Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Coś może w tym być - u mnie podobnie: znikło info z apki, ale w samochodzie jest zawieszona opcja RSU. Założyłem, że akumulator jest za słaby na aktualizację i czeka na wyższy poziom naładowania 😄 edit: W samochodzie brak informacji o aktualizacji, nie znajduje jej również. @M4R10 - widać u mnie też została wycofana.
    1 punkt
  2. Wycofali tą aktualizację? Przez kilka dni wisiała, nie chciała się zainstalować a teraz już jej nie ma dostępnej w aplikacji/aucie.
    1 punkt
  3. Miałem okazję przetestować Teslę Model Y LR 2022r (wypożyczoną z Hertz) na odcinku grubo ponad 1 tys km, z czego znaczna część, to trasy podmiejskie i autostrady. A przy okazji testowałem genialną infrastrukturę SC w Kalifornii. Fajnie, bo wraz ze mną testował auto wieloletni użytkownik i fan Tesli i mogłem moje spostrzeżenia od razu skonfrontować z jego wieloletnim doświadczeniem użytkowania Tesli. Chyba teraz lepiej rozumiem o co chodzi w tym aucie i mogłem dzięki temu rzetelnie porównać go do iX3 którym jeżdżę na co dzień. Zrobię podsumowanie co mi się podobało a co nie w tym samochodzie, ale w wolnej chwili, bo to dużo contentu będzie 😉 Wiele rzeczy mnie bardzo zaskoczyło. Jako ciekawostka - ładując auto na jednym z kilkudziesięciu SC w LA (dokładnie 53 SC, na każdym średnio po 20 lub więcej stanowisk) widziałem obrazek kolejki 3 Tesli czekających, bo wszystkie 20 stanowisk były zajęte. Z obiecanych 150kW kapało max 70kW a na ekranie wyświetlał się komunikat, że stacja przeładowana i moc zmniejszona. Ograniczenie mocy było pomimo że gdy przyjechałem, zajętych było tylko ok 15 stanowisk, a ja stanąłem w miejscu które nie crossowalo się z zajętym punktem. Czas postoju znacząco się wydłużył i naszła mnie refleksja czy taka czeka nas przyszłość? I czy to aby jest postęp? Straciłem ze 20 dodatkowych minut, a nie uśmiechało mi się jeździć kilka kilometrów do innej ładowarki pomimo że Tesla mi mówiła gdzie ją znaleźć. Inna ciekawostka, pomimo gier i netflixow, większość dłubie w telefonie albo robi zakupy/je obiad. Na obronę dodam że wszystkie miejsca w których się zatrzymywałem miały znakomitą lokalizację dla SC. Lącznie odwiedziłem z 10 różnych SC i 8/10 ładowań było “przy okazji” zakupów albo jedzenia i faktycznie nie było uciążliwe poza tym jednym na którym była kolejka i przycięcie mocy. Największe wrażenie na mnie robiły te 250kW - czas ładowania to rewelacja, którą można porównać jedynie z ionity. A najwieksze wrażenie robił jeden punkt na którym zobaczyłem 40 stanowisk 250kW. Ciekawe że o 22:00 prawie połowa była zajęta. Ciekawe co się dzieje jak jest “długi weekend”. A mówimy o sytuacji w której Tesli trochę jeździ po drogach, ale stanowią jakieś części promila wszystkich aut. A jednak w Stanach jeździ się duże odległości. Obok SC była stacja benzynowa też z 40 stanowiskami, ale w porywach zajęte było max 5. Porównajmy to do liczby jeżdżących aut po drogach. Dodam jeszcze fuckup - próbowałem podładować się na osiedlowej ładowarce 6.5kW, ale nie udało się, bo końcówki nie pasowały do Tesli (w Polsce nigdy nie miałem podobnego przypadku).
    1 punkt
  4. G30 obok G60 Zdjęcie pochodzi z facebooka Code My Bimmer
    1 punkt
  5. Nie ma co oczekiwać cudów. G30 520i sedan miało 184KM i ważyło 1685kg. G60 520i sedan ma 190KM +18KM z elektryka waży 1800kg. Odpowiedź sobie. Jak dla mnie średnio jeździ 530i G30.
    1 punkt
  6. Mam co prawda 550i, ale F10 LCI 2015 rok. Obecnie 249 tys nalotu. Od 120 tys zrobione na 560 km. Na ten moment jest na wymianie rozrządu i będzie kompletna inspekcja silnika oraz turbo. Auto kompletnie bezawaryjne. Olej zmieniany co 10 tys km, zero dolewek między wymianami. Silnik jest bajka.
    1 punkt
  7. Oszczednosci/ciecia kosztow w G60 w porownaniu do G30, makabrycznie to wyglada biorac pod uwage segment E i cene katalogowa auta, takie detale wlasnie decyduja czy klient zostawiajacy pol banki w salonie czuje sie wyjatkowo dobrze w danym aucie (premium) i wie za co doplaca w porownaniu do np Passata Porownanie na zdjeciach G30/G60 1. Listwy progowe w drzwiach 2. Wygluszenie komory silnika 3. Przyciski od okien w drzwiach kierowcy 4. Przyciski od sterowania fotelem 5. Oslony przeciwsloneczne 6. Tyl - usuniecie list progowych, usuniecie oswietlenia ambientowego, usuniecie siatek z foteli, usuniecie lamania foteli w komfortach i "poduszek" na glowe. O flokowaniu kieszeni nie wspominam bo to juz usunieto w F10->G30 7. Podlokietnik - mechanizm chowania otworow na kubki w G30 dla komfortu i estetyki jak ktos nie pije napoju tylko opiera lokiec, w G60 usuniete i sa dziury caly czas 8. Sposob otwierania podlokietnika - skorzany estetyczny pasek w G30, materialowy dzyndzel w G60 Co sie dzieje w miejscach ktorych nie widac na pierwszy rzut oka? Takich rzeczy sa dziesiatki, jakosc detali w G60, plastikow, szokuje biorac pod uwage ogolny wzrost masy auta (srednio +200kg) i ceny w katalogu PS. Prawie 10-letni Vw Golf ma flokowane, mile schowki w drzwiach w ktorych nic nie brzeczy czy podswietlane, aluminiowe listwy w drzwiach, w sensie wtf???
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.