Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Generalnie mało logiczne jak dla mnie nie wkładanie mocnych silników autostradowych do limuzyny stworzonej do jazdy po autostradach. W suvach jeszcze się te hybrydy bronią, ale w serii 5? Także raczej nie będę jeździł nową 5, pozostaje czekanie na 4GC po lifcie.
    1 punkt
  2. Okazało się, że to jakość baterii. Jednak trzeba wybierać Energizer albo Duracell.
    1 punkt
  3. 7-14 dni i kolejne 3-7 dmi na dotarcie do dealera
    1 punkt
  4. Odkopuję, ale mam z debiutami piątek podobnie jak ty. Debiut F10 to było wow w stosunku do E60. Debiut G30 to było gigantyczne wow. Podobnie w przypadku debiutu G20 (tu był kosmiczny zachwyt, bezkrytyczny wręcz, który utrzymał się po jeździe testowej). G01 - zachwyt po nielubianej przeze mnie poprzedniej generacji. G05 kolejny zachwyt po bardzo lubianej dla odmiany F15. G11 kolejny zachwyt totalny (po podobającym mi się poprzedniku). Załamany byłem debiutem E65 (po znakomitym E38). Bez zachwytu przyjąłem też debiut E60 (po ulubionym E39), niby auto było ciekawe i dużo lepsze stylistycznie od nieudanej E65, ale poprzednik dalej mnie zachwycał. Dziś sytuacja wraca. Do początku lat 2000. G70 to koszmar i wstyd je stawiać obok G11. G60 zupełnie bez szału, może nawet odpuściłbym sobie negatywne komentarze, gdyby nie fantastyczny model G30 LCI, który zastępuje. Nie widzę nawet jednego drobnego elementu, w którym nowy model byłby lepszy od poprzednika.
    1 punkt
  5. Bardzo polecam e90/91 z n57, tym bardziej ze mozna je zlapac z EU5, co niestety robi sie coraz bardziej istotne. Tak samo jak, dla mnie genialne, m550d w f10 oraz absolutnie genialne m550d w g30 ale to juz dla ludzi z grubym porfelem.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Pojeździłem chwilę dłużej 520d i mam kilka kolejnych spostrzeżeń. Na plus: - uczucie jazdy dużym autem, płynie po drodze jak siódemka, bardzo przyjemne prowadzenie - bardzo wygodne fotele, czuję się w nim jak w fotelu przy kominku - ekranoza w nowym wydaniu jest efektowna i po dłuższym obcowaniu nawet przyjemna, klima została zrzucona na dolną część ekranu i jest dużo bardziej intuicyjna niż w pierwszych "tabletach" - dobre wyciszenie, choć niektórzy na pewno zatęsknią za podwójnymi szybami - duży bagażnik - hi-fi gra wystarczająco dobrze (nie jestem melomanem) Na minus: - 20d to pomyłka, może i mało pali ale kompletnie nie jedzie i źle brzmi (klekot większy niż w mojej 520d F11) - gumowaty układ kierowniczy, sport nie pomaga - w czasie zjeżdżania, bardzo powolnego, z wyższego krawężnika konstrukcja auta zaczęła wydawać dźwięki jakby coś w niej pękało strukturalnie - mild hybrid doprowadza do szaleństwa - materiały miejscami dramatyczne, ale to już było wspominane wielokrotnie
    1 punkt
  8. Miałem okazję pomacać g60 i jest faktycznie słabo. Boczki w tylnych drzwiach naprawdę ubogie, zwróciłem uwagę na te przełączniki szyb i .... koniec oglądania wnętrza.
    1 punkt
  9. Dobra marudzimy dalej. Zrobiłem sobie konfigurację 550e i wychodzi 510tyś wcale bez szaleństwa ale ze względu na pakiety mam trochę zbednych rzeczy bo inaczej się nie da. Pamietam że G30 550i z prawdziwym V8 wychodziło sporo mniej a X5 LCI 50e wychodzi bardzo podobnie oferujac wg mnie więcej od G60. X5 jest lepiej wykończone i ma opcje których w G60 nie ma o tym niżej. A teraz czego jeszcze nie ma G60. Deska rozdzielcza w skórze brak opcji. Dla mnie bardzo ważny atrybut luksusowego auta. Tutaj nie ma nawet góry i górnej części boczka w skórze a w g30 nawet dół mógł być w skórze (w x5 tak nadal jest ba w g20 miałem i mam w g80). Nie ma sufitu z alcantary tez fajny element przy grubej konfiguracj (w x5 jest). Jak wcześniej wspominano brak klejonych dzwiękochlonnych szyb (w x5 są w g20 też). Nie widzę soft close też w tej klasie powinno być zwlaszcza że oglądając G60 w salonie to drzwi trzaskały jak w octavii (w x5 jest). Kurde dziwne że zrezygnowano z takich opcji obecnych od lat w tej klasie. Najlepsze jest to że jak ktoś będzie chciał kupić samochód w tej klasie to i tak musi kupić piątkę prędzej czy później bo u konkurencji jest jeszcze gorzej. G30 też nie będzie jeździć 10lat. Mam wrażenie że to taka zmowa producentów doskonale wiedzą że klient nie będzie miał wyjścia mimo że ten produkt jest dużo słabszy w wielu aspektach niż poprzednik. Na ten moment X5 broni się dużo lepiej niż G60 ale tak samo X5 jak i G30 to już jednak modele sprzed dobrych 5-6 lat...
    1 punkt
  10. Musisz podprowadzić jeden kabel z SZM do foteli, chyba k_line z tego co pamiętam. Co do kanapy to trochę więcej kabli plus przekaźnik Co do schematów pisz na pw
    1 punkt
  11. Prawda, naprawdę ładne autko. Z ciekawości, jaki zasięg robisz na ładowaniu i co ile musisz ładować?
    1 punkt
  12. No nie do końca. Gdy jeździłem E60 i pojawiło się F10 - byłem zachwycony. Gdy jeździłem F10 i pojawiło się G30 - byłem zachwycony. Teraz gdy jeżdżę już drugim G30 i zobaczyłem G60 to pierwszy raz od 15 lat nie mam ochoty zmieniać modelu na nową 5-tkę. Dlatego zostałem przy G30 LCI. Nie żałuję. Zwłaszcza biorąc pod uwagę wyposażenie i silniki. Także to nie jest tak, że właściciele poprzednich generacji są źle nastawieni do nowości. Ta nowa G60-tka nic specjalnego w sobie nie ma, niczym nie zachwyca, a wieloma aspektami odpycha. I nawet technologicznie nie widać żadnego postępu w stosunku do poprzedniej generacji. Poprzednio było inaczej, bo między E60 i F10 była przepaść. Tak samo jak między F10, a G30.
    1 punkt
  13. Ja jestem po wymianie wału i panewek, było lekkie stukanie ale panewka nie obróciła się. Wał wizualnie nie wyglądał źle ale posiadał mikropęknięcia i był krzywy.Wal oryginał plus panewki, osiowanie i pełno innych drobnych rzeczy, koszt 25k. Może sprawdź czy masz opiłki w filtrze, u mnie zaczęły pojawiać się chwile przed stukaniem panewki.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.