Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.12.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. podoba mi się to co napisałeś 🙂 z jednym wyjątkiem, bardzo lubię parowozy 🙂
    1 punkt
  2. Nie ma mozliwości zmiany między systemami. Masz NEXT wrzucasz NEXT. Masz EVO wrzucasz EVO.
    1 punkt
  3. Samochód elektryczny jest lepszy od spalinowego pod każdym względem poza czasem ładowania. Odpadają czynności serwisowe w rodzaju wymiany płynów i filtrów. Są znacznie mniejsze straty mocy, ponieważ nie potrzeba wału napędowego i skrzyni rozdzielczej przy napędzie na cztery koła. Załatwia to elektronika. Nie trzeba skomplikowanych części układu rozrządu i głowicy. Odzysk energii przy hamowaniu załatwia odwrócone działanie samego silnika i obecność dużej baterii. Bez skomplikowanego sterowania alternatorem i akumulatorem. Nie trzeba importować takiej ilości ropy naftowej, ani dowozić paliwa regularnie na stację ciężarówkami, które też spalają paliwo. Jeśli technologia pozwoli funkcjonować gospodarce w oparciu o elektromobilność i z czasem pojawią się tanie regenerowane akumulatory albo ich zamienniki to samochód spalinowy będzie kompletnym skansenem jak lokomotywa parowa 🙂
    1 punkt
  4. Niech sobie dotują kraje takie jak DE albo Francja bo mają ogromny przemysł samochodowy i wtedy wspierają swoje miejsca pracy. My powinniśmy dotować to co produkujemy u siebie jeżeli cokolwiek albo coś co nas uniezależnia typu fotowoltaika. Albo Kraby 🙂
    1 punkt
  5. Witam Panowie po czasie problem rozwiązany. Okazało sie, ze byl pęknięty jeden przewód w izolacji który wchodzi w kostkę do czujnika temperatury. Kabel zlutowany zalozone termokurczki i wszystko jest okej.
    1 punkt
  6. POLECAM Sławomir Radkowski - Elektrodiagnostyka , naprawa elektroniki - specjalizacja BMW ten człowiek to mistrz świata, 10lat jeżdżę BMW i żałuję, że tak późno do niego trafiłem, siedzi w BMW od ponad 18 lat, pierwsze 8 w serwisie BMW, a kolejne lata na swoim dla przykładu: E60 535 diesel, wsadziłem 10tyś w silnik, dalej nie chodził, regeneracja wtrysków, nic... znowu regeneracja, nowe kable, czujniki inne śmieci i dalej obroty falują, auto nie jedzie... Pan Sławomir postawił diagnozę w 5min i auto naprawiłem za 300zł kolejny przykład: F01 750 benzyna, falują obroty, szarpie silnikiem- mechanik chciał robić próby ciśnieniowe, regenerować turbiny, wymieniać cewki świece kable komputer i kto wie co jeszcze... Pan Sławek z dnia na dzień wymienił przewód podciśnieniowy, przy okazji zaktualizował oprogramowanie auta i skasował 600zł razem z częściami gdzie poprzedni mechanik mowił, że 15tys może nie wystarczyć kolejny przykład: F01 750 benzyna, osobiście widziałem u mechanika błąd na komputerze diagnostycznym za kilkanaście tysięcy- awaria wtryskiwacz nr 3 i zaproponował 20tyś za kpl nowych wtryskiwaczy z wymianą :shock: , nie dało mi to spokoju, zajechałem dla pewności do pana Sławka, diagnoza w 3 minuty, cewka na 3 cyl i auto śmiga za 350zł ściśle współpracuje z BMW, ma oryginalne oprogramowanie, i co ważne informacje jakie nr części zostały wycofane przez BMW, a hurtownie dalej je sprzedają, nie naciąga na częściach, w zależności co potrzeba doradza z jakiej firmy kupić, a czasami mówi otwarcie- słuchaj tylko oryginał, bo z doświadczenia wie, że zamienniki nie działają a co najważniejsze- mega krótkie terminy realizacji- diagnoza zazwyczaj z dnia na dzień się umawiasz, podlatujesz i wiesz w 10minut, a jak coś więcej do pogrzebania to nigdy nie czekałem dłużej niż 4 dni na odbiór naprawionego auta od telefonu, że coś nie działa i jako ciekawostka: ostatnio wpadłem na szybkie podłączenie komputera i widziałem jak przede mną chłopaki z serwis BMW Fiałkowski zostawiają auto do naprawy u Pana Sławka :D
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.