Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak. Dokladnie jest tak jak napisales. Jesli adaptacje sa ok, mozna (jesli ktos sie bardzo upiera), je skasowac i nic sie nie stanie. Osobiscie kasuje tylko w przypadku gdy naprawialem skrzynie, nie wazne czy 6hp, czy 8hp. W innych sytuacjach, np wymiana oleju, tego nie robie. Prawda jest tez ze xhp robi niezla robote z 6hp czy 8hp.😉
    1 punkt
  2. Moje przemyślenia odnośnie zakupu i dane możesz znaleźć tutaj:
    1 punkt
  3. Miasto i krótkie trasy i rocznie 8k km - zdecydowanie 40i. Szybciej się dogrzeje, brak problemów z DPF. (40d to super silnik żeby nie było - tylko moim zdaniem dla kogoś robiącego dużo km)
    1 punkt
  4. Miałem 40i (pierwsze 340KM) i byłem super zadowolony. Zdecydowanie wystarczająca moc i osiągi - super rozłożony moment obrotowy, fajna praca silnika. Ogólnie ten silnik B58 to bardzo udane jednostki z duuużym potencjałem co widać po innych modelach (Supra, etc.). Na pewno więcej palą - więc jeśli rocznie pokonujesz 30-40tys. km, to jest to ważny czynnik. W innym przypadku pewnie bym się niw wahał. Odnośnie porównania osiagów to tutaj jest jakieś porównanie: https://zeperfs.com/en/duel11163-10751.htm
    1 punkt
  5. Jesli instalowales xhp, nalezalo przeczytac, dlaczego nie kasuje sie adaptacji. Nawet oni o tym przestrzegaja. https://rbttuning.atlassian.net/wiki/spaces/RBTTUNING/pages/616693761/ADAPTIONS+-+the+most+misunderstood+part+of+transmission+control
    1 punkt
  6. Porównać pod kątem mocy, dynamiki, kultury pracy? I ważniejsza sprawa, stara wersja, to dwie wersje, bo do 2021 to było 340KM, czyste bez GPFa a od chyba 2021 weszła miękka hybryda (MH) 333KM i ta już jest trochę słabsza niż poprzednik. Nieznacznie, ale jednak, bo te 340KM miały w serii zazwyczaj bonus w postaci 20-30KM więcej. Ja mam 40iMH, nie jeździłem wcześniejszą ani LCI, ale w LCI spodziewam się jeszcze lepszej dynamiki, bo jednak moc i moment są znacznie większe. Dla mnie obecny silnik jest naprawdę wystarczający, ale to wszystko zależy, co kto szuka i oczekuje.
    1 punkt
  7. Napisałeś nieprecyzyjnie. Twierdzenie byłoby prawdziwe gdybyś napisał "Adaptacyjne ledy w LCI już zawierają asystenta świateł drogowych w cenie."
    1 punkt
  8. O tej słyszalności klekotu mógłbym długo rozmawiać. IMHO w X5 bardzo słychać. W mojej siódemce, jakby nie patrzeć, niby flagowym aucie marki, też było słychać. A z zewnątrz, aż wstyd… pewnie każdy ma na to inną wrażliwość, a moja może być szczególnie niechętna brzmieniu diesla Jeśli kultura pracy 40d nie jest dla Ciebie przeszkodą i zakładasz, że w trakcie posiadania auta zamortyzujesz w kosztach paliwa różnicę w cenie między 40d a 40i, bierz diesla - elastyczność na pewno lepsza w dieslu, na autostradzie też mniej wyrzutów sumienia w związku z ilością spalanego paliwa przy większych prędkościach
    1 punkt
  9. Witam, szukałem i nigdzie niestety nie znalazłem takiego tematu na tym forum. Przez przypadek natrafiłem na informację, że G20 z idrive 7.0 i virtual cockpit mają opcję Remote Engine Start. Niestety chyba tylko wersje na US. Czy ktoś z Was wie coś więcej w temacie? Czy da się to jakoś aktywować/ zakodować?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.