Czas na aktualizację informacji z Bawarką. Od kwietnia minęło trochę czasu auto jest jeszcze ze mną, ale będę przymierzał się powoli do sprzedaży. Brat kupił F30 335xi i polubiłem się z benzyną 🙂
W BMW wymienione zostały świece żarowe na Boscha, występował problem komunikacji sterownika z Denso. Na szczęście mój mechanik szybko zdiagnozował problem komunikacji 😁
Przy przebiegu 245.112km w maju wymienione zostały tuleje dolne przednich wahaczy od Meyle HD oraz czujnik ABS ATE prawgo przedniego koła
We wrześniu po rutynowym przeglądzie u mechanika padła decyzja na temat regeneracji wału pędnego. Stare łączniki wyglądały już na wymęczone. Wymienione zostały łączniki elastyczne oraz podpora z FEBIego + wyważenie całości w firmie AutoCardan w Ożarowie Mazowieckim ( 246.943km)🤑. Ku mojemu zdziwieniu od wyjazdu z fabryki nie były one wymieniane🙄
W październiku ( 247.503km) wyrzuciło błąd podgrzewacza paliwa😵. Zakupiłem oryginalny BMW + zaaplikowany został dodatek regeneracyjny do diesla od LM🙂.
25 Listopada Bawarka przeszła bez najmniejszego problemu okresowy przegląd techniczny. BTW dotarło do mnie, że rozpoczyna już u mnie 7 rok😍 :O.
Z racji tego, że w grudniu minął rok od wymiany oleju, wleciał Shell AM-L 5W-30 + płukanka silnika oraz filtr oleju MAN. Jako, że od ostatniej wymiany oleju samochód zrobił niespełna 4.204km wymieniłem tylko filtr oleju (248.017km).