czy innych egzotycznych miejscach.
    1 punkt
  13. Toyota co roku znajduje 10-12M klientow na swoje auta wiec na bank maja pelno zalet (jakichs). Dla mnie to auto jest warte nowe ~80k PLN (kosztuje 200k) a osobiscie wolalbym jezdzic 15 letnia E90 320d, sprawialoby mi to 3x wiecej frajdy i przyjemnosci na codzien z przemieszczania sie samochodem. Nie rozumiem ludzi (naprawde, NIE ROZUMIEM) ktorzy kupuja Toyoty - dla mnie to auto jest tak tragiczne/beznadziejne, tak ZLE PRZEMYSLANE ze az mnie wzdryga jak mam do niego wsiasc. Tu chodzi o cala filozofie motoryzacji - ktos kto lubi te auta wg mnie musi nadawac na zupelnie innych falach niz ja, miec zupelnie inny charakter/swiatopoglad/emocje. Siedzac za kierownica czuje sie w tym aucie OKROPNIE, wszystko mnie drazni - wiekszosc przyciskow, rozwiazan poszczegolnych systemow. GUI jest tak zle, ze go nie uzywam po prostu od tygodnia, ograniczam sie do samej jazdy i obslugi klimatyzacji i ogrzewania siedzen. Dam Ci przyklad - dojezdzam do celu i wylaczam auto przyciskiem start/stop. Auto piszczy (okropnym, wstretnym i natarczywym dzwiekiem ktory by zbudzil zmarlego) bo zapomnialem przestawic lewarka wybieraka w pozycje P. Przestawiam wybierak w pozycje "Park" Ale auto dalej piszczy. Musze je wlaczyc ponownie przyciskiem start/stop, przestawic wybierak w Park i wylaczyc ponownie. Dla mnie to jest jakas kwadratura kola. Ulozenie przyciskow na kierownicy czy desce, ich zagmatwany ksztalt, jakosc i responsywnosc wyswietlaczy - to wszystko jest tak makabrycznie nieergonomiczne ze az strach. W tym aucie z rzeczy ktore sa dla mnie wazne w samochodzie nie ma nic - naped okropny, GUI okropne, ergonomia okropna. PS. Jezeli ktos mi powie, ze nieczytelny, analogowy, umieszczony w glebokiej tubie predkosciomierz, na ktory sie zerka do srodka kierownicy, ponizej lini wzroku, jest lepsze od zerkniecia minimalnie w prawo tak jak w TM3 na duzy i czytelny cyfrowy wyswietlacz - to powiem ze nie ma pojecia o czym mowi. PS2. Po kilku latach posiadania Tesli czlowiek w ogole nie rozumie dlaczego musi uzywac hamulca recznego, po co klika w przyciski typu ogrzewanie foteli etc - w Tesli to wszystko jest automatyczne. Najgorsze jest jednak GUI i soft - to auto niczym sie nie rozni od aut Toyoty sprzed 20 lat, jest nawet gorsze bo bardziej zagmatwane bo wiecej trzeba upchac do menu a menu jest ARCHAICZNE - kierowcy ucieka 90% interakcji z nowoczesnym autem - jakbym mial porownac to jest jak przegladanie internetu na Ipadzie i na jakiejs Nokii sprzed 20 lat. Ale zeby nie bylo, auto ma zalety: - wyglad zadziorny i lepszy niz nijakie dziadkowe Toyoty sprzed 20 lat (widac ze zmienili design pod mlodszych klientow), ostre przetloczenia jak w Lexusie - nie ma zlego zawieszenia i nie jest glosno w srodku - dzwiek zamykania drzwi jest przyjemny - samo wykonczenie auta nie jest tragiczne - tzn pelno twardych plastikow i piano black ale przyjemny material kierownicy, ciekawa faktura materialu na siedzeniach Nie jestem chyba w stanie wymienic wiecej zalet - moze jest ekonomiczna? (6l / 100 po miescie) Tania w eksploatacji? Nie mam pojecia. Porownywanie tego czegos do TMY to jest obraza dla motoryzacji jako takiej, to ile sie sprzedaje obecnie TMY i co w tej cenie oferuje mowi samo za siebie, ludzie szybko pozbywaja sie stereotypow jak przetestuja auta.
    1 punkt
  14. 0 punktów
  15. Zobaczymy jak będzie, nie bardzo jest na co zmienić bo o Bilsteinach ostatnio również widziałem bardzo słabe opinie 😞 Jak narazie jeździ się genialnie, jedyne co mnie irytuje to to że przód jest 10mm wyżej niż był mimo że wszystko jest idealnie dobrane po VIN i zamontowane zgodnie z TIS. Ktoś w USA pisał że ułożyło się po miesiącu-dwóch, zobaczymy.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.