Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.11.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
Dlatego oprócz dobrego samochodu (a nawet do dobrego samochodu) są potrzebne umiejętności.5 punktów
-
2 punkty
-
Słonik, kiedyś jeden koleś z forum BMW mi napisal: "ciężko się rozmawia z kimś, kto ma auto wartości akcyzy". Przykre to było, ale cóż, ludzie są jacy są...1 punkt
-
@adamjttk hipokryta to ty jestes bo niedaz ze nowego bmw nigdy nie kupiłeś i nigdy nie kupisz, nie jestes targetem dla tej firmy to cały czas auta tej firmy obsikujesz pomimo ze większości nawet na żywo nie widziałeś. Słabe to a to czy galwanizowane przyciski są nadal w konfiguratorze to nie wiem bo nowej 5 na razie nie kupuje aczkolwiek jakbym rozpatrywał sedana to zdecydowanie bym wolał nowa serie 5 jak jakis plebejski tesla model 3 czy tez model s a tony twojego plucia na markę tylko mnie w tym utwierdzają bo jak czytam twoje posty to wiem ze sa ludzie na świecie którzy z powodu bmw nie mogą spac spokojnie 😀1 punkt
-
rzeczy które wskazałeś to większość pierdoly są nie wpływające finalnie na produkt jako cały. Wsiadasz do auta i albo się podoba albo nie. A płakanie że nie ma galwanizowanych przycisków tylko czarne to jakiś nonsens. W moim x5 są czarne i z tego powodu myślisz że uważam auto za gorsze? Siedziałem w i5 i nim jechałem i wiem że mi się w środku bardzo podoba i na tym mogę zakończyć dyskusję. To że nie ma alcantary na suficie to są problemy takich jak Ty, którzy i tak nie chcą takiego auta kupić a narzekają. Wybrałeś tańsze i gorzej wykonane auto - ok, świetnie że jesteś zadowolony. To nie jest wylewanie żółci, tylko jesteś po prostu tak uprzedzony do BMW że szkoda mi czasu udowadniać Ci w jakich aspektach dla mnie i5 jest lepsze od tm3 czy model s. Jak mówiłem, jak się kiedyś przejadę model s to zrobię porównanie. Do tm3 to szkoda porównywać bo to nie ta liga pod wieloma względami. Tm3 wygrywa jedynie zasięgiem i cena. Jestem przekonany że Ty nowego BMW nigdy nie kupisz czytając Twoje opinie, a ja Teslę może kiedyś tak. Ja widzę w Tesli i wady i zalety, Ty w bmw widzisz największe zło i wady. Także niech to pozostanie jako komentarz kto jest radykalnym i zamkniętym na otoczenie fanbojem marki.1 punkt
-
Zabawne, mam to samo zdanie o Tobie, tyle ze dodaj do tego maksymalna hipokryzje - plujec przez 3 lata w tym watku na elektryki zeby na koniec kupic 2 elektryki ^^ "research" - kisne ^^ 5-er zostalo wykastrowane z polowy rzeczy ktore byly w G30 czy sa nadal w iX/i7, generalnie w wielu dziedzinach goni juz "jakoscia" Passata czy innego Superba a ten pisze o "glebokim researchu" - tak, BMW zrobilo research ze zaoszczedza na progach na drzwi i siatce w fotelach coby marza sie zgadzala na koniec roku ahahhahah Alez z Ciebie nieogar omg I masz w konfiguratorze G60 te galwanizowane przyciski czy zostaly usuniete jak 20 innych rzeczy ktore wymienilem? Czyli mam rozumiec pozostale 19 rzeczy bierzesz na klate a przyciski w G30 byly opcja, teraz jej nie ma wiec wszystko w normie? 😄 Rozumiem, lista 20 konkretnych, szczegolowych rzeczy ktore stanowia o degradacji G60 w porownaniu do G30 to "trollowanie" i "taplanie sie w szambie". Nic to ze podobna dyskusja jest na tutejszym forum 5-er gdzie ludzie suchej nitki na tym aucie nie zostawiaja 😛 "Content" o oszczednosciach Tesli, o braku personalizacji byl rzeczowy, jak BMW poszlo po bandzie to do ultra-fanbojow argumenty merytoryczne juz nie trafiaja, nastepuje zwarcie w procesach myslowych i wylew zolci, nic nowego 👍1 punkt
-
@adamjttk niestety przyjąłeś poziom trolla w tej dyskusji, także dziękuję za taplanie się w szambie. Nie chcesz, nie kupuj BMW, szkoda mi czasu na taki płytki “content” którym leczysz jakieś swoje urazy do marki. Nabijasz się z samochodu który przykryje czapka sprzedaż Modelu S, którego w Norwegii pies z kulawą nogą nie chce kupować i doskonale o tym wiesz. A potem powtarzasz w kółko frazesy przecząc sobie że “kupujący glosują portfelem”.1 punkt
-
Ale mi 320i w żadnym razie nie przeszkadza. Jest na moje potrzeby na tyle dynamiczny, że sporadycznie przechodzę na tryb sport. Nie zgadzam się jedynie z prezentowanym przez niektórym poglądem jakoby niczym mniej niż 330/340 nie dało się jeździć.1 punkt
-
Te uszkodzenia to raczej nie takie niewielkie 😉 https://bid.cars/pl/lot/1-32900560/2016-BMW-7-Series-WBA7F0C55GGM207921 punkt
-
Problem rozwiązany winny przekaźnik. Wymieniłem skrzynkę bezpieczników koszt 75zl( używka), szyba grzeje. Dzięki za podpowiedź.1 punkt
-
@adamjttk ośmieszyłeś się tym postem i tylko udowodniłeś ze jesteś jedynie internetowym plujcem, który ciagle nie może zapomnieć o bmw, serii 5 bo raczej nie bez powodu robi tak głęboki research. Te srebrne przyciski co pokazujesz to zawsze była opcja (standardowe były czarne) a opcja ta nazywała się galwanizowane wykończenie elementów obsługi.1 punkt
-
Felgi musisz zabezpieczy, żeby to o wiele łatwiej się czyściło. Wtedy wystarczy Ci najprostszy Wheel Cleaner np jakiś Shiny Garage Wheel Cleaner i szczotka Vikan do felg, taką którą wygląda jak do toalety 😅1 punkt
-
Ta lista to wierzcholek gory lodowej, to jest tylko to co od razu rzuca sie w oczy w krotkich recenzjach video i jazdach testowych ludzi z tego forum. Rozumiem, ze jak fakty nie pasuja do teorii to ich nie przyjmujesz do wiadomosci - jak prawdziwy fanboj marki? ^^ Co do tych nieszczesnych przyciskow, jezeli wygladaly tak: a teraz wygladaja tak: to jak to nazwac? Wielu recenzentow polskich i zagranicznych mowi o ich skandalicznej jakosci, mowi o tym wielu ludzi tu na forum ktorzy testowali to auto ale mam rozumiec nadworny fanboj BMW nie przyjmuje tego do wiadomosci i obraca w szydere? 😄 Prawda w oczy kole, wypominasz oszczednosci czy teaz raczej optymalizacje Tesli a przyciski G60 gorsze jakosciowo niz w Passacie juz przez gardlo nie przechodza ^^ A ktore z tej listy wygladaja na lepsze???? Haha, a moze Mikolaj przyjdzie niedlugo. Miales premiere i5 na dniach - jaki jest kon kazdy widzi. No ale spoko, myslenie zyczeniowe nie jest zle. Szkoda tylko, ze w analogicznej sytuacji jak Tesla wypuszcza np nowe PDC oparte na kamerach ktore wymagaja usprawnien OTA to jest - "kit, nie dziala" i nie slychac "jak sie produkcja rozpedzi to.." ^^ A zmiany w produkcji sie pojawia, tylko ze znajac zycie beda na gorsze a nie na lepsze, jezeli nie bali sie usunac glupich listw progowych w tej klasie auta (!) za tyle pieniedzy znaczy sie ze wiedza ze klientowi mozna pluc w twarz i przelknie wszystko. Zwykle powolne gotowanie zaby. Masz racje, poprawie sie - podwyzka ceny o kilkadziesiat %, hybrydowe R6 doposazone w niezbedne w tej klasie opcje dodatkowe to obecnie 500k PLN, wiecej niz 550i poprzedniej generacji, topowy elektryk M60, slabszy niz najslabszy model S to okolice 600-700kPLN przy oczywiscie duuuzo gorszym zasiegu - zwiekszenie masy srednio o 200kg w tych samych napedach w porownaniu do poprzedniej generacji - opcje dodatkowe do kupienia tylko w pakietach coby jeszcze bardziej golic fanbojow - usuniecie 6 i 8 cylindrowych silnikow z oferty ^^ ^^, nie skomentuje tego Tu akurat sie zgodze, m.in zgapianie od konkurencji idzie BMW calkiem dobrze, jeszcze kilka lat i bedzie fukcjonalne OTA, pojawia sie frunki, elektryczne klapki, kto wie, moze i sie w koncu doczekamy usuniecia tunelu na wal czy dedykowanej platformy lzejszej o kilkaset kg Tu sie z Toba zgodze ale z malym zastrzezeniem. Wersja RWD w sedanie za 1M nok to bedzie yeti, sprzeda sie tego kilkadziesiat/kilkaset sztuk, pies z kulawa noga tego tu nie bedzie chcial Wersja AWD M60 pewnie sprzeda sie troche wiecej ze wzgledu na naped ale to nadal beda homeopatyczne ilosci Touring AWD - i tutaj bedzie duza sprzedaz imho, Norwedzy kochaja kombi, kochaja BMW i jak sie w koncu pojawi to mysle ze efekt nowosci poniesie sprzedaz bardzo dobrze, o wiele bardziej od modelu S ktory jest drogi i juz sie mocno opatrzyl ludziom. Chyba ze ta wersja pojawi sie dopiero za rok jak wejdzie pelny VAT na elektryki, to wtedy przy cenie 1,5M-1,7M NOK sprzedaz bedzie patrz jak wyzej.1 punkt
-
Wiesz, ja wcześniej miałem ix35 z 1,6 benzyną. On miał jakieś 11,6 do setki.1 punkt
-
Widze ze sami YT znawcy... To ile wy takich silnikow rozebraliscie? Bo ja zadnych wzmocnien w m50d nie widzialem, wymiana silnika 35d co 160k, no to jest hit absolutny, co mam powiedziec klientom co maja 300tys, 400tys? Nie wymyslajcie Panowie. Zasada jest bardzo ale to bardzo prosta. Trwalosc silnika, nie istotne czy to bedzie m57, n57, b57, spada wraz ze wzrostem mocy. 325d n57 przejedzie 3razy tyle co m50d (nie istotne ze ma najmocniejsze graty) , cala reszte wstawcie sobie gdzies po srodku.1 punkt
-
Witam wszystkich, jest pytanie- tak wiem po raz kolejny bo jest takich tematów od groma ale nie ma tam konkretów. Potrzebuje głośników w drzwi do e90 są tam fabrycznie 100mm i takiej średnicy chcę zamontować, nie wchodzą w grę żadne przeróbki na 130mm, żadne wzmacniacze itd, tak wiem że zagra to hoojowo ale nie ważne, po prostu brakuje mi wysokich tonów i chce zamontować głośniki współosiowe inaczej koaksjalne. Głównym moim pytaniem jest to jakie głośniki wybrać aby tony wysokie były w miarę przyjemne, nie kłujące w uszy, może jest tutaj ktoś kto w temacie siedzi i coś podpowie. Dodam że nie oczekuje hooj wie czego od tak małej pierdziawki po prostu ma przyjemnie grać a nie wkurzać piachem/ natarczywością. Zastanawiam się nad głośnikami takimi: 1- JBL STAGE 2 424 2- Hertz DCX100.3 3- j.w. DCX 100 4- Focal RCX100 5- Rockford Fosgate R14X2 6- Phonocar 2041- mam phonocary selection 165mm w e46 bez wysokotonowych i jestem zadowolony, ale teraz właśnie chodzi o wysoki ton ewentualnie model 2610 Kolejność głośników przypadkowa, zastanawiam się czy warto dopłacić do focal/rockford względem jbl/hertz. O hertzach słyszłem że mają ostre wysokie tony ale w zestawach odseparowanych. Odrzucam kenwoody, jvc itd. Raczej szukałem głośników max do 30 RMS, czasy dzikiego łupania w samochodzie mam za sobą, potrzebuję odrobinę jakości, radio mam ori prof made in czech 11r, Rozważam jeszcze blaupunkty porostu mam sentyment do tej marki ale czy w obecnych czasach warto? nie wiem. Prosiłbym o nie pouczanie mnie że lepiej nie ruszać tego co jest, żeby kupić ramki za miliony z wysokotonowymi, że musze mieć wzmacniacz itd, zdaje sobie ze wszystkiego sprawę, chcę tylko neutralnych wysokich tonów. Przeczytałem już mnóstwo tematów pl i zagranicznych nie ma normalnego tematu bo albo pociski albo polecanie zestawów morel.1 punkt
-
Rozważałem całą trójkę i skończyłem z sq8. Pisałem o tym wcześniej. Zamówiłem do produkcji model po liftingu. W porównaniu do Porsche Audi jest nieco bardziej dyskretne, ma mocniejszą v8, wnętrze zrobiło na mnie dużo lepsze wrażenie (funkcjonalność, ergonomia), cena zakupu pewnie nieco niższa (szczególnie po rabacie), tańszy serwis i cena za 5 lat gwarancji. Nie bez znaczenia była dostępność podobnego samochodu do testów. O g60 wszystko już zostało napisane (może poza najważniejszym, bo nie było testów z jazd 550e), mercedes zrobił całkiem dobre wrażenie, ale dobre emocje poczułem w sq8 🙂 Wnętrze cayenne (nawet po lifcie) było dla mnie trochę oldschoolowe. To pewnie mój ostatni zakup samochodu w 100% spalinowego, a dotychczas jeździłem wyłącznie r4. Raz się żyje.1 punkt
-
Pytanie, co nazywasz biedą i na jak duże kompromisy w kwestii wyposażenia gotów jesteś pójść. Drugie pytanie, jakich osiągów oczekujesz, bo Cayenne z podstawowym V6 nie sprawia wrażenia żwawego auta - nawet na papierze w zestawieniu z Twoimi alternatywami1 punkt
-
Byłem dzisiaj w salonie przejechać się autem z asystentatmi pro co prawda w X6 bo nic w segmencie D nie mieli i powiem szczerze że Ci asystenci w pro w mieście to trochę kiepska opcja. Kilka razy system zgłupiał gdy pasy się rozjeżdżały, dziur to nie ominie więc jak już mam sam i tak kierować to w wole żeby mi w tym system nie przeszkadzał. Co do eskpresówki/autostrady to tutaj sytuacja ma sie lepiej. Ale szczerze mówiąc nie raz na autostradzie zdażyło mi się omijać jakieś szczątki rozerwanej opony czy jakiś platisków które odpadły od jakiegoś auta. Wole jechać skupiony i się bardziej zmęczyć niż uśpić swoją czujność w takich sytuacjach. Po dzisiejszej jeżdzie stwierdziłem że będę czuć się bezpieczniej w aucie nie posiadając tych aystsentów pro. Trzeba do tego dopłacić ponad 5k więc stwierdziłem że w moim przypadku byłyby to nierozsądnie wydane pieniądzę. Pewnie jak ktoś dużo jeździ w trasach to ma inny punkt widzenia. To na czym mi najbardziej zależy zawiera sie już w pakiecie innowacji i podstawowych asystentach, którzy odbiją wypadku niezamierzonym zjechaniu z drogi, zahamują za mnie gdybym się zagapił czy dadzą mi znać czy kogoś nie ma w martwej strefie.1 punkt
-
Nie wiem z czego wynika - wiem jak sie czuje po dlugiej jezdzie z nimi i bez nich. Wiem tez jak pomagaja w korkach. Nie przekonuje nikogo ze to jest "must have". DLA MNIE to jest must have. A czy mnie nie wyratuja? Pro nie maja nic z ratowania - to jest komfort. Mialem sytuacje na autostradzie ze gosciu dostawczakiem postanowil dzielnie zaczac wyprzedzac wyskakujac mi przed maske. Ze 170 do 120 samochod zwolnil stajac dęba, sciagnal pasy i wypionowal oparcia w moim fotelu i fotelu pasazera, nawrzeszczal, zamigal czym sie dalo w srodku i zrobil to szybciej niz ja. Nie wiem, ktorzy asystenci byli za to odpowiedziali ale systemy daly rade.1 punkt
-
Opis: 5AS Asystent wspomagania kierowcy oparty na kamerze i radarze, składający się z: – Ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu, wykrywa oznaczenia pasa ruchu od ok. 70 km/h i ostrzega o niezamierzonej zmianie pasa ruchu za pomocą wibracji kierownicy i aktywnej interwencji układu kierowniczego Ostrzegania o zmianie pasa ruchu, monitorowania pojazdu otoczenie z boku, wykrywanie pojazdów w „martwym punkcie” „ od ok. 20 km/h przy celowej zmianie pasa, ostrzeżenie dotykowe na kierownicy (wibracje) i wyświetlacz wizualny w lusterku zewnętrznym Ostrzeżenie przed kolizją czołową z hamowaniem interwencja polegająca na ostrzeganiu przed kolizją / pieszym z funkcją hamowania miejskiego - Ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu, ostrzega o możliwych kolizjach z ruchem poprzecznym, np. na drodze. B. podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego, w połączeniu z kamerą cofania, dodatkowe wyświetlanie obrazu rzeczywistego na wyświetlaczu pokładowym - Zapobieganie kolizjom tylnym, ostrzega pojazdy jadące za pomocą świateł awaryjnych migając z podwójną częstotliwością w przypadku wykrycia zbliżającego się zderzenia tylnego - Informacja o ograniczeniu prędkości wraz ze wskaźnikiem zakazu wyprzedzania Tylko w połączeniu z rozszerzonym pakietem lusterek zewnętrznych lub pakietem Business Wchodzi w zakres pakietu innowacji 5AU Driving Assistant Professional wspomaganie kierowcy oparte na kamerze i radarze system składający się z: -Asystenta kierowcy -Aktywnego tempomatu z funkcją Stop&Go -Informacji o ograniczeniach prędkości z brakiem wskaźnika wyprzedzania Asystenta ograniczenia prędkości (ręczne lub automatyczne przyjęcie ograniczeń prędkości) Asystenta kierowania i prowadzenia po pasie ruchu, wspomaga utrzymanie środka pasa ruchu poprzez korygujące interwencje kierownicą w zakresie prędkości od 0 km/h do 210 km/h Rozpoznawanie sygnalizacji świetlnej: Rozszerzenie funkcji utrzymywania aktywnego tempomatu o reakcję na sygnalizację świetlną tylko do 80 km/h w połączeniu z wyświetlaczem BMW HeadUp asystent utrzymania pasa ruchu z aktywną ochroną przed kolizją boczną, korygujące interwencje w kierowanie w zakresie prędkości od 70 km/h do 210 km/h w celu utrzymania pasa ruchu, aktywne unikanie potencjalnych kolizji bocznych ostrzeganie o ruchu poprzecznym z przodu, ostrzega możliwych kolizji w złych warunkach Widoczne sytuacje drogowe, takie jak wysiadanie/parkowanie do 7 km/h - Pomoc przy unikaniu, pomoc w krytycznych sytuacjach kolizji tylnych z możliwością uniknięcia w zakresie prędkości od 30 km/h do 160 km/h Ostrzeżenie o skrzyżowaniu, ostrzeżenie w przypadku pierwszeństwa przejazdu i przy znakach stopu Ostrzeżenie o zjechaniu pod prąd, ostrzeżenie przy znakach zakazu wjazdu Asystent wyjścia awaryjnego: W korku pojazd automatycznie przesuwa się na krawędź pasa ruchu (w obrębie pasa ruchu) )Tylko w połączeniu z rozszerzonym pakietem lusterek zewnętrznych lub pakietem biznesowym1 punkt
-
Zaciski z 335d/i już na miejscu, nie mogłem sobie odmówić przymiarki felg na lato. I już tradycja w każdym moim Bmw, wymieniłem uszkodzony sterownik świec, na plus w n57 łatwiejszy dostęp niż w m57.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00