Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kilka prac Swiateczno-Noworocznych Diagnostyka Wymienione uszczelki podstawy filtra oraz chlodnicy oleju Przod ,nowe tarcze,klocki,czujnik,lozyska,drazki oraz koncowki drazkow. Tyl ,nowe tuleje wahacza dolnego,wahacze,wszystkie sruby regulacyjne do geometrii Zrobiona geometria
    1 punkt
  2. Nie wiadomo czy forum będzie istnieć za 10 lat 😉 Jaka masz prognozę dla BMW na 2024-2030? Co z finansami? Tesla 2024 - 2.4M, 2025 - 3.0m. Co dalej? Kiedy 20m? Co z przychodami i zyskiem?
    1 punkt
  3. Oj tak, przycisk jest totalnie bezmyślnie umieszczony i też kilka razy nogą go nacisnąłem podczas załadunku/rozładunku czegoś głębiej umieszczonego. Dla mnie idealnym miejscem dla niego byłoby obok sterowania hakiem.
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. www_HistoriaPojazdu.gov.pl Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów 05.01.2024 22:42:29 Wygenerowanie raportu RAPORT O POJEŹDZIE BMW, 3-V, 320D XDRIVE SAMOCHÓD OSOBOWY, KARETA (SEDAN) 1995 cm³, olej napędowy Rok produkcji: 2019 VIN: WBA8T51090B456988 nr rej. GA400HW Dane techniczne Pojemność silnika: 1995 cm³ Moc silnika: 140 kW Paliwo: olej napędowy Norma euro: EURO 6 DG Liczba miejsc ogółem: 5 Liczba miejsc siedzących: 5 Masa własna pojazdu: 1715 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 1600 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg Dopuszczalna masa całkowita: 2285 kg Liczba osi: 2 Rozstaw osi: 2920 mm Rozstaw kół (średni): 1563 mm Maksymalny nacisk na oś: 12 kN Dokumenty Data wydania aktualnego dokumentu: 08.08.2022 Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/ posiadacza pojazdu Świadectwo homologacji Numer: e1*2007/46*0559*13 Kategoria: M1 Wersja: DAW50000 Wariant: 8T51 Typ: 3-V Polisa OC: aktualna Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 83 212 km Status rejestracji: Zarejestrowany Informacje, Oś czasu Dane zagraniczne 2019 Rok produkcji 28.05.2019 Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: firma lub organizacjastan drogomierza: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie 19.06.2019 Pierwsza rejestracja w Polsce Termin następnego badania technicznego: 19.06.2022 08.09.2021 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 58 178 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) 23.12.2021 Zbycie i nabycie pojazdu 29.12.2021 Zbycie pojazdu 10.01.2022 Nabycie pojazdu 18.07.2022 Okresowe badanie techniczne (ważne do 19.06.2024) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: GD/054/P Odczytany stan drogomierza: 62 995 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 29.07.2022 Zbycie pojazdu 29.07.2022 Zmiana właściciela Właściciel: firma lub organizacja stan drogomierza: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: pomorskie 12.08.2022 Dodatkowe badanie techniczne Rodzaj badania dodatkowego: Taksówka Wynik badania: pozytywny Numer SKP: GD/025/P Odczytany stan drogomierza: 64 504 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 18.12.2022 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 83 212 km (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) Podsumowanie zdarzeń: Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2 Stan aktualny: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: pomorskie Polisa OC: aktualna Data ważności polisy: 02.08.2024 Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 83 212 km Liczba właścicieli: 1 Liczba współwłaścicieli: 0 Mnie zszokowała jeszcze jakość naprawy prawego boku. Naprawdę trudno milczeć mając przez oczami taki widok:
    1 punkt
  6. Co chcesz od Pana Redaktora? 😉 Już widzę jak za tydzień szwagier zobaczy moje nowe cacko i będzie powtarzał jego argumenty: bez sensu, za sztywne, za mocne, za dużo pali, za głośne, będziesz tankował co chwilę itd.
    1 punkt
  7. Coś tam pojezdzilem 6 cyl w BMW 😉 W E60 530d (w 2007r to był kawał fury) Jeszcze mam kupione 14 lat temu E93 330d. Razem przejechane ok 0.5mln km Podsumowując diesla: nieharmonijny sposób rozwijania mocy, z klekotem przy jeździe miejskiej. Fakt mogę zrobić średnia 160kmh że średnim spalanie 7.8 litra. W 540i będzie to 2-3 litry więcej. Ale w mieście zimny diesel pochłania więcej od benzyny. 540i wydaje się idealnym kompromisem. W miarę spontaniczna reakcja na gaz, sporo momentu w całym zakresie. Wzorem reakcji na gaz pozostaje mój poprzedni rodzinny dupowoz C63 AMG 6.2l wolnossace. Było wrażenie połączenia pedału gazu z prędkościomierzem, bez żadnej zwłoki. Dupohamownia mówiła, że słabo gniecie. Tylko że krajobraz coś szybko się zmieniał. To jest liniowe harmonijne rozwijanie mocy i momentu (nie jak chwilowy strzał w dieslu) Ale co 270-300km, karta na punkty jest? Może hot doga? Po przejechaniu 15 tys km w 540i. Wydaje się to optymalna kombinacja nadwozie/silnik.
    1 punkt
  8. Ja tego nie brałem. Miałem taki samochód przed zakupem na kilka dni właśnie z laserami. Ani razu nie udało mi się sprawdzić jak to działa bo po prostu się nie załączyły. Pytałem później sprzedawcy to powiedział że to są bardzo mocne światła i musi zostać spełniony szereg warunków aby one zadziałały. Do tego stopnia podobno że nawet jak będzie totalnie pusto i ciemno a będzie mocniej świecił księżyc to też się nie zapalą. Dlatego zrezygnowałem bo uznałem że te kilka tysięcy można przeznaczyć na coś innego. Może jak ktoś często jeździ po jakichś totalnie ciemnych drogach to wykorzysta. Ja po takich nie jeżdżę i nawet te adaptacyjne które mam, zbyt często się nie uruchamiają.
    1 punkt
  9. Tak, elektrycznie otwierana dolna część klapy jest częścią dostępu komfortowego. Jest sporo różnych wątków na bimmerpost, gdzie ludzie pytają o możliwość dołożenia. Musisz poszukać i poczytać, na szybko nie znalazłem takiego, gdzie ktoś by potwierdził, że zrobił i opisał, co potrzeba. Ale są domysły i opisy, jakie tam części wchodzą w skład i czego prawdopodobnie brakuje, np: https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1816318 https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1929834 https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1910286 Szukaj ogólnie wątku "retrofit lower tailgate". ps. Niektórzy chcieliby odwrotnie, nie mieć automatycznej, bo narzekają, że przypadkiem coś robiąc naciskają przycisk i się zamyka. I może to doprowadzić do zniszczeń, jeśli coś tam leży nie tak. Faktycznie powiedziałbym, że przycisk mógłby być ciutkę inaczej umiejscowiony, bo nawet opierając się przy ładowaniu, można go nacisnąć. Także może spójrz z tej strony :).
    1 punkt
  10. Jak temp idzie na maksa znaczy że licznik nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika. Prawdopodobnie sterownik uszkodzony. Ale jak wyżej spróbuj odczytać błędy.
    1 punkt
  11. Odczytaj błędy sterownika silnika
    1 punkt
  12. Panowie, Mały OT. Miałem już się nie eksploatować, ale nie wyrobiłem. Nie naprawiajcie samochodu na podkładki, nawiercanie i plaster, a wszystko scyzorykiem i młotkiem! Litości! Przejechać się w weekend te 100 km do jakiegoś warsztatu, który polecają koledzy z forum, niech sprawdzą to specjaliści. Jak słyszę opinie: "w warsztacie stwierdzili, że zawieszenie jest trochę skomplikowane", to od razu widzę, że to ludzie zajmujący się polonezem, a nie BMW - jak oni mają zdiagnozować problem? Kolejna sprawa: "szedł na sprzedaż, więc..." - i co? Wcisnąłeś komuś samochód z "niespodzianką" i sprawa załatwiona? A fajnie jest, jak sam podobny samochód kupisz? Więcej odpowiedzialności Panowie... Zawsze powtarzam - BMW to DROGI samochód. Jak nie stać kogoś na serwis, to sorki - do Matiza tez można spojler i aluski założyć... :duh:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.