Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Grudniowa produkcja już dawno rozdzielona, bierz nowy rocznik.
    1 punkt
  2. Pojeździłem chwilę dłużej 520d i mam kilka kolejnych spostrzeżeń. Na plus: - uczucie jazdy dużym autem, płynie po drodze jak siódemka, bardzo przyjemne prowadzenie - bardzo wygodne fotele, czuję się w nim jak w fotelu przy kominku - ekranoza w nowym wydaniu jest efektowna i po dłuższym obcowaniu nawet przyjemna, klima została zrzucona na dolną część ekranu i jest dużo bardziej intuicyjna niż w pierwszych "tabletach" - dobre wyciszenie, choć niektórzy na pewno zatęsknią za podwójnymi szybami - duży bagażnik - hi-fi gra wystarczająco dobrze (nie jestem melomanem) Na minus: - 20d to pomyłka, może i mało pali ale kompletnie nie jedzie i źle brzmi (klekot większy niż w mojej 520d F11) - gumowaty układ kierowniczy, sport nie pomaga - w czasie zjeżdżania, bardzo powolnego, z wyższego krawężnika konstrukcja auta zaczęła wydawać dźwięki jakby coś w niej pękało strukturalnie - mild hybrid doprowadza do szaleństwa - materiały miejscami dramatyczne, ale to już było wspominane wielokrotnie
    1 punkt
  3. Dobra marudzimy dalej. Zrobiłem sobie konfigurację 550e i wychodzi 510tyś wcale bez szaleństwa ale ze względu na pakiety mam trochę zbednych rzeczy bo inaczej się nie da. Pamietam że G30 550i z prawdziwym V8 wychodziło sporo mniej a X5 LCI 50e wychodzi bardzo podobnie oferujac wg mnie więcej od G60. X5 jest lepiej wykończone i ma opcje których w G60 nie ma o tym niżej. A teraz czego jeszcze nie ma G60. Deska rozdzielcza w skórze brak opcji. Dla mnie bardzo ważny atrybut luksusowego auta. Tutaj nie ma nawet góry i górnej części boczka w skórze a w g30 nawet dół mógł być w skórze (w x5 tak nadal jest ba w g20 miałem i mam w g80). Nie ma sufitu z alcantary tez fajny element przy grubej konfiguracj (w x5 jest). Jak wcześniej wspominano brak klejonych dzwiękochlonnych szyb (w x5 są w g20 też). Nie widzę soft close też w tej klasie powinno być zwlaszcza że oglądając G60 w salonie to drzwi trzaskały jak w octavii (w x5 jest). Kurde dziwne że zrezygnowano z takich opcji obecnych od lat w tej klasie. Najlepsze jest to że jak ktoś będzie chciał kupić samochód w tej klasie to i tak musi kupić piątkę prędzej czy później bo u konkurencji jest jeszcze gorzej. G30 też nie będzie jeździć 10lat. Mam wrażenie że to taka zmowa producentów doskonale wiedzą że klient nie będzie miał wyjścia mimo że ten produkt jest dużo słabszy w wielu aspektach niż poprzednik. Na ten moment X5 broni się dużo lepiej niż G60 ale tak samo X5 jak i G30 to już jednak modele sprzed dobrych 5-6 lat...
    1 punkt
  4. Ja znam za to jedną osobę, która kupiła M550i, a teraz jeździ w trybie Eco Pro, aby ograniczyć spalanie...
    1 punkt
  5. Gałkę od zmiany biegów też zmienili na knoba bo w razie wypadku łamała kolano... a wskazówki zastąpili ekranami bo rysowały oczy 🙂 Ehhhh
    1 punkt
  6. @mac1ej świetne zmiany jeśli chodzi o hamulce :cool2: 193 jak najbardziej oklepana ale super siedzi na e90tce :)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.