Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zamykając temat napisze, że dzisiaj byłem na dwóch stacjach kontroli pojazdów sprawdzić lampy i na obydwu powiedzieli ze lampy swieca książkowo. Także wymiana żarówek i podgięcie blaszek trzymających zarowki naprawiło mój problem. Dziekuje, pozdrawiam
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. To tak nie działa. Czujnik, a regulator to dwa różne elementy. Regulator ciśnienia na pompie otwiera powrót do zbiornika. Jak potrzeba więcej paliwa to przymyka przelew. Regulator nie odetnie paliwa na listwę. Silnik nie odpali jak nie masz ciśnienia wstępnego z elektrycznej pompy, która jest pod fotelem kierowcy. Jak robisz swapa to musisz mieć pompę wstępną, która podaje 4 bar. Bez tego pompa CR nie da rady i ciśnienie na listwie jest za małe mimo, że paliwo będzie. Czujnik wysokiego ciśnienia jest natomiast na listwie od strony grodzi. Przy obecnych temperaturach odpalisz bez grzania świec.
    1 punkt
  4. Trzeba oczywiście sprawdzić wskazania czujnika kąta skrętu. Ogólnie z w/w błędów wynikałoby że jest problem z modułem ICM lub połączeniem między nim a modułem DSC.
    1 punkt
  5. No ktoś Ci musi diagnostyke zrobic. Twój problem to nie to na co zwrociles uwage. Błąd systemu wskazujacego uszkodzonie opony, to tylko następstwo problemów kontroli trakcji.
    1 punkt
  6. 120i ma zbiornik o pojemności 50 litrów.
    1 punkt
  7. Standard to 42l, w zwiększony bak to 50l pojemności
    1 punkt
  8. Fajnie wyszło. Wąska opona nie rzuca się w oczy, a jak autka toczy się po drodze, to nowe felgi wyglądają znakomicie 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.