Cześć, moje auto to f31 318d N47 z napędem tylko na tył. Auto w automacie, przebieg 350kkm.
Sporo czytałem tematów podobnych lecz narazie bez poprawy, mianowicie.
Mój problem polega na tym, że podczas delikatnego przyspieszania w okolicach 1200-1900 obrotów auto delikatnie szarpie, kangurkuje.
Delikatne poszarpywanie występuje również podczas stałej prędkości na tempomacie (jeśli obroty są takie jak podane wyżej) - objawia się to tak: drganie 2sekundy, 3 sekundy spokoju, drganie 2 sekundy, 3 sekundy spokoju i tak w kółko...
Nie ma tego na wolnych obrotach, ani podczas hamowania silnikiem.
Nie ma tego podczas dynamicznego przyspieszania
Nie ma tego, gdy przełączę skrzynie biegów na tryb manualny i np. przy prędkości 70-80km/h na 8biegu wcisnę gaz w podłogę i silnik ma duże obciążenie.
Występuje to tylko przy delikatnym dodaniu gazu.
Zmieniony egr na oem, czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR, regulator ciśnienia paliwa w pompie wtryskowej (brak opiłków w środku), filtr paliwa.
Ciśnienie paliwa zadane przy pełnym obciążeniu = 1600 - w realu pompa kręci do 1560
Ciśnienie paliwa zadane vs realna wartość w czasie szarpania = 1:1
Przepływ masy powietrza zadane vs realna wartość = 1:1
Olej w skrzyni zmieniany 40kkm temu
Korekcja wtrysków -0.3 +0.3
Odpięcie wtyczki egr nic nie zmienia
Brak błędów w ista