Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Z całego 30 minutowego filmu tyle zapamiętałeś uwag? Szacun 🙂 Podrzucę: - znaczki M - za dużo, kierownica M w 520d nie ma prawa być, bo taką wybierają tylko przegrywy patrzący na metki - odpustowe wzorki na obudowie głośników i odpustowe światełka których nikt nie chce, dlatego w TM3 po lifcie zostały skopiowane - waga w przypadku wersji M60 aż 2.4t, czyli więcej od kultowej TM3 o 0.6t, więc nie da się jeździć 250km/h po rondzie w Norwegii. Za to Model S ma 2.2t i da się tym jechać nawet 300km/h - ekran jest jak ze średniowiecza, bo nie jest taki jak w Tesli - ma tunel środkowy z tyłu, więc dzieci nie są w stanie wysiąść po drugiej stronie ulicy, bo to przeszkoda nie do pokonania - wygląd jest do bani, bo nie wygląda jak Tesla Model S ciesząca oko od 10 lat - nie ma elektrycznej klapki, za dużo guzików, nie ma pierdzenia, trybu psa, pokazu świateł i wogóle mnóstwo rzeczy które muszą być jak w Tesli, bo inaczej samochód do niczego się nie nadaje. Taki samochód nie będzie cieszył i pies z kulawą nogą go nie kupi, tylko przybiegnie z gotówką w pysku do salonu Tesli i merdając ogonem wyjedzie Teslą jak miliony innych psów, którzy nie mogą się mylić co jest najlepsze Jeszcze pewnie o wielu innych rzeczach zapomniałem, ale kurek z szambem odkręcony, więc jak się skończy, to podzielę się moimi wrażeniami z jazdy. Nie mogę się doczekać, szczególnie prostowania nieprawdziwych informacji które siejesz i po wielu apelach nie umiesz się nawet do jednego błędu przyznać. A ja tymczasem wracam do pracy, bo szef się na mnie uwziął. Szkoda że nie mam szefa Norwega. Ale dobrze że jest to forum, bo mi pomaga odzyskać równowagę 😉 Przyznam że jestem już w takim stanie, że chyba kupię Teslę. Od razu zyskam miliony kolegów, szacun na dzielni, no i będę mógł zaszyć się na SUC, grać tam w gry, oglądać netflix i pluć na BMW na forum o BMW i wychwalać Teslę 🙂 Jak nie pomoże, to wpadnę na forum Audi, Mercedesa i Porsche (bo tam też dużo frajerów co płacą 3x tyle, a mogą mieć taniej Teslę). Tylko nie na forum Toyoty czy Skody, bo to nie premium i ludzie tam nie docenią pewnie jakości Tesli. Tylko muszę wystawić najpierw referala żeby uzbierać darmowe mile na SUC co by za frajer nie płacić jak jakiś przegryw. Za zaoszczędzone pieniądze na paliwie kupię sobie miesięczny abonament łączności premium 40zł/mc bo inaczej netflix i spotify nie będzie chodził. A ja będę mógł podziwiać audio Tesli zaprojektowane przez byłych pracowników B&O, Burmstera i jeszcze kilku innych, którzy w końcu stworzyli najlepsze na świecie audio 🙂 Potem ruszę na przejażdżkę i będę mógł podziwiać jeden z najbardziej bezpośrednich aut pod słońcem, który przenosi wszystkie hałasy z zewnątrz oraz zawieszenia i tak doskonale odwzorowuje je w 3D we wnętrzu, że pozwala mi się czuć jakby pomiędzy mną a drogą nie było nic, ewentualnie byłbym zamknięty w metalowej puszce z jakimiś dziurami w drzwiach z odpadniętym szklanym dachem 🙂
    4 punkty
  2. Panowie czytam te Wasze posty i nie mogę wyjść z podziwu jakie klapki można sobie narzucić na oczy i jak bardzo można się zatracić w przekonywaniu samego siebie o słuszności własnych poglądów 🙃 Adamie podam Ci kolejny przykład z naszego lokalnego grajdołka i z realiów życia z modelem Y - pisałem już kiedyś o moich doświadczeniach z tym produktem, dodam do nich epilog. Mojemu flotowemu użytkownikowi TMY wyczerpała się cierpliwość i wrócił do ICE. Przesiadł się z tej cudownej napakowanej najnowszymi zdobyczami techniki z NASA do starego poczciwego mondeo w dwulitrowym dieslu z 2018 roku, z manualną skrzynią biegów i jest przeszczęśliwy, że nie musi się dłużej użerać z teslą. Oczywiście to stan przejściowy, bo czeka na ten niedorobiony, pozbawiony sensu, wypierany przez cudne wozy z ameryki produkt serwowany przez chylącą się ku upadkowi firmę pod kodem m340i. Ale wiesz co? O dziwo czeka cierpliwie i wyjątkowo nerwowo reaguje na przytyki, że może przecież zamówić kolejną teslę, tak samo jak te 1,5 roku temu, bo przecież będzie od strzała dostępna. I teraz skup się, bo to jest ta część, której nie wyłapałeś przez ostatnie 3 lata drążenia tego wątku w postach innych użytkowników. Wiesz czemu ludzie wybierają inne samochody? Ba! Czemu w dobie powszechnej elektryfikacji i wyraźnie wyczuwalnego wiatru idących zmian decydują się na powrót do ICE? Bo nie muszą tych wyborów racjonalizować. Nie muszą sobie udowadniać, że podjęli jedyną słuszną decyzję, która pozwoli im obciąć koszty paliwa, oszczędzić na wyposażeniu, które muszą dostać przecież w komplecie kupując furę za 300k (pal licho, że w życiu nie użyją tego grzanego fotela, ale musi być bo ktoś inny przecież to ma w standardzie i somsiad potem powie, że ma lepiej?), nie muszą na ten wybór patrzeć przez pryzmat cudzych decyzji - biorą to, co im pasuje, co da frajdę i co nie będzie ciężarem w codziennej eksploatacji. Wygłaszasz peany na cześć niezawodności i jakości tesli, która nijak ma się do rzeczywistości. Pisałem już kiedyś napiszę jeszcze raz - w tym cudzie skorzystanie z tak podstawowej rzeczy jaką jest gwarancja graniczy z cudem, a dokładając do tego niemożliwie wręcz rozwiniętą sieć serwisową, która zapewnia niezapomniane możliwości cieszenia się jakże wspaniałym doświadczeniem jazdy 300km do najbliższego (SIC!) serwisu, w którym niegrzeczny pan stwierdza, że "przecież to to se pan z AC zrobi" sprawia, że na samą myśl o wypieraniu przez tą markę czegokolwiek z rynku dostaję dreszczy 😉 A na zakończenie dodam, że gdzie mi tam, Panowie z moją bezsensowną 118i będącą zwykłą namiastką beemki, godzącą w poważną motoryzację trzygarowym silnikiem z kosiarki i przednim napędem, jednakże zawsze zerkam z politowaniem i trudno powstrzymywanym śmiechem na widok sprinterów w wehikułach okraszonych zielonymi blachami, których potem mijam z tymi nieosiągalnymi w normalnej jeździe prędkościami rzędu 140 km/h wlokących się za tirem do kolejnej ładowarki 🙂
    3 punkty
  3. Jako założyciel wątku 👴 czuję się w obowiązku napisać kilka słów, ponieważ zdecydowałem się zrezygnować z g60 i na jakiś czas kończę przygodę z BMW 😪 (po 14 latach). Choć jak widać powyżej, BMW zrealizowało część moich oczekiwań, ale jest też wiele minusów, których się nie spodziewałem. Napęd 550e byłby dla mnie idealny, bagażnik 500+ jest, stylistyka z zewnątrz do przeżycia (ale nie porywająca), design wnętrza mi odpowiada, ale jakość użytych materiałów i niektóre rozwiązania nie pasują do samochodu za 500 kpln. Może gdybym celował w jakiś mniejszy silnik, uboższe wyposażenie i samochód byłby tańszy, to byłoby to akceptowalne. Poza tym, te materiały są gorsze niż w g30, którym obecnie jeżdżę. Zamówiłem SQ8 z dużą ilością dodatków, drogo, ale czuję się, że to jest premium i jednocześnie będzie czym przycisnąć. Pozdrawiam!
    1 punkt
  4. Wygląda, że to jest to czego szukasz: https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1599217.
    1 punkt
  5. Zapytałem normalnie ile mocy, odpisaleś "w kurwę' jakbyś miał zaraz z 700 koni podać... 🤡 EOT
    1 punkt
  6. Nie aż tak dokładnie 😉 On nigdzie nie napisał, że Mu się nigdy nie przydało, lecz "Mam teraz Quattro, i dla mnie za dużo razy się nie przydało. Jedyne co to pewnie pokonuje kolejny z wodą." Dodatkowo ma vw gtd, więc zakładam, że i doświadczenie w obcowaniu z fwd też posiada. Zgadzam się, że awd z dużą mocą jest koniecznością, natomiast silnik, który pierwotnie rozważał wg mnie nie wymaga awd. Awd ma swoje niezaprzeczalne zalety, posiadam i potrafię je docenić. Spędziłem sporo czasu na torze przez minione 20 lat bawiąc się każdym napędem. Reasumując, jeśli miałbym wybierać pomiędzy fwd i awd, nie zastanawiał bym się, dlatego kupiłem awd w A4, natomiast w 3er mamy wybór pomiędzy rwd, a awd, stąd nadal podtrzymuje, że dywagacje na temat tego jak się zachowuje fwd są bezcelowe. Zalety fwd odzwierciedla mój avatar 😉
    1 punkt
  7. Wlaczajac sie w watek, dlatego, ze dla mnie auto z przebiegiem 15kkm juz tez nie jest nowe... Mam drugiego nowego kompakta, wczesniej ze stajni VAG, tylko dlatego, ze chcialem miec nowe auto (no i konczylo sie finansowanie w VAG) i nie chcialem jezdzic takim z przebiegiem 100kkm +. Finalnie przez dwa lata + zrobilem 80 kkm i mozna powiedziec, ze jezdze juz uzywanym autem... A odkad z samochodu musze korzystac rowniez jako daily kilka razy w tygodniu (bo powroty do biur w korpo...), to radosc z "nowego" auta, ktore jest uzywane jest jeszcze mniejsza. Podsumowujac - nastepne - jestem zdeterminowany by kolejne bylo przynajmniej z topowym silnikiem, bo takie auta na ulicy w moich oczach zawsze wolniej sie starzaly. Czy to jakas Cupra, czy inny Golf GTI. Zawsze duzy silnik = duze hamulce i to auto samo w sobie wygladalo na mniej zmeczone. Czy to bedzie M340i (ok, wiadomo jest M3, ale to juz bardziej "sportowe" i kosztowne w utrzymaniu robiac 35 kkm rocznie) czy inne mocne kombi tego jeszcze nie wiem, ale tym razem jest ambicja wytrzymac dluzej z obecnym moze jeszcze rok i zrobic porzadny upgrade. Podsumowujac - jak mozesz - rozwaz 2 razy 340i zamiast 330i
    1 punkt
  8. Dziękuję. Podejmiemy zdecydowane kroki w kwestii migracji całego forum na nowy serwer, tak by wszystko wczytywało się tak jak należy. Więcej informacji wkrótce 🙂
    1 punkt
  9. Nic się nie pomylił. Odnoszę się do jego stwierdzenia, że quattro mu się nigdy nie przydało a nie, że się zastanawia między RWD a FWD. Po to są cytaty, żeby zacytować - w jakim kontekście umieszczasz swoją odpowiedź. To zacytowałem DOKŁADNIE do czego się odnoszę 😁 Quattro się koledze przydało wiele, wiele razy, tylko z powodu tego, że jeździ quattro - nie zauważył tego. Gdyby na co dzień jak ja - przesiadał się między 4x4 a mocną ośką (najlepiej FWD a nie RWD - bo przedni napęd nie jest dociążany przy ruszaniu a przy skręcie dodatkowo opony nie dolegają całą powierzchnią) to by widział, że jest duża różnica między napędem na 4 koła a każdym innym. Szczególnie, kiedy trzeba szybko włączyć się do ruchu. RWD jest nieco lepsze, ale fizyki nie oszukasz: AWD zawsze skuteczniej przeniesie moc na drogę i sprawniej się włączy do ruchu. Wehyr od razu zrozumiał, o co mi chodzi 😄.
    1 punkt
  10. Dlaczego kaszana? @Axel takich chyba oczekuje sortując po najtańszych.
    1 punkt
  11. No tak, jesli nie potrafie nic sensownego odpowiedziec to napisze cos glupiego typu kosiarka, typowe zachowanie malolata na forum. Pyskowki, ilu juz takich bylo, pozniej zmieniaja profil aby uzyskac jakas pomoc.
    1 punkt
  12. ale ja nie napisałem pierwszy o tych wynikach (które nie robią wrażenia), to Pan łukaszewski niestety zaczął wałkować temat mocy :)) Zastanów sie co piszesz, te twoje 800nm i 400km chodzi prawdopodobnie jak kosiarka ale to już swoją drogą xD
    1 punkt
  13. Mati, wez daj luz chlopie, mam w swoim e90 800NM i 400 koni. Rozumiesz ze twoje wyniki na wielu nie robia wrazenia. Pytales o spalanie. Dostales odpowiedz. Zakopiesz sie w polemike z nami, za duzo wiemy a ty wiesz zbyt malo...
    1 punkt
  14. nie kłamie, po prostu nie jesteś w stanie przyjąć prawdy :P Niuta to masz malutko, u mnie 400 ponad jest. Nadal sie dziwisz? 🙃🙃
    1 punkt
  15. lukaszewski ty masz dwubiegunowość? Sam ten temat zacząłeś!!!! Masz kompleksy i problemy ze sobą, widać to od razu po wiadomościach :)
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.