Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kup sobie chiński z androidem plug&play zyskasz dużo fajnych funkcji można podpiąć kamerę z cofania i nie trzeba wymieniać nic poza wyświetlaczem
    1 punkt
  2. 1 zdjęcie 1 nabojowa 2 zdjęcie 2 nabojowa
    1 punkt
  3. Taśma nowego typu jest od 03/1999. Po ilości kabli we wtyczce.
    1 punkt
  4. tak, weryfikowałem w serwisie i u dealera. Od września przestali montować do wszystkich X1. Jak w specyfikacji weźmiesz podgrzewane fotele/kierownicę to masz to zamontowane, inaczej nie jest zamontowane i jest niedostępne w aplikacji (no chyba, że mi serwis ściemniał).
    1 punkt
  5. Jasne, że ograniczeń będzie przybywać, będzie coraz trudniej z tym żyć, ale przecież większy silnik nie służy do jeszcze szybszej jazdy - przynajmniej co do zasady normalnej, codziennej jazdy. Bardziej chodzi o komfort podróżowania, ogólną przyjemność z jazdy, lepszego brzmienia, bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu, korzystania z jego elastyczności, braku potrzeby udowadniania sobie i komuś, jakie to moje auto jest szybkie, itp. Owszem, mając większy silnik - więcej na drodze możemy i czasem na więcej sobie pozwalamy - ale to tylko jeden z przywilejów posiadania takiej jednostki pod maską, a nie podstawowy czynnik zakupu. Zawsze znajdzie się ktoś szybszy, kto będzie zap...dalał na załamanie karku i to zazwyczaj w słabszym, tańszym aucie... To nie kwestia dużego silnika...
    1 punkt
  6. @Kriss33apropo 800v to wszystkie niemieckie marki premium na to przechodzą więc jakiś powód musi być. @adamjttk już zakładałem trampki aby pobiec do salonu z językiem na brodzie po to i4 ale niestety doczytałem @BMFunkolega @adamjttk nam tu tyle rozrywki dostarczył że jak przyjdzie mu głodować na emeryturze to wyślę mu do czasu do czasu paczkę żywnościowa 😀
    1 punkt
  7. Też sugerowałem, że M340i to pod pewnymi względami lepszy wybór. Ale nie dlatego, że z definicji benzyna jest lepsza od diesla. Po prostu silnik B58 jest mega udany. Z resztą kolega już chyba wybrał. Ale chcę coś podkreślić - zawsze jak słyszę czy czytam, że diesel to do traktora, to klekot itp. to już wiem, że mam do czynienia z.... z resztą, nie ważne z kim. Bez urazy dla przeciwników diesla, w sumie każdy ma prawo do swojego zdania. Ale wiem, że ktoś taki nie pojeździł dobrym dieslem R6 BMW. Polecam film Patryka Mikiciuka, jak testuje G30 540d, może to co niektórym rozjaśni wizję i sens takiego samochodu. Ja mam tylko jednego diesla - 530d właśnie RWD - i będę go chwalił, bo kto nim jeździł, to wie, że to najprzyjemniejsze BMW, jakie miałem i mam, a mam kilka. Rozglądam się za zakupem kolejnego samochodu i będzie to 30d albo 40d. OK, może ja akurat lubię tą charakterystykę, ktoś woli benzynę - ja to szanuję, ale tłumaczenie komuś, że diesel jest "BE" bo ja tak uważam, bo nie pojeździłem, bo nie lubię, jest jakie jest... I dodam jeszcze - że wyższe koszty paliwa w M340i vs 330d dla jednych będą marginalne, dla innych już nie, dodając do tego niższą cenę zakupu robi się już słuszny temat do rozważań. Jakoś na forum nie widzę samych użytkowników M3 czy M5, a jednak wiele osób wyśmiewa różnice w oszczędnościach diesla. Moim zdaniem niesłusznie. A wartość rezydualna jest zawsze niewiadomą i nie można jej z góry dzisiaj przesądzić, bo może diesel wróci do łask i każdy będzie chciał diesla za kilka lat - nagle elektryki przestały się sprzedawać i jak Europa nie postawi na rozwój aut spalinowych, to nasze europejskie koncerny zjedzą Chińczycy... Jeszcze różnie może być.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.