Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja po wzmianie EGR w Niemczech również mam spadki mialem 370 km a czuć te jest mniej musze jakoś podjechać i sprawdzić
    1 punkt
  2. No to jak komuś mało mocy w E klasie to jest już E53 AMG z R6 https://evomagazine.pl/aktualnosci/mercedes-amg-wprowadza-do-oferty-nowe-e53-z-3-litrowym-r6-turbo,aid,952 Z samego spalinowego jest 449KM, moc systemowa 580 KM. I jest 3.8s do setki.
    1 punkt
  3. To ja tez należę do tej grupy którym to obojętne. Nie oceniam ludzi, niech każdy sobie kupuje co mu pasuje lub na co go stać. Co do tej utraty wartości to tak pisałem w stosunku do ceny katalogowej ponad 30 %, ale realnie tak jak piszesz trzeba odjąć rabat.
    1 punkt
  4. Mam takie objawy kiedy siedzę nisko. Ustaw siedzisko tak, żeby stawy kolanowy i biodrowy były na jednej wysokości - to odciąży odcinek lędźwiowy i pozbawi bólu.
    1 punkt
  5. Od jakiegoś czasu (około pół roku) pojawiły się wibracje w przedziale od ok 130 do ok 150 km /h. Bez względu na jakim biegu jechałem, czy przyśpieszałem, czy była stała prędkość czy zwalniałem, wibracje w tym zakresie prędkości były zawsze. Z czasem efekt wibracji pogłębił się do poziomu nieakceptowalnego. Po kolei co zrobiłem i wymieniłem. 1. Nowe opony komplet Pirelli P-zero zimowe- 5 tygodni temu, wymieniłem bo stare już się nie nadawały. Efekt, brak poprawy w obszarze wibracji. 2. 4 tygodnie temu, kompletny wał od silnika na tylną oś (był na tyle uszkodzony, że nie nadawał się do regeneracji) - wymiana na nowy. Efekt, wibracje pozostały ale znacznie mniejsze, szacuję że wyeliminowane w 40% 3. 2 tygodnie temu wymiana lewej i prawej przedniej pół osi na nowe. Efekt wibracje wyeliminowane w około 95% 4. Dzisiaj wymiana lewego i prawego tylnego łożyska z piastami (zaczynały buczeć) Efekt wibracje wyeliminowane w 100% i łożyska nie buczą. Pozdrawiam Piotr. Życzę sukcesów jeśli komuś taki problem wystąpi.
    1 punkt
  6. Ostatnio oglądałem egzemplarz w skórze a większości jest w skaju. W tym ze skórą deska rozdzielcza i boczki były pokryte czymś podobnym do fotela raczej skóra. Nie było widać szycia można to było zauważyć na rogu ale nie była plastikowa była raczej skórzana. Domykania drzwi bardzo brakuje audio B&W to taki harman kardon jeżeli chodzi o jakość. Prawda jest taka że fajne 5er powinno dzisiaj kosztować ok 600tyś żeby zachować jakość przy tej inflacji. W G60 najmocniejsza benzyna czyli 550e 500KM z bateriami wychodzi w okolicy 400tyś po rabacie więc tak to wygląda muszą być oszczędności ale wg mnie zlotym środkiem byłaby możliwości doplacenia za lepsze materiały tu i tam domykanie drzwi, alcantare na suficie itd.
    1 punkt
  7. Brak skory na desce, brak łamanych foteli, plastiki na boczkach drzwi, brak progów. To na pewno nie jest "premium"
    1 punkt
  8. Nie wiem skąd taka ekscytacja tym co nazywacie "LCI2". Od kilku lat jest kupa zarówno z materiałami jak i opcjami. Dodadzą podświetlany grill a w zamian usuną połowę podświetlenia ambiente w środku (np nowa 4er). Albo usuną dostęp komfortowy w tylnych drzwiach (jak w X5 LCI). Nie mówiąc już o jakości plastików w środku. EU-kołchoz zarżnie motoryzację a elektryka nie jest przyszłością, jeśli ktoś uważa inaczej to musi wrócić do liceum (lekcje fizyki) i uważać na tych lekcjach ...
    1 punkt
  9. Tankują bo ich stać, a nie bo jest najlepsza. Tak się goli frajerów 😉 To, że właściciel Lambo stojąc przed wyborem 6.50zł, 7.50zł i 8zł za litr wybierze ten ostatni nie znaczy, że warto to zalewać do 3-litrowego silnika BMW.
    1 punkt
  10. A więc tak, chwilę mi zeszło wszystko przygotować bo dużo innych zajęć, ale mam postępy. Przewody od modułu do lamp puszczone i podłączone według instrukcji, do przewodów od przesłon podłączone przekaźniki (minus wykorzystany z wypiętego pinu i tak samo wypiąłem pin 5 i dałem go do przekaźnika, dzięki czemu było już sterowanie przekaźnikiem, plusa ukradłem z krótkich i przez przekaźnik musiałem podać na pin 6 bo tak mają lampy h7) długie działają. Musiałem przekodować po poprzednich kodowaniach, bo nie miałem sygnału na tym 5 pinie po włączeniu długich. Asystent świateł drogowych też działa. Kolejny temat to regulacja świateł nie mam możliwości zasterowania żeby wytestowac. Ista cały czas myśli że jest dynamic xenon. Próbowałem w kodowaniu powłaczac wszystko co związane z automatyczną regulacja wysokości i dynamiczna regulacja wysokości. Niestety nie widać jakiś ruchów reflektorow, dociazalem nawet bagażnik i nic się nie dzieje. Czujniki na wahaczach działają, bo podają napięcie i też zmienia się podczas ruszania autem. W FA usunięte jest $524 i dodane $522.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.