Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Słuchaj, jeśli masz ochotę wnosić tutaj równie merytoryczną dyskusję jak w innych wątkach, to proponuję nie zaśmiecać tego akurat forum. Co byś chciał więcej usłyszeć? Napisałem wyraźnie że mi osobiście nie odpowiada jakość tworzyw oraz jakość spasowania wnętrza Tesli Y. Uważam, że jest to zauważalnie niższy poziom niż we wspomnianym X3 LCI. To wpływa na odbiór wnętrza auta, czyli percepcję. Dodatkowo napisałem, że jest to moje własne zdanie i każdy może mieć inne - a najprostszym sposobem jest samodzielna ocena, bo każdy ma inną percepcję.
    2 punkty
  2. fajnie, że masz ASO 🙂 ja swoich nie oddaje, wole mieć u siebie
    1 punkt
  3. Slonik chyba nawiązuje do trolla który cyklicznie męczy forum pod różnymi pseudonimami. Kupując jakieś wypasione wersje BMW pytał na forum głównie czy zmieszczą się koła do bagażnika, bo on musi je tanio zmieniać u pana Ziutka a nie w ASO 🙂 Ja wiem że się ją wyciąga, bo ja dorobili na szybko jak ludzie zbuntowali sie że TMY wyszła bez rolety. Ja mam z nią problem taki, że jest bardzo tandetna i przy jej „jakości” „zdegradowane przyciski w i5” to dzieło sztuki 🙂
    1 punkt
  4. Witam. Skusiłem się i zakupiłem, po chwili była już gotowa aktualizacja w samochodzie. Pierwsze testy, parę kilometrów z systemem... Pojawiła się nowa kontrolka. Zmiana świateł z mijania na drogowe odbywa się płynnie, poprzez rosnące natężenie mocy świateł drogowych. Zmiana następuje po wyjechaniu z oświetlanych latarniami ulic i od razu oświetla ciemne miejsca. Uważam, że poprawi bezpieczeństwo, ponieważ czasmi "nie chcę się" przełączyć na drogowe, wiedząc że za chwilę jest już oświtlona ulica. Kolejna rzeczy, z przeciwka wyłącza po zobaczeniu samochodu... dopiero kilka kilometrów więc testy trwają... Fajny gadżet, no i może wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa... za niecałe 640 zł jestem póki co zadowolony...
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. za dużo emocji w tym wątku poszło na udowadnianie co lepsze co gorsze
    1 punkt
  7. Przycisk jest, ale po jego wciśnięciu otrzymujesz informację na centralnym ekranie, że można tę funkcję dokupić
    1 punkt
  8. Nie ma sensu rozważanie auta z 2021 czy 2022 roku przy takich cenach aut używanych. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze z 2 miesiące temu było dostępnych sporo wersji przed lci u dealerów. Podejrzewam, ze rabat na te auta można było uzyskać jeszcze większy.
    1 punkt
  9. Hmm. 2022 X5 30d kupisz za 350 tys złotych (mpakiet,hak, adapatycyjne ledy itp), https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/search?q=:price-asc:condition-firstRegistrationYear:2022:condition-mileageRange:< 25,000 km:series:X:model:X5:exteriorDesign-trailerHitch:true:equipment-mSportPackage:true za 400 tys są 40d. Rzeczywiście różnica nie jest aż tak duża. Co prawda jak kupiłem w premium selection w NIemczech to miałem 3 lata standardowej gwarancji + jeszcze 2 lata gwarancji premium selection. Kupowałem piątkę G31 bo nawet auto ze stocku z mega rabatem wychodziło sporo drożej niż kilkumiesięczne PS.
    1 punkt
  10. Nie ma , totalnie, za relatywnie nie dużą dopłata masz nowy samochód z pełną gwarancją . Miałem ten sam dylemat . Zamawiam nowe
    1 punkt
  11. For what it’s worth… na pytanie “czy w instrukcji użytkownika samochodów marki BMW znajduje się wymóg stosowania opon zimowych w okresie zimowym?”, chat gpt odpowiada: ”Nie, w instrukcji użytkownika samochodów marki BMW nie ma wymogu stosowania opon zimowych w okresie zimowym. Stosowanie opon zimowych w Polsce nie jest obowiązkowe, a jedynie zalecane. Decyzja o sezonowej wymianie należy więc tylko do kierowcy. Jednak opony zimowe zapewniają znacznie lepszą trakcję, przyczepność na zakrętach i hamowanie niż opony letnie w temperaturach poniżej 7°C1. Dlatego zaleca się zmianę opon na zimowe, gdy tylko warunki otoczenia na to pozwalają. Oryginalne opony zimowe BMW z gwiazdką osiągają doskonałe wyniki na każdej nawierzchni i są idealnie dopasowane do podwozia i systemów adaptacyjnych BMW1. Oryginalne koła i opony BMW można znaleźć i skonfigurować na stronie internetowej BMW1.”
    1 punkt
  12. Cześć Ja jestem bardzo zadowolony, ale ja mam komplet czyli asystenta świateł + światła adaptacyjne. Pojazdy rozpoznaje dobrze i nikt mi nie mruga z przeciwka, ale przy adaptacyjnych drogowe światła manewrują tak aby innych nie oślepiać. Czy dobrze wykrywa auta z przeciwka - uważam że bardzo dobrze. Nie wiem jak się jeździ z samym asystentem świateł (zakładam, że dobrze), ale bez adaptacyjnych reflektorów to już więcej auta nie kupuje 🙂
    1 punkt
  13. Zmieniając temat od silników z kosiarek, fatalnego wykończenia i końca premium w BMW 😉 jakie koła zimowe do G60, pasują jakieś od G30? Będę potrzebował dwa komplety.
    1 punkt
  14. Pojawiła się mapa WAY 2024-1. Nie testowałem. Dodalem też na pierwszej stronie. Road Map Europe WAY 2024-1 (mega) https://mega.nz/file/2DgiTbRC#Y-2NffWduKDgvU36tPR6BlmrqhOr3zcOeu2W3E_KbSU Road Map Europe WAY 2024-1 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+WAY+2024-1 Road Map Europe WAY 2024-1 (torrent) https://mega.nz/file/iMojCASB#6LTljd57RpQBGUUm1NXoMowbss4wSQEeP9npoJR3LCE
    1 punkt
  15. N57 nie ma problemu z walem a z polityka bmw, wprowadzenie interwalow co 30tys to raz, n57 dysponuje wieksza moca od znacznie nizszych obrotow poloczonych z nisko trzymajaca obroty skrzynia 8hp oraz eu5 a nawet eu6. W e90 jest 6hp, nie bylo bi/tri turbo i awarie zdarzaja sie bardzo ale bardzo rzadko. Ja osobiscie nie nawidze m57, odmawiam ich naprawy a uwielbiam n57. Nigdy nie kupilbym m57 ani m47.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.