Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak w wielu E9X zaczęły odpadać suwaki nawiewu. Dwóch nie było już podczas zakupu, z lewej strony w małej listwie oraz z prawej w tej dużej. Ten z lewej uzupełniłem zaraz po zakupie ale do dużej listwy jakoś ręce nie dochodziły 😄 W końcu odpadł ten którego używam najczęściej (lewy środkowy) więc wymieniłem już wszystkie: i gotowe: Niebawem kolejny serwis olejowy + wymiana płynu hamulcowego i filtra paliwa. Kupiłem też nową rurkę odmy (13717803842) bo jak w każdym N47 wymaga już wymiany.
    1 punkt
  2. Ludzie strasznie przeżywają zasieg, a w ogóle im jest niepotrzebny, bo w trasy powyżej 300 km jeżdżą raz lub dosłownie kilka razy w roku. Przypominam kolegom z forum, że zwykli ludzie to jeszcze Nissanami leafami pierwszej generacji jeżdżą o zasięgu 120 km.
    1 punkt
  3. Ale trzeba uczciwie dodać, że te dane odnoszą się do poprzedniego roku, kiedy sprzedaż cierpiała jeszcze z powodów wskazanych wcześniej - dostępność części modeli w 2022 była tak mizerna, że zapewne znalazła się spora grupa klientów, która poszła po Audi czy innego Mercedesa - zwłaszcza, że można założyć, że znów spory odsetek tych aut jeździ do końca leasingu i trafia do wtórnego obiegu, a klient idzie po kolejne auto. A, że akurat okres wymiany przypadł na moment, kiedy na BMW trzeba było poczekać dłużej niż na konkurencję, to i wybór padł na co innego, co dało się upchnąć w koszty. W 2023 raczej sytuacja wróciła do normy jakiej należałoby oczekiwać bez czynników hamujących sprzedaż.
    1 punkt
  4. Co bierzemy ... przyjdzie gość i kupi to 520d zamiast nowej skody a na poważnie za różnice czasami stoi jakiś GSX w garażu a puszka to ma być wygodny dupowóz ... naprawdę z perspektywy użytkownik jeden c..j czy to ma 7 cz 5,5 do 100 to i to nie robi żadnych emcji ... różne priorytety
    1 punkt
  5. W związku z tym, że pół roku temu kupiłem roczne(2022r) 540i. Przez 2 miesiące miałem.ustawione powiadomienia o nowych ogłoszeniach. Rozważałem też 530d/540d. Jednak nie było sensu brać sensu diesla. Do meritum. Obecnie można kupić 2022 rocznik Premium Selection, z przebiegami 25 tys km: - 520d napęd na tył, materiał, taborety, zwykle Ledy, ogólnie flotowa golizną za 180 tys brutto!!! Wystarczy że warunki brzegowe zmienimy na M pakiet, komforty, lasery, skora, hak, asystent profesional, klimą 4 strefy HUD I mamy tak 520d xdrive 230 tys 540i xdrive 270 tys To co bierzecie? Na rynku wtórnym z bogatym 520d będziecie zniżać ceny żeby dopasować się do tanich 520d. 540i sprzedacie relatywnie drożej, i ta różnica 40 tys zl stopnieje.
    1 punkt
  6. Ludzie, ten wątek za chwile urośnie do 40 stron jak i inne podobne wątki typu: który silnik wybrać? A autor tematu pytał tylko których silników unikać - a nie jaki wybrać. Jaki silnik wybrać to można sobie dyskutować jak się wybiera nowy wóz z salonu. Jak się szuka używki to się patrzy co jest i czego ewentualnie na pewno nie brać.
    1 punkt
  7. Nikt nie napisał że to najlepsze silniki. Po prostu nie każdy potrzebuje tego co Ty. Ciągle rozmowa o silniku, ale to samo np. z HUD - jeden potrzebuje i sobie auta bez HUD nie wyobraża, a drugi mówi że jeździ z wyłaczonym bo przeszkadza. 1. Kwestia mozliwosci 2. Kwestia potrzeb 3. Zdrowy rozsadek / korzystanie z zycia Taka piramidka. Żeby komuś coś polecić, trzeba zbadać jego potrzeby. Są osoby, dla których 2.0d będzie lepszym wyborem, mimo że jest to gorszy albo po prostu inny silnik niż 3.0.
    1 punkt
  8. 12 lat bardzo dobry rezultat,wymontowalem z poprzedniej e91 oryginalnego Agm z 2018 roku mam zamiar go wrzucic do aktualnej E91,nigdy z nim nie mialem problemu nawet jak po zwarciu rozladowal sie do 4v,naladowalem go i dalej smigal
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.