Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Trochę przypał mieć 340i z 2024 roku bez kamery cofania. Szyby sam przyciemnisz (na upartego kamerę też samemu dodasz), bez innych bajerów da się żyć, ale jest jakieś minimum które nowy samochód, moim zdaniem, powinien mieć.
    2 punkty
  2. Informacja o rodzaju i rozmiarze opon jest wrzucana do czujnika TPMS i stąd ją potem samochód pobiera - te fabryczne komplety mają już prekonfigurowane parametry i stąd samochód wie jakie gumy ma wrzucone. Można zaprogramować, ale trzeba znać częstotliwość czujnika i mieć odpowiednią zabawkę - dziwne, że w ASO nie mają 🤔 Tu jakiś magik programuje ale bez podawania parametrów opony, zakładam, że ten jego programator nie ma tak zaawansowanych opcji. Jest nawet wątek na bimmerfeście: https://www.bimmerfest.com/threads/tires-not-recognized-warning.1461081/ Co prawda z G20, ale rozwiązanie dość stare 😉
    1 punkt
  3. Wczoraj przejechałem się 2letnim Camaro. Hamulce w M340 są lata świetlne z przodu 😀. Tak miękkiego hamulca w sportowym mocnym aucie nigdy nie zaznałem... Reakcja na gaz wwolnossącym też z mega opóźnieniem... dziwne. Kick down też bardzo kiepsko... beemwu:chevy 3:0. Amerykanckie tym razem nie najlepsze.... 😆
    1 punkt
  4. Mam dokładnie takie same wrażenia - tj. X5 na 22-calowych kołach z zawieszeniem M Performance Pro wydawało mi się lepiej zestrojone i bardziej komfortowe niż moja 7er (G11 LCI) z zawieszeniem executive drive (pneumatyka z aktywnymi stabilizatorami). Aha, w siódemce miałem koła 21 cali na lato i na tych było, kiedy robiłem porównanie z X5 kolegi. Koniec końców, do X5, którą odbieram niebawem, zamówiłem właśnie zawieszenie MPerfPro i koła 22" na lato (21" na zimę). Dodam, że wybór wynikał nie tyle z komfortu, ale z niesamowitego zestrojenia zawieszenia, które było jednocześnie bardzo dobre w redukowaniu przechyłów nadwozia, jak i w zapewnianiu dobrego wybierania nierówności drogi. Co ciekawe, pod tym względem, moje G11 było wyraźnie gorsze Na marginesie dodam, że jeździłem także X5 z zawieszeniem pneumatycznym i miałem poczucie płynięcia pontonem - samochód bardzo bujał się na boki i w ogóle zawieszenie sprawiało wrażenie mocno "sztucznego", jakby starało się za bardzo udowodnić jakie jest mądre. Zupełnie nie mój klimat I to jest chyba najważniejszy punkt - trzeba uczciwie odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest ważniejsze, albo jaki charakter samochodu dostarcza właścicielowi więcej przyjemności - bardziej zwarty i sportowy, czy bardziej zrelaksowany i komfortowy Mój osobisty odbiór tego co jest "lepsze" wynika z mojej filozofii jazdy samochodem - ja szukam dynamiki, przyjemności z połączenia samochodu z drogą, po której jedzie, nie kręcą mnie gadżety... Unikam samochodów nastawionych na komfort. Dlatego pasuje mi MPerfPro. A jak znam życie (i mam nadzieję, niedługo sprawdzę), najlepsze dla mnie byłoby zawieszenie z "prawdziwego M" (X5M) Natomiast jeśli dla kogoś najistotniejsze jest mięciutkie zawieszenie i jeździ na tyle delikatnie, że bujania nie zauważa, to pneumatyka też będzie dobrym wyborem
    1 punkt
  5. Jeździłem przed zamówieniem x5 LCI w pneumatyce na 21 calach i w adaptacyjnym z m pakietu na 22 calach. Wiedziałem czego chcę w x5 i miałem porównanie z poprzednim autem seria 7 G12 z pakietem executive drive pro, gdzie zawieszenie było genialne. Powiem tak, pneumatyka w x5 jest zbyt rozbujana i niestabilna w moim odczuciu przy tym samochodzie i dynamiczniejszej jeździe czy to po autostradzie czy drogach podmiejskich. Wybrałem zdecydowanie 22 cale bez runflatu na adaptacyjnym z m pakietu i po miesiącu jazdy bym nie zamienił na pneumatykę. Natomiast zawieszenie to w mojej opinii rzecz gustu i tu ciężko będzie tobie zdecydować bez jazdy.
    1 punkt
  6. 22 całe bez runflat jest bardziej komfortowe niż 20 z runflat.
    1 punkt
  7. Wrzucam fotki na zimowym setupie. W przyszłym tygodniu wpadają lusterka składane shadowline, wzmacniacz logic7(będzie Logic jak z fabryki, ale oprócz centralnego, zakodowane jak e87) i podświetlanie klamek. Jak auto zostanie w moich rękach wystarczająco długo i będzie mi się chciało, to zrobię podsufitkę antracyt. To raczej będzie już koniec retrofitów 🙂 według mnie, jest teraz całkiem przyzwoicie wyposażone 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.