Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. @adamjttkczy Ty naprawdę nie widzisz co się na świecie dzieje? Przez ostatnich kilka lat mamy wojnę wschodu z zachodu, nie tylko militarną ale i gospodarczą. Niemcy oparły swoj przemysł o tani gaz z Rosji, którego teraz prawie że nie ma. W tym samym czasie Rosja sprzedaje Chińczykom bardzo tanie surowce. Kiedy w Europie energia i surowce podskoczyły kilkukrotnie to przemysł musiał klęknąć. Jeśli Europa się nie przebudzi to zostanie z ręką w nocniku a my Europejczycy zostaniemy murzynami wschodu. Spójrz chociażby na motoryzację. W USA aby dostać dotacje na elektryka samochód musi być wypośrodkowany z częścią w ogromnej większości pochodzących z USA, w Chinach aby europejska marka mogła sprzedać auta musi utworzyć joint venture z chińska firma praktycznie oddając im technologię. Chyba tylko w Europie, Europejczycy z własnych podatków z uśmiechem na twarzy dopłacają w formie dotacji do aut w wkiekszosci wyprodukowanych w Chinach.
    3 punkty
  2. Jak to co. Cofasz licznik o 100 tys i lejesz inny olej i się te kilometry na tym niewłaściwym nadpiszą. I silnik nie będzie wiedział że miał co innego. Proste? 😉
    1 punkt
  3. I co teraz, jak zrobiłem 100 tys. km na oleju który nie ma aprobaty BMW....
    1 punkt
  4. Myślę, że skoro cytowana jest już instrukcja od ZF to warto dodać kolejne zdanie pod informacją o 150 000 km 🙂
    1 punkt
  5. Problem rozwiązany przyczyną był rozdzielacz prądu przez co parę bezpieczników poszło , czujnik położenia wału , czujnik położenia rozrządu , i od filtra oleju idzie taki ciężko mi to określić "pałka" i ona też była połamana po wymianie wszystko śmiga jak dawniej 😄
    1 punkt
  6. Skoro nie bardzo Ci podchodzi X5 jako auto , to zostańmy przy porównaniu A6 VS E klasa 1- wyciszenie : w A6 masz podwójne szyby przednie i akustyczna szyba czołowa , w E masz jedynie podwójne szyby przednie ,a czołowa zwykła , wygłuszenie podwozia powyżej 100km/h podobnie w obu autach 2- komfort amortyzacji : jeśli kupisz A6 z V6 w gnojówce to będziesz miał możliwość wyboru pneumatycznego zawieszenia , tu walka będzie równa z E , natomiast jeśli kupisz A6 z silnikiem od kosiarki R4 , to będziesz miał tylko adaptacyjne zawieszenie , wtedy E klasa będzie bardziej komfortowa 3- jakość wykonania wnętrza i wyposażenie : wyraźnie na korzyść A6 , wystarczy dotknąć raz osłonę przeciwsłoneczną tu i tu 🙂 4- fotele : w A6 masz specjalnie projektowane fotele komfortowe do wyboru , w E jeden rodzaj 5- dam Ci opis najwyższych systemów audio tu i tu , i sam wyciągniesz wniosek gdzie jest lepiej 😉 A6: Bang & Olufsen Advanced Sound System z brzmieniem 3D obejmuje: • 19 głośników, w tym głośniki 3D, głośnik centralny i subwoofer • efektywne końcówki mocy ICE o mocy całkowitej 1820 W • dynamiczną kompensację odgłosów jazdy • regulację głośności w zależności od prędkości jazdy Dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz głośnikom średniotonowym i technologii Fraunhofer Symphoria 2.0 powstaje niezwykle autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w całym samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio. Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy. 19 głośników z brzmieniem 3D z przodu i z tyłu zapewnia fascynujący, trójwymiarowy dźwięk. Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy. Przestrzenny dźwięk powstaje dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz dzięki głośnikom średniotonowym. Podstawą technologiczną jest nowa technologia Fraunhofer Symphoria 2.0, która zapewnia bezkompromisowo autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio. Większa rozległość, większa głębokość i większa wysokość. Symphoria 2.0 uzupełnia wymiary dźwięku niezbędne do odczuwania jego naturalności i przestrzenności. Powstaje nieznane dotychczas wrażenie przestronności w samochodzie, jednocześnie fizyczne granice kabiny pasażerskiej zdają się rozmywać. Wnętrze sprawia wrażenie akustycznie większego, a muzyka może rozwijać się w swojej najbardziej pierwotnej formie. Informacje o Symphoria: poszczególne elementy składowe sygnału ze źródła dźwięku są rozkładane przez semantyczny procesor analizujący na dźwięk bezpośredni, wczesne odbicia i "ogon" pogłosowy; algorytm Symphoria 2.0 rozdziela rozłożone obiekty audio w samochodzie, nie dodając do sygnału muzycznego sztucznie wygenerowanych elementów; dzięki temu powstaje dźwięk 3D surround o jednakowej jakości dla wszystkich miejsc siedzących. E: Burmaster 4D : Unikalny dźwięk 4D z 17 głośnikami, 4 wzbudnikami, mocą systemową 730 W i technologią Dolby Atmos® Kluczowy argument Dzięki 17 głośnikom, 4 wzbudnikom i 730 W mocy systemu będziesz cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami 4D. Wzbudniki przypominające głośniki otwierają nowy wymiar dzięki fascynującemu masażowi dźwiękowemu. Twój pojazd może także odtwarzać muzykę w jakości Dolby Atmos®, aby uzyskać szczególnie wzruszający i wciągający dźwięk przestrzenny. Szczegółowy opis Wzbudniki w siedzeniach: Tak zwane wzbudniki – eksperci nazywają je przetwornikami dotykowymi – wibrują i oscylują w rytm muzyki. Otwiera to czwarty wymiar, który intensyfikuje przyjemność muzyczną i relaksuje. Dolby Atmos®: W przypadku odpowiednich formatów audio technologia Dolby Atmos® zapewnia większą świadomość przestrzenną, klarowność i głębię. Czujesz się, jakbyś był w środku akcji. Dzięki głośnikom 3D w podsufitce doświadczysz 360-stopniowego dźwięku na wszystkich siedzeniach, który wykracza daleko poza możliwości mono i stereo. Szerokie spektrum dźwięku: typowy przedni bas Mercedesa i wzmacniacz w bagażniku zapewniają mocne brzmienie basów. Spektakularny dźwięk uzupełnia między innymi doskonała reprodukcja wysokich tonów za pomocą głośników wysokotonowych. Jeszcze bardziej podkreślają to osłony głośników z napisem Burmester®. Głośniki w fotelu kierowcy: 2 głośniki w oparciach foteli poprawiają zrozumiałość mowy w przypadku rozmów telefonicznych i systemów informacyjno-rozrywkowych. Funkcja personalizacji i ustawienia wstępne: Użyj innowacyjnego kreatora, aby dostosować dźwięk do swoich nawyków słuchowych i zapisać ustawienia w ustawieniu dźwięku „Indywidualne”. Aby cieszyć się muzyką bez dodatkowych efektów, aktywuj styl „Pure”. Składniki: 4 wzbudniki (przetwornik dotykowy) po 2 w oparciach przednich siedzeń Technologia Dolby Atmos® dla odpowiednich formatów audio 15 kanałów wzmacniacza całkowita moc systemu 730 watów 17 głośników premium 2 subwoofery, po 1 w przestrzeni na nogi kierowcy i pasażera z przodu (technologia basów przednich) 4 głośniki średniotonowe 2 głośniki wysokotonowe 2 głośniki wysokotonowe 2 głośniki surround na tylnej półce 1 głośnik centralny, centralnie w desce rozdzielczej 2 głośniki szerokopasmowe 3D w przedniej podsufitce 2 głośniki, blisko ucha, na siedzeniu kierowcy Personalizacja dźwięku (32U) Funkcja siedziska optymalizująca dźwięk dla poszczególnych rzędów siedzeń (przód, tył, wszystkie) 3 profile dźwiękowe: "Czysty", „Dźwięk 3D”, "Indywidualny" Obsługa wielokanałowego formatu audio w tym Dolby Atmos®
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.