Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jest tu jakiś moderator? Długo będziemy tolerować tego prymitywa na naszym forum?
    2 punkty
  2. Bardzo podobna skóra teoretycznie poziom wyżej ale w obcowaniu bardzo podobne. Merino jest jakby bardziej delikatna i bardziej matowa.
    1 punkt
  3. a myślałem że jestem jedynym dziwakiem którego przeszkadzają takie trzeszczenia w aucie 😅 , czy Merino jest jakościowo jak Nappa ?
    1 punkt
  4. Okazuje sie, ze zmiana nastapila z poczatkiem 2019 roku. Od tego czasu daja jeden zwykly klucz, display key i grot.
    1 punkt
  5. Nastepne M3 najprawdopodobniej będzie hybrydą tak jak M5. Tesla jest bardzo szybka ale to dla tego że wyciągneli wszystko co się dało z tego auta. W M3 jest ogromny zapas. Bez modyfikacji mechanicznych (jedynie gpf off w usa fabrycznie jest bez) uzyskujemy 800KM i 900-1000nm za 10-15tyś zł i czasy na 1/4 mili w okolicy 9.5s więc na poziomie plaida. Właśnie świeżo wyszedł test m3 na odcinku 100 000 km gdzie żaden element mimo upalania nie był do wymiany. To świadczy o ogromnym zapasie tego samochodu. Tesla plaid kompletnie nie jest dostosowana do takiej mocy jaką posiada. Nie ma odpowiedniego zawieszenia ani co gorsza odpowiednich hamulcy. Tak naprawdę nie wiadomo dla kogo jest to auto bo ludzie którzy chcą takich samochodów nie potrzebują takich osiągów. Osiągi bardzo mi się podobają ale to kompletnie nie jest samochód dla mnie bo poza osiagami nie ma nic wiecej. Nie ma żadnej przyjemności z jazdy tym wehikułem. Po to jest wybór żeby każdy kupił to czego chcę.
    1 punkt
  6. Zgłupiał bym przy takich dźwiękach mam mega problem jak coś trzeszczy ale kiedyś jak miałem zastępcze G30 bida werszyn to wszystko tam trzeszczło. Na szczęście w starej f10 ani G80 nic nie trzeszczy 🙂 F15 też szukalem z merino bo wtedy nie trzeszczy a przy Dakocie jest dramat.
    1 punkt
  7. To od diesla. Wibracje rozklepują Wam wnętrze 😆
    1 punkt
  8. W tym momencie akurat gwarancji nie miałem na myśli, a ubezpieczyciela, który zapewne też zwraca uwagę na to do czego można się przyczepić. Jazda na kołach których producent nie zaleca jest takim wspaniałym punktem zaczepnym, szczególnie jeśli chodzi o wypadek, w którym zawsze może przyklepać, iż do przyczyny wypadku swoje 5gr dołożyły koła, których producent nie zaleca używać. 🙂 Jak coś takiego czytam to przed oczyma mam obraz Janusza BMW 🙂
    1 punkt
  9. Cudze chwalicie swego nie znacie chcialoby sie powiedziec. O takich wartosciach mowisz np? I mam rozumiec Tobie nie przeszkadzaja takie wartosci firmy ktorej samochodami jezdzisz ale do plucia na "wartosci" Tesli jestes pierwszy? BMW admits ‘regret’ over using Nazi slave labor during WWII (nypost.com) BMW admits 'profound regret' for using Nazi slave labour during the Second World War | The Independent | The Independent BMW and the Holocaust (jewishvirtuallibrary.org) BMW during the era National Socialist (bmwgroup.com) "At the end of 1939, the first Polish prisoners of war were put to work in Eisenach in order to enable the company to meet its production targets." "Workers from Western and Southern Europe were generally better treated and received more pay than Poles or workers from the territories in the east known as “eastern workers” (Ostarbeiter). There were substantial differences in the working and living conditions depending on the origins of workers. As the war progressed, foreign workers gradually also lost their rights and privileges and this ushered in a gradual transition to forced labour. All the forced labourers (Zwangsarbeiter) had to contend with shortages of food and inadequate accommodation, and their living conditions underwent further drastic deterioration as the war progressed." "By the end of 1944, around 29,000 forced labourers were engaged in work at BMW, accounting for more than 50 percent of the total BMW workforce" "As a consequence, death rates among “eastern workers” and concentration camp prisoners were significantly higher than for other groups." W wielkim skrocie - Twoj dziadek czy pradziadek harowali przymusowo po kilkanascie h dziennie ku chwale firmy z Monachium nie dalej jak 80 lat temu, zagladzani nierzadko na smierc, zawszeni i poniewierani zeby po 80 latach prawnuczek mogl sie oburzac na Tesle ktora stara sie przestawic wspolczesna motoryzacje na dostepna dla Kowalskiego elektromobilnosc i zeby jak najwiecej ludzi na swiecie bylo na nia stac. Nie powiem, co sie czlowiek naczyta w internecie to jego. Nic nie zapominam slonik, mnie to po prostu zupelnie nie interesuje, dla mnie mozesz nowym Spectre smigac, ni ziembi mnie to ni grzeje. Za kazdym razem jak zagladasz ludziom do portfela i szufladkujesz kto jakimi samochodami jezdzi i na co kogo stac bede z Ciebie darl lacha bo w internecie nic nie ginie - od "markowego audio" w Twoim EQE nie urosnie audio w Twojej iX1 czy ogrzewane fotele 😉 Polasiles sie na dotacje jak Reksio na szynke , wybrales samochod bez wyposazenia (doslownie) to teraz jak dopiekasz innym to miej chlopie gruba skore. Zaraz Ci wkleje kilka cytatow apropo dotacji z tego watku 🙂
    1 punkt
  10. Jeśli chodzi o parowanie, to jechałem ostatnio w 4 osoby (około 1h), po zmroku i było poniżej 0. Szyby pasażerów i tylna parowały jak szalone 🙂 Przednia zresztą też, ale tutaj dmuchawa pomagała.
    1 punkt
  11. Auta nie są wożone w kontenerach. Nie nowe. To nie prywatny import kilku sztuk. Auta są transportowane specjalnymi statkami, samochodowcami. Są zaparkowane na pokładach, jak na parkingach pod marketem.
    1 punkt
  12. Problem też w tym chyba że kiedyś w tym barze były stejki a teraz sa schboszczaki 🙂
    1 punkt
  13. Problem w tym, że BMW próbuje nam wciskać szchaboszczaka w cenie steka.:)
    1 punkt
  14. Tu nie ma czego szukac jesli chodzi o diagnoze. 100% reduktor. To akurat moja dziedzina. Zerwany walek reduktora napedzajacy tylna os. Albo uzywka albo regeneracja.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.