Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. I na to czekałem 🙂 Widzisz, większość czasu jeździsz 23i, a piszesz ludziom że 330i nie jedzie czy coś 🙂 Ludzie kupują też auta po to aby były użytkowe, aby nimi jezdzić, a nie w celach kolekcjonerskich czy hobby. Ale nie odbierz proszę tego źle, po prostu takie przemyślenie z mojej strony a nie chce tworzyć żadnej wojny, tylko po prostu... uważam (ale to ja) że 330i jest w zupełności wystarczające dla 97% ludzi.
    2 punkty
  2. Doradca w salonie mówił, że za każdym razem po uruchomieniu auta trzeba wyłączać asystentów (wibrowanie kierownicy przy zjeżdżaniu z pasa itp.) Nie lubię jak samochód samodzielnie koryguje tor jazdy lub wibruje kierownica i ściąga auto przy zmianie pasa bez kierunkowskazów. super byłoby to wyłączyć tak aby samochód był samochodem a nie inteligentnym pojazdem który będzie za mnie decydował jak jechać. Asystentów chętnie bym używał tylko w monotonnym ruchu np. w korku lub w powolnym ruchu na autostradzie/trasie. Tak jak teraz używam stop&go ale brakuje asystenta który przytrzyma kierownicę - jak w Tesli tam fajnie to działa. Ale największy minus Tesli to że na trasie nie da się wyłączyć aktywnego tempomatu i właśnie asystentów. I max tempomatu to 150km/h... W Tesli też masakra bo włączają się wycieraczki na automat przy jeździe nawet na samym tempomacie aktywnym a że nie działają tam jak powinny to jazda w deszcz to masakra. Czy w G31 LCi na pełnych asystentach też są włączone wycieraczki w tryb automatyczny? Przy samym stop&go nie ma wycieraczek włączonych. Mam powłokę na szybie i w nowym też zrobię, wycieraczki od 80km/h w ogóle nie są potrzebne.
    2 punkty
  3. Dobra, zostawiam informację dla potomnych. Wymieniłem koła, każde napompowałem odpowiednim ciśnieniem i pojechałem się resetować. Reset zatrzymał się na 19% i przyznam że trochę się przestraszyłem bo przez ponad 4km nawet nie drgnął. Ale później poleciało już szybko do 100%. Samochód poprawnie wykrył czujniki i pokazuje ciśnienie. Wszystko działa jak należy. Także jeśli ktoś montuje dedykowane do BMW czujniki Schrader EZ-Sensor GO 2.0 które już fabrycznie są wstępnie zaprogramowane to nie musi robić absolutnie żadnego klonowania czy programowania. Samochód sam bez problemu się z nimi dogada. Bajka! Odpada mi w tym roku koszt wymiany kół. Oddam tylko letnie na przeważenie i tyle :).
    1 punkt
  4. No ja mam Schradera EZ-Sensor GO 2.0, one nie są oryginalne BMW ale podobno są dedykowane do BMW, mają nawet gwiazdkę z boku. Ponadto na fakturze za nie napisane jest że są wstępnie zaprogramowane. W takim razie po południu jak będę w domu, przerzucę koła, to dosłownie 10min roboty i zobaczymy. Dam znać czy się zaprogramowały czy nie.
    1 punkt
  5. Biorąc pod uwagę umiejętności wielu kierowców, to 330i to jest o wiele za dużo...
    1 punkt
  6. z tymi asystentami to gość Ci jakąś ciemnotę wciskał delikatnie mówić , w iDrive o ile dobrze pamiętam można albo wszystko wyłączyć albo ustawić poziomu wibracji itd. z wycieraczkami ... to się ustawia z dźwigni 🙂 co do asystentów sam mam wersje Pro , nie wyobrażam sobie nie mieć tego w aucie , działanie w korku jest rewelacyjne i korzystam z tego codziennie , na trasie prowadzenie pasem + aktywny tempomat uruchamia się 1 przyciskiem z kierownicy - też działa bardzo dobrze
    1 punkt
  7. Dlatego idzie na sprzedaż 🙂 40i będzie na koniec lutego 🙂
    1 punkt
  8. No I taki zimowki to ja rozumiem a nie jakies balony na 20calach 😊
    1 punkt
  9. Jeśli można widzieć ile za gwarancję ?
    1 punkt
  10. Może zmień kamienie na gumowe? 🤣 A’propos miejsca w 6GT: to jest najobszerniejsze wnętrze ze wszystkich modeli BMW odchodzącej generacji. Z autopsji wiem, że nawet siódemka G11 (czyli w wersji „normalnej”, nie long) miała mniej miejsca z tyłu niż 6GT z dostępnych obecnie opcji masz tylko X7 (tam miejsca jest masa) lub nową siódemkę (na którą osobiście nadal nie mogę patrzeć) znam także dylemat, na co wymienić fajnie jeżdżące niskie auto… u mnie kierunki były dwa: M3 Touring lub X5 M60i 😇. Po dwustu metrach przejażdżki eM trójką w towarzystwie małżonki już wiedziałem, której opcji nie będzie … i szykuję się właśnie do zamówienia SUVa. Będzie na najtwardszym możliwym zawieszeniu, zatem będzie mało bujał. Czekanie będę miał do wakacji …
    1 punkt
  11. 6GT jest autem idealnym dla rodziny. SUV jest dla mnie osobiście za wysoki i nie czuje się w nim dobrze. Do tego X5 niestety duże jest jedynie na zewnątrz. Myślę jednak, że gdyby 6GT doczekał się następcy to byłby równie koszmarny jak nowa 7, czy X7. I tak byś nie kupił takiego potwora 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.