Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Żeby 5w50 lepiej chronił to byś musiał pod czerwone pole kręcić. Kręcisz ? Bo jak nie to wcale lepiej nie chroni. Bo nie pracuje taki olej w swoim najlepszym środowisku 😉
    1 punkt
  2. W standardzie są: - ostrzeganie przed kolizją czołową z funkcją hamowania, - ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, - wskazanie ograniczenia prędkości z ręcznym asystentem ograniczeń prędkości i wskazanie zakazu wyprzedzania. Systemy asystujące kierowcy zawierają to co powyżej oraz: - ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z tyłu, - ostrzeganie o pojeździe w martwym polu przy zmianie pasa ruchu, - ostrzeganie przed kolizją z tyłu.
    1 punkt
  3. Co nie zmienia faktu ze olej powinnismy zmieniac co 10-12 tys km lub co roku.
    1 punkt
  4. Nie da się "dołożyć płytek" i mieć szperę w żadnym tylnym moście. To zupełnie inna konstrukcja. Musisz kupić i wymienić taką część (tutaj do e46): https://inter-rally.pl/pol_m_Przeniesienie-napedu_Szpery-plytkowe-MFactory-1884.html?filter_traits[1329925254]=3693 Zakup szpery o odpowiednim spięciu lub regulacja to nic przy tym, jak precyzyjnie trzeba ustawić wałek ataku i przekładni, żeby to nie wyło jak głodny wilk 🙂. Kiedyś widziałem, że ktoś wkładał tylny most ze szperą z m3 e92. Na 100% trzeba było skrócić wał napędowy, nie pamiętam jak z półosiami
    1 punkt
  5. Bierz 2 komplet, jednorazowy wydatek, nie dewastujesz kół i nie brudzisz wnętrza przekładając 2x w roku. Koła zostawisz sobie w depozycie. Komplet 20" ogarniesz za 17k w ASO, za wymianę i depozyt też liczą inaczej jak u nich weźmiesz (ja dostałem pierwszą wymianę z depozytem gratis).
    1 punkt
  6. Bo on uważa że jest najlepsza dla wszystkich a nie dla niego i pisze o jakichś maszynach parowych, a kiedyś o „śmietniku historii”. Adam wchodzi na forum BMW i wychwala Teslę i elektryki a krytykuje spalinowe silniki, głównie BMW. To tak jakbyś Ty co weekend zapraszał gościa do swojego domu na obiad ze schabowym, a on ci co chwilę mówił że schabowe sa do niczego i nikt już tak nie gotuje, bo to przeżytek, teraz tylko wege. A Ty byś się uśmiechał i mówił że nie ma co z tym walczyć i dalej go zapraszał 🙂
    1 punkt
  7. Szczegóły pojazdu VIN:WBA5L51000 G097858 / Seria:5' F11 LCI / Opis sprzedaży:520dX / Nadwozie:Touring Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:5L51 / Skrzynia biegów:5L51 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:06.12.2016 / Lakier:B65 / Tapicerka:LCEZ Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik B47O Pojemność 2 Moc (kW) 140 Napęd ALLR Lakier B65 Jatoba metallic Tapicerka LCEZ Skóra "Dakota/zimt-braun" Poziom integracji (fabryczny) F010-16-11-503 Poziom integracji (aktualny) F010-21-07-550 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Tylna oś 0.8 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Silnik (B47) 5 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Hamulec 1 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Skrzynia biegów (GA8HP-50Z) 8.8 Transfer box (0,44 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 01CC Auto start/stop function 01CD Brake Energy Regeneration 0205 Automatyczna skrzynia biegów 0316 Autom. uruchamianie tylnej klapy 04AT Listwy wewn., wysoki połysk, czarne 04U2 Przeł. właściwości jezdnych z ECO PRO 0548 Licznik kilometrów 0851 Wersja językowa, niemiecki Opcje 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 01CB Zakres CO2 0223 Adaptacyjne zawieszenie 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0302 Instalacja alarmowa 0322 Funkcja dostępu komfortowego 0386 Reling dachowy 03AC Hak holowniczy 0402 Dach panoramiczny elektryczny 0417 Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0441 Pakiet dla palących 0481 Fotel sportowy 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04NB Autom. klimatyzacja z regul. 4 strefową 04UR Oświetlenie wnętrza dookoła 0502 Spryskiwacze reflektorów 0508 Park Distance Control (PDC) 0575 Dodatkowe gniazda 12V 05A1 LED Fog lights 05AL Active Protection 0609 System nawigacji Professional 0676 System głośników HiFi 0698 Area-Code 2 do DVD 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06AM Real-Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06NS Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem 06WA Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem 0801 Wersja krajowa Niemcy 0879 Literatura pokładowa, niemiecki 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf 08TF Aktywna ochrona pieszych 08TH Speed Limit Info 0931 Opony zimowe zamiast letnich z fabryki 09BM Pakiet nawigacji Connected Drive
    1 punkt
  8. Jest tu jakiś moderator? Długo będziemy tolerować tego prymitywa na naszym forum?
    1 punkt
  9. Jak zwykle @adamjttkdlugi post pełny frazesów i taniej propagandy, a na końcu dnia Tesla to taka Dacia z lepszymi osiągami, lepszym wyposażeniem (chociaż tutaj pewności nie mam) i lepszym GUI. SC w niczym nie przewyższa ionity czy nowszych stacji greenway. A mówienie że jest lepszy bo jest gęstsza sieć to jak mówienie że Orlen jest lepszy od Shell bo ma więcej stacji. Uczepiłeś się ix3 który mimo że zrobiony na szybko, to i tak rozczaruje Cię, ze świetnie mi się nim jeździ. Ale jakby Tesla była w NO tak dużo tańsza od ix3 to wziąłbym tam pewnie Teslę ale głównie ze względu na cenę. Kiedyś myślałem że bym wziął TMY za tą samą cenę co ix3, dziś po 2 latach i wielu długich testach TMY mówię że do moich potrzeb dopłaciłbym dziś nawet 20% do tylnonapędowego ix3 w tej lepszej wersji wyposażenia. Niestety BMW ix3 jest dużo więcej droższe, więc na dziś brałbym Teslę. Podaj dla porównania cenę w NO ix3 w tej droższej wersji wyposażenia. Jakos nigdy nie porównujesz ix do model x i tego co o obu autach sądzą Norwegowie. Cena Tesli w stosunku do zarobków jest w NO taka, że niektórzy pewnie ją kupują zamiast roweru elektrycznego 🙂 Dosia, Ccc, to świetne synonimy dla tej marki. Sorry, ale dopasowałem poziom argumentacji do tego jaki Ty stosujesz. Do tej pory chyba popełniałem błąd ze zbyt poważnie traktowałem Twoją otwartość na „merytoryczną” dyskusję.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.