Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chyba najlepszy kompromis to 540i
    1 punkt
  2. 197 tys się zaczyna TY, minus 27 wyjdzie 170 tys. Nie, bo tak, tylko, że chciałem Teslę.😀
    1 punkt
  3. Panowie a nie widzicie że ten temat do niczego nie prowadzi? Od 100 stron ciągle to samo. Ten który jeździ teslą i chce jeździć teslą nie przekona drugiej strony i odwrotnie. Każdy ma inne potrzeby, co innego jest dla niego dobre, co innego lubi itd itd. jednemu przeszkadzają parujące lampy i szum wiatru drugiemu nie. Jeden ma panele fotowoltaiczne i nadmiar prądu, drugi mieszka w Norwegii gdzie kompletnie nie opłaca się jeździć autem spalinowym a trzeci płaci za prąd jak za złoto. Po co ciągnąć to bezsensowne dyskusje zostawmy ten temat jakimś ważnym i ciekawym informacjom, nowinką a nie zbędnym dyskusją.
    1 punkt
  4. Nie rozumiem oburzenia przy zmianie co 12-15tys. Ja dawno temu w benzynowym R6 BMW wymienialem zgodnie z zaleceniami producenta w ramach BSI i przy 100tys silnik szlag trafił od nagaru. Poszły vanosy, było rozbieranie silnika oblepionego wszędzie nagarem. Także teraz zmieniam po dotarciu 2-2,5tys km a potem co 12-15tys km. Mają zazwyczaj w ASO promocje i za 600-700zl wymieniają, chyba nawet z wpisem odpowiednim w historii serwisowej. Jestem przekonany że przyszły świadomy kupujący to doceni. Poprzednie tak serwisowane BMW sprzedawałem w kilka dni roboczych po sprawdzeniu przez przyszłego właściciela historii serwisowej w ASO.
    1 punkt
  5. Bierz 22 i pneumatykę.
    1 punkt
  6. Bierz pneumatyke ! Inna bajka
    1 punkt
  7. Ja od wczoraj mam do testu nowe E220d 4matic Avangarde - dziś po południu oddaję a w zasadzie wymieniam na kolejnego Merca do testów. Tak na szybko - pierwsze wrażenie: świetne auto dla Cygana, Mercedes chyba wykupił wszystkie ledy z AliExpress, indyjska dyskoteka wewnątrz, nikle na zewnątrz - trochę widać brak pomysłu na wyróżnienie się - stąd jakieś animacje świetlne na ścianie w garażu, chowane klamki itp. No nie zrobił na mnie specjalnie dobrego wrażenia, ale jak trochę poprzebywaliśmy razem, to trochę zyskał. Plusy jak dla mnie: czuć klimat Mercedesa, solidne drzwi, ładny klank, ładne wnętrze jak dla mnie - w innym stylu niż w G60, ale ładne, piękna kierownica, fajny wyświetlacz zegarów - taki 3d, dobrej jakości z klasycznymi wirtualnymi zegarami. Duża poprawa układu kierowniczego w stosunku do poprzednich E-klas, prowadzenie bardzo dobre, choć nie sportowe, wysoki komfort zawieszenia. Duży plus za ogrzewanie foteli i wentylacje na fizycznym przycisku na drzwiach. W nowych BMW z iDrive 8.0 tu jest lipa... Ogólnie jakość wnętrza oceniam dobrze. Minusy - co mnie irytuje najbardziej w tym aucie za 450k PLN: ładne ale średniowygodne fotele i co najgorsze - za wysoko się siedzi (!) dla mnie nie do przejścia, zawsze siedzę najniżej jak się da, wtapiam się w auto..., pomimo tak chwalonego nagłośnienia Burmaster - dźwięk to jakaś kpina - sztuczny do bólu, spodziewałem się WOW, długo ustawiałem i próbowałem i niestety, nie... do tego przy funkcji 4D Surround nie idzie siedzieć na fotelach przy głośniejszym graniu - tak wibrują przez basy. Ja to w sumie olałem, ale żona strasznie się irytowała... ustawienie głośności radia to kolejne nieporozumienie - nieprecyzyjne suwaki dotykowe. Ledów wewnątrz za dużo - leci kiczem, zamiast śmiesznych animacji przed autem na ścianie z napisami Mercedes-Benz wolałbym adaptacyjne światła albo... niższą cenę za nie. No i słabe wyciszenie warczącego silnika podczas mocniejszego przyspieszania - skoro podokładali tyle świecidełek i innych bzdetów - nie mogli popracować lepiej nad wyciszeniem? Kawał auta w stylu Mercedesa - na mnie nie robi takiego wrażenia, ale odwiedziłem kilku kolegów i niektórzy byli zauroczeni tym jarmarkiem. No cóż, Mercedes robi badania rynkowe i wie co robi jak widać. Nie dyskwalifikuje go, bo ma w ofercie 6 cylindrowego diesla E450d - 367KM+23KM - i za to mu chwała. A ten silnik E220d jak to dwulitrowy diesel - sprawny, przyzwoity, ekonomiczny, wystarczający, niestety czasem nieprzyjemny akustycznie - nieprzystoi na auto za 450k PLN Reasumując - nowa E-klasa ma trochę więcej minusów niż się spodziewałem i jest mniej wyważona niż myślałem. Nowe G60 też wzbudza we mnie mieszane uczucia - takie dziwne czasy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.