Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.02.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
W tym silniku jest kilka możliwych problemów które objawia się poprzez błędy związane ze składem mieszanki czy ogólnie działaniem sond lambda. Najpierw diagnostyka. Omijaj „ wymieniaczy”.2 punkty
-
Rozumiem, że kupiłeś beczkę płynu i zimą nigdy w brzydkiej pogodzie nie jeździsz, a letnie robaki na szybkie to Twoje hobby?1 punkt
-
Święte słowa. Bmw jest też chyba trochę specyficzna marka na rynku wtórnym, szczególnie po czasach świetności zajechanych e36, E46, e39. Na drogi egzemplarz musi być świadomy klient, Kowalski nie przyjedzie bo nie ma świadomości kosztów utrzymania w stanie ponad przeciętnym nawet już lexiwej serii E. A fakt tego, że fajne sztuki na zachodzie też swoje kosztują nie jest powszechnie znany bo przecież u nas sprowadzone samochody są tańsze czasem niż krajowe, zabawne.1 punkt
-
Dlatego starsze BMW z niskim przebiegiem stają się bardziej atrakcyjne.1 punkt
-
Ja mam ładne lampy ale mam wrażenie że soczewki już są słabe, jest plan wysłać je na pełną regenerację. Wracając do tematu 335d, obserwuję stale rynek niemiecki. Wszystko ładne (przebieg do 200 tys, nie po młodym gniewnym, z ekologią na miejscu) kosztuje od 15k EUR wzwyż. Ładne coupé to już okolice 20. U nas większość ludzi będzie się pukać w głowę a ja kiedyś chętnie bym kupił taką 😄1 punkt
-
Obyś miał rację, chociaż czytając różne informacje na temat gospodarki, koncernów i korporacji niezbyt bym na to liczył. Wracając do tematu wiecznego "kiedyś to było" - zawsze byłem daleki od takiego "boomerskiego" gadania, naprawdę, każda nowość była dla mnie ciekawa i nigdy nie krytykowałem niczego ot tak. Natomiast teraz gołym okiem widać totalny regres i nie da się tego podciągnąć pod "kiedyś to było". Jeździłem ostatnio I7, słuchałem Bowers w tym aucie i szczerze mówiąc jestem rozczarowany, oczywiście nie jest to i nigdy nie będzie auto które kupię ale od tej klasy można wymagać czegoś więcej.1 punkt
-
Nigdy nie kupię elektryka nawet na części bo bym się brzydził tego dotknąć 😁1 punkt
-
Mialem tak raz. Potem spokoj. Serwis na przegladzie to wylapal i zaprogramowal jakies sterowniki nowszym softem. Czy to pomoglo nie wiem ale komunikat sie juz nie wyswietla.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Też oddawałem CCC do naprawy i zostało zaktualizowane, opcje parkowania, bluetooth, itp. pochrzaniły się, jednak na logikę wszystko wróciło do normy po kodowaniu samych modułów(2 albo 3) CCC(najpierw na pusto, potem tym co było pododawane), rozumiem że od tego zacząłeś tylko nie napisałeś. Co chciałeś uzyskać kodowaniem KOMBI, TCUM i SGM - synchronizację, wydaje mi się że to pewnie popsuło sprawę? Myślę że może miałeś jakieś błędy we wpisach opcji FA i tymi pustymi plikami wrzuciłeś je teraz do modułów. Zastanawiam się jeszcze nad jednym, czy TCUM mogłeś zakodować nie po MOST. Błąd SOS zwykle wynika z braku dostępu po MOST do modułu telefonu, kodowanie CCC(opcje telefonu) powinno przywrócić MOST i tutaj właśnie dziwna sprawa że telefon już działał a błąd SOS został... może wystarczyło go wtedy skasować.1 punkt
-
Bezwzględnie RWD. Nie będę pisał o problemach z xDrive - bo wygląda że tych w G na razie nie ma, a dwa że nie muszą się wydarzyć, Nie będę pisał o oponach - bo to chyba już każdy wie Ale... na bazie 8 aut - prawie identycznych parami - gdzie róźnica była xDrive vs RWD stwierdzam (nie jako fachowiec, więc może coś źle nazwę, ale chodzi o moje odczucia) na minus xDrive: - gorzej kręcąca się kierownica 😄 - głośniejsza praca napędu - tj. słychać jakby pracę dodatkowych łożysk - mniejsza zwrotnosć/skrętność - odczucia z dynamiki - gorsze - spalanie - ok. 0,3-0,5l większe Z rzeczy obojętnych (tzn in plus i in minus): - sztywniejsze zawieszenie / gorsze 'resorowanie' Z plusów: - na śniegu lepiej przyspiesza - przy 400km konieczny do korzystania z osiągów do 50km/h To tylko moje obserwacje, wiadomo, kazdy ma inne. Każdy egzemplarz jest inny - inne opony, każdy ma inne doświadczenia. Ale teraz widzę dwa ostatnie posty więc jestem zjedzony 😄1 punkt
-
1 punkt
-
Wskaż mi źródło proszę w którym jest podane, że N52B30 fabrycznie były wystrojone na 272 KM - w E93 czy jakimkolwiek E9x1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Deska rozdzielcza będzie miała inny numer bo jest fabrycznie z wyciętym otworem, który przy dodawaniu HUD można wyciąć w obecnej desce bo i tak przychodzi ramka maskująca. Nie chodzi o to aby zaoszczędzić na koszcie deski ale na robocie-a często przy demontażu deski niestety coś nie wraca na swoje miejsce i później coś skrzypi/trzeszczy czy się tłucze. Mniejsza o to -podobno się da i tyle :). Aso nie robi wielu rzeczy bo zwyczajnie serwisowka tego nie przewiduje-co nie znaczy że się nie da.1 punkt
-
1 punkt
-
@Randall Może producenci nas jeszcze pozytywnie zaskoczą 🙂 Albo ktoś się wyłamie z tego niepokojącego trendu obniżającego jakość, a także ograniczającego ilość czy jakość wyposażenia i...zacznie znowu robić premium? Zobaczymy. Zwróć uwagę, że już teraz i w czasach G30 pre-LCI wielu użytkowników mówiło, że kiedyś to było, kiedyś to były czasy, a teraz nie ma czasów. Że BMW serii 5 skończyło się na generacji E39/E60/F10 (niepotrzebne skreślić). Może coś w tym było, choć wydaje mi się, że nie było takiego dramatu jak przy przeskoku G30->G60. Prawdę mówiąc zaczynając przygodę w czasach generacji E60, potem idąc płynnie przez F10, G30 i G30 LCI widziałem jedynie rozwój. Tam się wszystko zgadzało. Każda kolejna generacja była w mojej ocenie lepsza od poprzeniej, ładniejsza, nowocześniejsza, posiadała ulepszone gadżety znane z poprzedniej generacji. Ale nigdy nie było takiego tąpnięcia jak teraz w G60. Nagle producent obcina gamę silników o R6 (z których zasłynęła) czy V8. Nagle producent decyduje, że nie można domówić Night Vision, masażu, reflektorów laserowych, cichego domykania drzwi i już nie pamiętam czego jeszcze, ale lista była dość długa. Bo niby mało kto to zamawia (czyżby?). To samo z audio Bowers&Wilkins. Przecież ten zestaw w G60 to jakaś parodia tego co było do tej pory w G30. Po cichu liczę, że G60 to tylko taki wybryk, taki covidowy model. Tworzony w warunkach ograniczonych dostaw półprzewodników, w warunkach ogólnej niepewności co będzie jutro. Że może to jakiś eksperyment. I że BMW za chwilę się obudzi i wróci do ścieżki, którą podążało do tej pory. Bo naprawdę trzeba się bardzo postarać, by zrazić do siebie użytkowników, którzy od kilkunastu czy kilkudziesięciu lat są fanami marki. Użytkowników, którzy serią 5 śmigają od wielu generacji. I nagle ci użytkownicy mówią basta. To ma być nowy model? WTF? Nie jestem odosobniony w tej opinii. Wiadomo, że znajdzie się ktoś kto kupi G60. To nie ulega wątpliwości. Ktoś się przesiądzie z Opla czy VW i będzie zajarany. Spoko. Ale osoby, które do tej pory jeździły wyposażonymi po sufit F10 czy G30 będą raczej zawiedzione. I to jest problem. Jak BMW wyjdzie na takim manewrze? Za wcześnie, by oceniać, czas pokaże. Ale ewidentnie coś poszło nie tak. @Krakus3 Czego poszukujesz? Albo inaczej - co rozważasz? 🙂1 punkt
-
Dodałem dawno oczekiwane mapy WEST NEXT 2024. EAST też już się pojawiły, ale nie mam już miejsca na mega. Chomika zrobię pewnie jutro. Jak pojawi się torrent to też dorzuce. Road Map Europe NEXT WEST 2024-1 (mega) https://mega.nz/file/jMoFxLCQ#mobo047BQShXfLOllUive5gD0cIHgggCIQxomTw4uDE Road Map Europe NEXT WEST 2024-1 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+NEXT+2024-1/WEST Dołożyłem też na pierwszej stronie i tu: Road Map Europe West ROUTE 2024-1 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+ROUTE+2024-1/WEST Road Map Europe West ROUTE 2024-1 (torrent) https://mega.nz/file/3c4QhJLI#ZaGY0v3BaVJmWKkxFO0IwTVKKTmPQ-DwuIDhqXdodgQ Road Map Europe East ROUTE 2024-1 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+ROUTE+2024-1/EAST Road Map Europe East ROUTE 2024-1 (torrent) https://mega.nz/file/XRpDjZxL#PdIB5miXbz1MOulBgQLbTA5Ux5dwL5qaVcZrx0Vhdmo Road Map Europe EVO 2024-1(torrent) https://mega.nz/file/3AI3VKAS#Hqm6OSOne5Nag-lYuWNmXnFVJ9M_DRaOWav98YjaFKc Road Map Europe EVO 2024-1(chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+EVO+2024-11 punkt
-
Panowie ja uważam, że akurat zakaz wjazdu diesli do miast wcale nie uderzy w kierowców klekotów. Naturalnym środowiskiem pracy dla aut tego rodzaju jest przecież wieś.1 punkt
-
no to sie nei wjedzie...i kto na tym najbardziej ucierpi? Nie uwierżę w to, że w przeciągu 11 lat w PL wszyscy przesiada się na auta elektryczne...napewno nie ja.1 punkt
-
elektryki to ekologia jak wiele innych pseudo rozwiązań ( turbiny zakopywane potem pod ziemią których nie można zregenerować ) , dlatego zawsze będę kupował motory benzynowe dopóki oraz o ile będzie mnie stać ....1 punkt
-
Panie i Panowie, problem rozwiązany :D Poduszki wymienione na oryginały, i nastała absolutna cisza. Czy zimny, czy ciepły - nie czuć w ogóle pracy silnika na biegu jałowym. Na P, D, N i R jest zawsze masełko, zero jakichkolwiek wibracji, nawet dzis rano przy 3 stopniach na dworze przy pierwszym odpaleniu. Coś cudownego. Pozostało coś co miałem nadzieje że też od razu zniknie, mianowicie "buczenie" i dudnienie basowe przy około 1500 obrotów podczas jazdy pod obiążeniem, im wyższy bieg tym bardziej czuć, dlatego obstawiam poduszke skrzyni. Wymienię jakoś szybko bo to też wkurza. Także polecam poduchy oryginalne, ja mialem jakies tanie zamienniki i tu był problem. Pzodrawiam1 punkt
-
Problem rozwiązałem może komuś to pomoże temperatura otoczenia dla sterownika pobierana jest z przepływomierza.1 punkt
-
Na papierze z pewnością występuje N52 w wersji 272km. Jednak jak pisałem wcześniej jest to tylko na papierze bo mapy w sterowniku MSV70 w przypadku 258KM i 272KM są takie same. Silnik i jego osprzęt w obu przypadkach też jest taki sam. Jest ciekawy temat na e90post "I cloned my MSV70" gdzie ludzie, którzy jako pierwsi rozkminili mapy w MSV70 i stworzyli do nich XDF-a analizowali to i doszli do wniosku, że wersje 258 i 272 N52B30 niczym się nie różnią softwarowo i hardwarowo.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00