Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.01.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
no chyba żartujecie że po każdym przekroczeniu prędkości odzywa się ostrzeżenie? Toż będę moją X5 pre-LCI już do końca życia jeździł.2 punkty
-
Po co się stresować jakimiś wpisami - nieświadomy klient w przyszłości doceni co najwyżej, że masz regularne przeglądy z ASO, a mądrzejszy jak dowie się że wymieniałeś częściej, to tylko ci podziękuje a wpisy nie będą istotne. Ewentualnie zbieraj sobie w teczce kopie faktur za te wymiany poza ASO jako argumenty przy sprzedaży.1 punkt
-
Dokładnie te co wymienil Kenhor czyli Konig XG-12 Pro. Kupowałem na Allegro i nawet teraz widzę za 450 jedna sztukę - pewnie od kogos, kto woził balast w Alpy jak większość 4x4 i od takiej osoby najprościej kupić. Mają na nalepce/homologacji rozmiar zimowy M-ki, czyli 295/35/21.1 punkt
-
Te K-Summity są mega drogie, szczególnie że wyjazd na narty w Alpy, to pewnie raz w roku a i tam niekoniecznie użyjemy. Z poprzednich aut mam już dwa opakowania nigdy nie ruszone. Ale tak, standardowy konfigurator tylko je pokazuje do G05. Przyłączam się do prośby, bo coś mi się zdaje, że cena 400-500 za Koenig to może była kiedyś. Robiąc niedawno research pod 20" znalazłem takie opcje (w kolejności od najtańszych): - Taurus Diament 265 KN 4x4 - Koenig XB-16 gr.265 - Koenig XG-12 Pro gr.265 - MICHELIN Extrem Grip Autom 4X4 310 KN Pierwsze w cenie niewiele ponad 300zł, następne już powyżej 700 i w górę, stąd ciekawy jestem o jakich Koenigach piszesz BigCactus.1 punkt
-
Zakładamy na oś "bardziej" napędową, w Twoim wypadku tylną. Kiedyś używałem König K-Summit (https://shop.tesla-warszawa.com/produkt/model-y-lancuchy-sniegowe-21/), ale od kiedy w CH wystarczy mieć napęd na cztery i obowiązkowo opony zimowe (nie wielosezonowe) to przestałem używać łańcuchów (głównie służyły mi w polskie góry).1 punkt
-
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-7-bmw-730-nowy-salon-polska-ID6G27C2.html?fbclid=IwAR0W2sJNnPwNvtrodPw-KlLHW2UGZCh9SjtFotVi6MW19asGaqz5hwrk8cE https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JosshS6FvcEJ:https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-7-bmw-730-nowy-salon-polska-ID6G27C2.html&hl=pl&gl=pl&lr=lang_pl|lang_da|lang_de|lang_en|lang_fr&client=firefox-b-d Wrażenia po rozmowie ze sprzedawcą? Można kupować w ciemno Twierdzi, że samochodem jeździł tylko do kościoła w dni kiedy nie padał deszcz.Na co dzień Peugeot. Zapytaliśmy czy samochód ma jakieś mankamenty, szkody. Odpowiedź: Przecież to jest prawie nowy samochód w idealnym stanie. Sprawdzamy ! Pierwsza niezgodność to zmieniona jedna cyfra w podanym numerze VIN. Samochód sprzedany jako nowy przez dealera w Łodzi, pierwsza rejestracja 29.10.2021. Po 2 tygodniach samochód miał istotną szkodę przy przebiegu 2000 km (airbagi, kurtyny, wzmocnienie słupka C, poszycie błotnika, pokrywa bagażnika, błotnik PL, drzwi TL, drzwi PL, drzwi TP, drzwi PP, rama boku P, reflektor przód, lampa tył, płat dachu, elementy zawieszenia, felga itd , łącznie ponad 200 pozycji). Następnie BMW zostało zlicytowane za ok 200.000 PLN. W tej chwili samochód oferowany jest w okolicach Kalisza (fakturę otrzymacie tylko na połowę kwoty ). WBA7B81080CH72671 / Seria:7' G11 LCI / Opis sprzedaży:730dX / Nadwozie:Limousine Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:7B81 / Skrzynia biegów:7B81 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:15.07.2021 / Lakier:C36 / Tapicerka:NAEW Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 4 Silnik B57P Pojemność 3 Moc (kW) 210 Napęd ALLR Lakier C36 Dravitgrau metallic Tapicerka NAEW Skóra "Nappa/elfenbein-weiss" Wyposażenie seryjne 01CE System rekuperacji 0548 Licznik kilometrów 0552 Adaptacyjny reflektor LED 0676 System głośników HiFi 06U3 BMW Live kokpit Professional 08TL Dummy-SALAPA Opcje 01CB Zakres CO2 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 029V BMW k.st.lekki Star Spoke 817M OG/GG/RSC 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0302 Instalacja alarmowa 0322 Funkcja dostępu komfortowego 0323 Autom. miękkiego zam. drzwi 0337 M Pakiet sportowy 03DS BMW Display Key 0420 Przyciemniane szyby 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0453 Klimatyzowane fotele przednie 0456 Fotel komfort z pamięcią 0465 System załadunku 04HA Podgrzewanie fotela przednie i tylne 04LM Drew. szl. Fineline wys. poł. ef. met. 04NB Autom. klimatyzacja z regul. 4 strefową 04ND Tablica przyrządów, obciągana skórą 04UR Oświetlenie wnętrza dookoła 05AC Asystent świateł drogowych 05AU Driving Assistant Professional 05DM System wspomagania parkowania 0610 Wyświetlacz przezierny 0650 Napęd CD 0654 Moduł odbiornika DAB 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06C3 Connected Package Professional 06NW Telefonia komórkowa z Wireless Charging 06U8 Sterowanie gestami BMW 0710 M Kierownica skórzana 0715 Pakiet areodynamiczny M 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0775 Podsufitka antracyt 08A1 Polska wersja językowa 08AT Literatura pokładowa, polski 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf 08TF Aktywna ochrona pieszych 08TR Dekodowanie funkcji dodatkowych 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.1 punkt
-
Szukasz właściwego schematu wtyczki w drzwiach w zależności od daty produkcji i wyposażenia Twojego auta. Przykładowo: BMW WDS Online (bmwteka.com) Wypinasz wtyczkę w drzwiach i przełączniku i przedzwaniasz przewody. Jeśli są OK. To wypinasz wtyk modułu pod schowkiem i przedzwaniasz od wtyczki w drzwiach do modułu.1 punkt
-
Ja od wczoraj mam do testu nowe E220d 4matic Avangarde - dziś po południu oddaję a w zasadzie wymieniam na kolejnego Merca do testów. Tak na szybko - pierwsze wrażenie: świetne auto dla Cygana, Mercedes chyba wykupił wszystkie ledy z AliExpress, indyjska dyskoteka wewnątrz, nikle na zewnątrz - trochę widać brak pomysłu na wyróżnienie się - stąd jakieś animacje świetlne na ścianie w garażu, chowane klamki itp. No nie zrobił na mnie specjalnie dobrego wrażenia, ale jak trochę poprzebywaliśmy razem, to trochę zyskał. Plusy jak dla mnie: czuć klimat Mercedesa, solidne drzwi, ładny klank, ładne wnętrze jak dla mnie - w innym stylu niż w G60, ale ładne, piękna kierownica, fajny wyświetlacz zegarów - taki 3d, dobrej jakości z klasycznymi wirtualnymi zegarami. Duża poprawa układu kierowniczego w stosunku do poprzednich E-klas, prowadzenie bardzo dobre, choć nie sportowe, wysoki komfort zawieszenia. Duży plus za ogrzewanie foteli i wentylacje na fizycznym przycisku na drzwiach. W nowych BMW z iDrive 8.0 tu jest lipa... Ogólnie jakość wnętrza oceniam dobrze. Minusy - co mnie irytuje najbardziej w tym aucie za 450k PLN: ładne ale średniowygodne fotele i co najgorsze - za wysoko się siedzi (!) dla mnie nie do przejścia, zawsze siedzę najniżej jak się da, wtapiam się w auto..., pomimo tak chwalonego nagłośnienia Burmaster - dźwięk to jakaś kpina - sztuczny do bólu, spodziewałem się WOW, długo ustawiałem i próbowałem i niestety, nie... do tego przy funkcji 4D Surround nie idzie siedzieć na fotelach przy głośniejszym graniu - tak wibrują przez basy. Ja to w sumie olałem, ale żona strasznie się irytowała... ustawienie głośności radia to kolejne nieporozumienie - nieprecyzyjne suwaki dotykowe. Ledów wewnątrz za dużo - leci kiczem, zamiast śmiesznych animacji przed autem na ścianie z napisami Mercedes-Benz wolałbym adaptacyjne światła albo... niższą cenę za nie. No i słabe wyciszenie warczącego silnika podczas mocniejszego przyspieszania - skoro podokładali tyle świecidełek i innych bzdetów - nie mogli popracować lepiej nad wyciszeniem? Kawał auta w stylu Mercedesa - na mnie nie robi takiego wrażenia, ale odwiedziłem kilku kolegów i niektórzy byli zauroczeni tym jarmarkiem. No cóż, Mercedes robi badania rynkowe i wie co robi jak widać. Nie dyskwalifikuje go, bo ma w ofercie 6 cylindrowego diesla E450d - 367KM+23KM - i za to mu chwała. A ten silnik E220d jak to dwulitrowy diesel - sprawny, przyzwoity, ekonomiczny, wystarczający, niestety czasem nieprzyjemny akustycznie - nieprzystoi na auto za 450k PLN Reasumując - nowa E-klasa ma trochę więcej minusów niż się spodziewałem i jest mniej wyważona niż myślałem. Nowe G60 też wzbudza we mnie mieszane uczucia - takie dziwne czasy.1 punkt
-
Działaj, działaj, bo z auta robi się coraz większy kocur! Bardzo mi się podoba🤩1 punkt
-
Standard - mnie dotknęło w tamtą zimę w E91, w E92 CCC jeszcze żyje. 500 pójdzie, ale usługa ekspres i spolszczenie dostaniesz jeśli nie masz. Firmę znajdziesz na portalach aukcyjnych.1 punkt
-
odpadają ci ukady na plytcie. Masz tam układy BGA ( pamieci i procesor). Naprawa polega na zdjeciu tych ukladów i reballingu, w spoko zakładach lub chociaż na przegrzaniu. Poczytaj, poogladaj na youtubie. Jesli chodzi o navi sprzed 20 lat to wszystko juz zostało o niej napisane.1 punkt
-
nie wrócą , nawet punkty z karty Kruka nie uznają 😉 wczoraj patrzyłem na konfigurator świętej trójce : 5er , E , A6 , nie wiem czy jakbym miał auto z nich wybrać, czy nie wybrałbym A6 , w tym aucie jeszcze są elementy które -dla mnie- definiują klasy premium : dodatkowe wyciszenie kabiny , skórzane tapicerowanie całego auta w środku , system audio z najwyższej półki 20tys plus , domykanie drzwi , system zapachowy , zawansowane światła przód / tył, dla mnie- kolejny E/ większy 5er- wyświetlać w kabinie nie stanowi elementu premium w aucie . tanio to już było , pytanie jest teraz: co można dostać za worek pieniędzy ? odpowiedź jest trochę rozczarowująca w przypadku 5er i chyba E 🥴1 punkt
-
W sprzedaży co najmniej od wiosny 2023 https://archiwum.allegro.pl/oferta/bmw-3-30d-xdrive-advantage-led-kamera-navi-salonpl-i11711960224.html1 punkt
-
Mialem w x5 21 na lato i 20 na zimowe na zawieszeniu M i było jak dla mnie optymalnie jeśli chodzi o kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. 22 cali absolutnie bym się nie bał, bo sa nonROF, więc komfort będzie zbliżony. Obecnie mam x5m i 22 na lato/21 na zimę i mimo twardego zawieszenia nie narzekam na komfort, ale ja lubię pewne zawieszenie w aucie. Co do pneumatyki to nie jestem jej fanem, bo nawet w sport+ buja budą na większych nierównościach czy zakrętach, więc u mnie szybko odpadła. Ale dla wielu to nie jest problem. Jest jedna kwestia na którą nikt nie zwrócił uwagi. Mam wrażenie że przy 22 calach nonROF felga jest dużo słabiej chroniona. Jak zawsze miałem zadbane felgi bez żadnej rysy, tak w obecnym x5m zryłem już 3 felgi letnie i 1 zimowa. Najczęściej od krawężników przy ciasnych manewrach w wąskich parkingach albo przy parkowaniu równoległym. Dlatego rezygnując z ROF, warto mieć imho opcje tylnych skrętnych kół.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00