Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wiem 🙂 Ale w połowie marca pytałem ASO o poszczególne prace serwisowe i koszty części i takie coś wyszło, więc jak wspomniałeś o wymianach - co rozsądne - oraz trwa dyskusja czy w ASO czy nie, to dodajmy trochę przypraw do tej dyskusji.
    1 punkt
  2. Nie, ale mogę zgłębić temat. Wstępnie widzę takie coś (to chyba z rynku USA): Z tego co widzę, jest inny moduł (muszę potwierdzić w katalogu części). W kodowaniu nie ma parametru 160/180/210 do 'wyboru'. Moze sie to kryć w czymś innym, lub po prostu trzeba zmienic bity - ale to już metodą prób i błędów. Jednakże prawdopodobne będzie też to że jest to zapisane w firmware - wtedy ew. wgranie od innej wersji? Z tego co widzę inne limity ma G30, a inne G20.
    1 punkt
  3. Dziadowaniem zdecydowanie bym tego nie określił. Dodatkowa wymiana w ASO to 2-3h oczekiwania gdzie sama wymiana trwa moze 15min bo przeciez nie beda czekac az cały olej zleci do miski tylko dawaj nastepny. Zaprzyjaźniony mechanik zleje tyle starego oleju ile sie da i wleje to co sobie bedziesz chciał. Cała operacja do ogarniecia w mniej niz godzine i jeszcze 500-600zł taniej. Dla mnie jest to zdecydowanie interesujaca opcja.
    1 punkt
  4. Ja jestem bardzo zadowolony z foteli. Jeżdżę głownie w trasach o czym świadczy spalanie marzec - 6,4l, a całkowite średnie od fabryki (październik '23) -6,3l. 95% dotychczasowego przebiegu (11 tys. od października) to trasy W-wa - Praga, W-wa Berlin. Nigdy nic mnie nie zabolało, ani nie uwierało (mam 184 cm wzrostu) w przeciwieństwie do volvo s60 na które już nie mogę patrzeć. Myślę, że kluczowe jest ustawienie właściwego kąta odchylenia oparcia i kąta ugięcia kolan (wysokości siedziska). Trzeba samemu organoleptycznie bo żaden pan z youtuba nie pomoże.
    1 punkt
  5. Fajnie to pokazuje fotoradary stacjonarne. W Warszawie jest sporo wiec moze bedzie przydatne, poki co testuje;)
    1 punkt
  6. no to sie nei wjedzie...i kto na tym najbardziej ucierpi? Nie uwierżę w to, że w przeciągu 11 lat w PL wszyscy przesiada się na auta elektryczne...napewno nie ja.
    1 punkt
  7. w Norwegii już się budzą z "elektrycznego snu"... do niedawna, sprzedawano tego dużo... Plusy: darmowe promy, darmowe ładowanie, mniejsze ubezpieczenie, pasy dla elektryków, darmowe parkingi...ale się skończyło... Po kilku pożarach tych zapalniczek, linie promowe (te wewnątznorweskie) nie przyjmują na pokłady elektryków.... Całkiem niedawno spalił się parking piętrowy na lotnisku Sola (Stavanger) Zgonili ten pożar na starego diesla który tam stał....ale potem wyszło, że zaczęło się od elektryka......darmowe ładowania się skończyły, parkingi to samo...... żadne państwo nie zrezygnuje z łupienia społeczeństwa podatkami i opłatami......Pierw dali marchewkę, a teraz elektryfikarzy łupią po kieszeni ( w sumie i dobrze, niby dlaczego mają mieć przywileje?)..... tyle że ta ekologia jest pozorna (jak ktoś tu napisał: złomowanie tego gówna, albo np produkcja tego).... apropo złomowania: w norwegii jak oddajesz auto na złom, to płacą ci 3500 nok na rękę.....jeśli chodzi o elektryki to zastanawiają się czy do ceny początkowej nie doliczyc 45 000 nok za złomowanie tego ( nie dostaniesz już kasy od złomu)......już zauważają że elektryki i ich utylizacja to problem..... norwedzy sobie poradzą - zapakują te graty na statek i wyślą do Afryki i będą trąbić że są ekologiczni ..... Śmieci (te z naszych domów)z południa norwegii np są wysyłane do szwecji i to szwecja to utylizuje. Co prawda mają podpisane stosowne umowy, ale to świadczy o tym jak się obchodzi różne przepisy aby potem trąbić o tym że jest się ekologicznym..... to samo będzie w Polsce, tyle że ze względu na spory lobbing firm produkujących te elektryczne zabawki, to my będziemy ponosić konsekwencje fanaberii polityków (vide "zielona strefa w wawie czy w innym mieście) kiedy była pandemia ( Niemcy mieli już wprowadzone zielone strefy) intensywnie monitorowali te strefy i sprawdzali o ile opadnie co2..... Nie opadło wogóle........ale w Polsce.....zielone strefy się wprowadza.....tyle ze zapominają dodać kochane waaadze, kto robi badania i jakie ma powiązania z firmami produkującymi elektryki..... (proponuję poszukać tej wiedzy w internecie). elektryki powinny być wyborem - nie przymusem jak to "politycy" i "srekolodzy" usiłują zrobić......
    1 punkt
  8. (przymusowa) elekryfikacja ma tyle wspólnego z ekologią co ......dlaczego nie mówi się o minusach elektrycznych aut? elektryki powinny pozostać jednym z wyborów a nie jedynym wyborem......
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.