Ja mialem kiedys dokladnie to samo w E61. Kupilem auto z oponami prawie lysymi i a do tego kazda inna :). Przy wiekszych predkosciach bylo czuc wibracje. Kupilem wiec nowe opony caloroczne, dosc tanie, ale jednak nowe no i wibracje dalej. Sprawdzone wielokrotnie wywazenie i bez zmian. Nadal wibracje podczas predkosci wyzszych niz 100 km/h. Podjechalem do znajomego wulkanizatora, czy nie ma jakiegos zestawu kol do E60, pozyczyl mi, zalozylismy i znow to samo. No to wzialem sie za szukanie problemu gdzie indziej, tuleje, wal napedowy itd. W koncu, akurat bylem w ASO jakies tam czesci kupowac, a ze chlopakow tam znalem dobrze, to od slowa do slowa i wspomnialem o moim problemie. Wtedy mnie uswiadomili, ze oni maja taka specjalna wypasiona maszyne, ktora symuluje jazde pod obciazeniem i na zywo sprawdza bicie kola, daje wydruk itd. No i sie okazalo, ze kola byly dobrze wywazone, ale opony byly gowniane. A ze to byly 18 calowe, to niestety nie rozchodzilo sie to "po kosciach", tylko dalo odczuwac na karoserii. Pech polegal na tym, ze pozyczony zestaw kol od wulkanizatora, byl tak samo dupiasty jak moj. 🙂