Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jednej rzeczy nie rozumiem. Jak da sie znalezc miejsce na 300kg baterii w przypadku phev to nie dałoby sie znalezc miejsca na dodatkowe powiedzmy 50l paliwa w wersji czysto benzynowej?Wtedy temat spalania straciłby na znaczeniu przynajmniej w przypadku tak drogich wersji jak V8 gdzie koszt benzyny nie jest najistotniejszym elementem układanki.
    2 punkty
  2. Takie rzeczy "gdzie" to lepiej piszcie na priv 😉 bo potem nie bedą nikomu dawali.
    2 punkty
  3. Tak wiem sprawdzał mi historie pewnego auta w listopadzie i już byłem blisko zamówienia oględzin ale auto się sprzedało chwilę po wykupieniu historii.
    1 punkt
  4. Dla potomnych - udało się rozwiązać problem - przyczyna leżała w... źle ustawionym zaczepie z poniższego zdjęcia, wskutek czego nie wskakiwał on w zamek w klapie dolnej a ISTA wyrzucała błąd zamka...zaczep wyregulowałem ( dwie śruby na zdjęciu), wszystko zaskakuje jak trzeba, błąd na ISTA już nie wyskakuje, a klapa pracuje poprawnie. 😎
    1 punkt
  5. hey. 1. brałbym zewnętrzny 2. mam i nie narzekam ale fajfonów ani maców nie używam i nie będę 😉 3. jeżeli masz felgi 18" lub 19" non rft to nie musisz brać i będzie komfortowo , jeżeli rft to adaptacyjne must have ... 4. warto dokupić , grosze a jednak kilka db mniej w aucie przy wyższej prędkości a seria 3 to nie 7 i jest głośno i tak 🙂 5. byłem anty , a teraz rozleniwiony jeżdżę na autostradzie z "autopilotem" i jestem mega zadowolony 😉 6. nie psi i pri , a BRI i BSI 😉 ja zawsze biorę , przy takim przebiegu serwis przy aktualnych cenach zapewne wyszedłby podobnie , aczkolwiek BRI przy jednej poważnej usterce zwraca się z nawiązką , przerobiłem w f30 30i przy wymianie dyfra za 20k 🙂 za free 7. co do kół jeżeli nic Ci się nie podoba to zostaw sobie 18" na zimę , choć 19" też daje radę 🙂 a weź sobie coś np z m performance
    1 punkt
  6. Do diesla 25d 231 KM wziąłem akumulator Duracella 105 Ah (oczywiście AGM) - diesel ma większe prądy rozruchu więc wolę z zapasem mieć.
    1 punkt
  7. Co do samych wartosci spalania temat jest jak wiadomo niewyczerpywalny. Jechałem ostatnio bardzo dynamicznie z Warszawy do Łodzi autostrada. Moje 840d zużyło w tych warunkach 11,5l /100km! Rekord! Przy 140 ten samochod pali 6,5-7l/100km. Przy takiej jeżdzie moj drugi samochod X5 M50d paliłby z 15-16l/100km a V8 dwadziescia kilka. Jak jazda jest spokojna to roznice robia sie niewielkie. Nigdy nie jezdziłem spokojnie V8 i nigdy nie miałem średniej niższej niż 16l/100km z jakiegos dłuższego dystansu. Jak komus V8 pali 12l na autostradzie tzn jedzie rownym tempem zgodnie z przepisami. Ktos inny niedowierza bo wystarczy pare razy dynamicznie powyprzedzac i robi sie z tego 15l. Spalanie V8 to bardzo indywidualna sprawa.
    1 punkt
  8. Ja miesiąc temu za 80 Ah płaciłem 800 zl z wymianą i rejestracją. Można też wymienić samemu i zarejestrować np w bimmer - toolu, ale wtedy najlepiej podłącz i podtrzymaj napięcie przez łącza z przodu. Lub podjedź do warsztatu/sklepu z akumulatorami i oni wszystkim się zajmą. Sprawdzą jaki jest zarejestrowany, dobiorą, wymienią i zarejestrują nowy.
    1 punkt
  9. znam dom gdzie ona jeździ 30d a on 40i - nie wiem jak ze sobą dają radę🤣
    1 punkt
  10. Kup używkę fotel w skórze
    1 punkt
  11. Z tym piątkiem to bym nie przesadzał. W sobotę też można zamawiać. Z czego skorzystałem. Niestety, ale poziom rabatowania nie jest spektakularny, ale udało się krzynkę więcej niż pisał @wehyr. Zamiast odwrotu klientów od "starego" modelu jest zgoła inaczej. Jakby tak chcieć kupić "na dzisiaj" to nie za bardzo jest co. Część dilerów nie ma nawet takiej X3 do jazd (np. Łódź). Cóż, bida edyszyn 20d, zamówiona.
    1 punkt
  12. Jedni tankują na włączonym zapłonie, drudzy na wyłączonym, a czujnik poziomu pokazuje swoje, tak to jest z tą marką, ale cóż zrobić szkoda że tak się dzieje. Ale i tak jest to bardzo wygodne auto 😉
    1 punkt
  13. agm 90ah w allegro/sklep motoryzacyjny i gotowe Ja bym jednak jeszcze pojechał na kompa zaprogramować nowy aku
    1 punkt
  14. No widzisz, nie do konca. Jak widac na grafice ponizej, typ jest typ. Dokumentacja BMW nie rozpisuje sie dokladnie ktory typ do ktorego regionu swiata, bo za duzo tych regionow i przepisow jest. Jak widzisz jednak, obydwa typy dotycza reflektorow LEDowych, wiec nie jest tak jak piszesz. 🙂 Kolejna para, tym razem zdjec pokazuje wyraznie roznice w paternie DOT (czyli na rynek USA i Kanady) oraz paternie ECE. Obydwa zdjecia dotycza lampe typu LED. Patern jest wyraznie inny.
    1 punkt
  15. Plasko swieca tylko lampy halogenowe. Nie widzialem jeszcze ksenonow albo ledow swiecacych calkowicie plasko. Sprowadzilem z USA dosc duzo samochodow. Glowy sobie nie dam odciac, bo tak, jak pisalem wczesniej, nie pamietam na 100% jak swieca LEDy w BMW z USA. Moze ktos tu ma F30 z ledami i by rozwial watpliwosci. Dokumentacja BMW jest dosc precyzyjna w tej materii. Tu nie chodzi o udowodnianie czegos, ale o to, ze skoro lampy maja ten uskok, to wiekszosc diagnostow sie nie czepia i to przepuszcza.
    1 punkt
  16. Dla Ciebie jest prosta, ale nie w odpowiedni sposob. Standard jest standard i dotyczy rowniez LEDow. BMW stosuje dwa typy wyciecia/asymetrii. Typ I i typ II. Ten drugi dotyczy wlasnie np. USA. Specjalnie dla Ciebie zajrzalem w dokumentacje BMW. Spojrz ponizej.
    1 punkt
  17. Ja zawsze tankuje na wyłączonym zapłonie i od razu mam pokazany pełen stan jak tylko uruchomię auto. Natomiast kilka razy (ale nie zawsze) miałem opóźnioną reakcję wskaźnika napełnienia baku paliwa. Nie ma chyba złotej zasady. Swoją drogą 16l adblue Ci się mieści? Myślałem, że jest 10 l zbiornik. Może w mojej wersji silnikowej?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.