Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, moje auto to f31 318d N47 z napędem tylko na tył. Auto w automacie, przebieg 350kkm. Sporo czytałem tematów podobnych lecz narazie bez poprawy, mianowicie. Mój problem polega na tym, że podczas delikatnego przyspieszania w okolicach 1200-1900 obrotów auto delikatnie szarpie, kangurkuje. Delikatne poszarpywanie występuje również podczas stałej prędkości na tempomacie (jeśli obroty są takie jak podane wyżej) - objawia się to tak: drganie 2sekundy, 3 sekundy spokoju, drganie 2 sekundy, 3 sekundy spokoju i tak w kółko... Nie ma tego na wolnych obrotach, ani podczas hamowania silnikiem. Nie ma tego podczas dynamicznego przyspieszania Nie ma tego, gdy przełączę skrzynie biegów na tryb manualny i np. przy prędkości 70-80km/h na 8biegu wcisnę gaz w podłogę i silnik ma duże obciążenie. Występuje to tylko przy delikatnym dodaniu gazu. Zmieniony egr na oem, czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR, regulator ciśnienia paliwa w pompie wtryskowej (brak opiłków w środku), filtr paliwa. Ciśnienie paliwa zadane przy pełnym obciążeniu = 1600 - w realu pompa kręci do 1560 Ciśnienie paliwa zadane vs realna wartość w czasie szarpania = 1:1 Przepływ masy powietrza zadane vs realna wartość = 1:1 Olej w skrzyni zmieniany 40kkm temu Korekcja wtrysków -0.3 +0.3 Odpięcie wtyczki egr nic nie zmienia Brak błędów w ista
    1 punkt
  2. Idąc za ciosem mając stary filtr Knecht/Mahle KL579D postanowiłem go rozciąć i zobaczyć jak to wygląda od drugiej strony. Poniżej różnica: filtr Knecht/Mahle KL579D + podgrzewacz OE 13327810134 z mojej E91 filtr Knecht/Mahle KL579D + podgrzewacz OE 13328572519 (widać, że tulejka nie dochodzi do oringu w filtrze) Jestem ciekawy jak długo utrzyma się szczelność na jednym oringu przy filtrze KL579D Dedykowany filtr dla OE 13328572519 to Knecht KL169/4D
    1 punkt
  3. Witam Mam zamiar wymienić turbosprężarkę na nową nissens czy po zabiegu potrzebujemy adaptować nową czy jest to operacja p&p? Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Na tym zdjęciu zdecydowanie nowy.
    1 punkt
  5. G30 obok G60 Zdjęcie pochodzi z facebooka Code My Bimmer
    1 punkt
  6. Nie ma co oczekiwać cudów. G30 520i sedan miało 184KM i ważyło 1685kg. G60 520i sedan ma 190KM +18KM z elektryka waży 1800kg. Odpowiedź sobie. Jak dla mnie średnio jeździ 530i G30.
    1 punkt
  7. Z tego co widzę, to najbardziej sceptycznie nastawieni na G60 są posiadacze G30. Wydaje mi się, że od premiery e60 nic a nic nie zmieniło się w początkowym postrzeganiu nowych modeli 😄
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.