Zapchana nagrzewnica? Nikt nie wpadł na genialny pomysł dodania jakiegoś uszczelniacza do układów chłodzenia? Kiedyś w ciężarówce właściciel pojazu dolał 2 puszki, bo mu znajomy kierownik na stacji doradził, bo skoro do osobówki jeden, to co tutaj jedna puszka zrobi. Uszczelniło, tak że musiał wymienić i chłodnicę i nagrzewnicę. W Fuso miałem też pododbnie, to nawet chłodnicę spalin wyrzuciliśmy, a w MINI jak płukaliśmy układ to rózowe gluty a'la meduzy wypluwało z wodą 🙂
Generalnie jak jestes pewny zaworów a za nagrzewnica zimno to raczej nie masz innej opcji jak ją wyciągać. Dodatkowa pompa jest potrzebna jak włączas guzik REST na wyłączonym silniku i z tego co zauważyłem w duże mrozy się włączała podczas normalnej jazdy. Tak na codzień u siebie jej nie słyszę. Jesli ktoś wie coś innego o niej chętnie się dowiem jak jest wg danych z tą pompką.