Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przykladasz kluczyk z boku kolumny kierownicy.
    1 punkt
  2. Przesiadłem się z G31 540d na X5 40d. Generalnie całe życie byłem anty SUV, właśnie z uwagi na zbyt wysoką i bardziej pionową pozycję oraz gorszą aerodynamikę, wyższy środek ciężkości. Po szkodzie na G31 zdecydowałem się na wyższe auto (nie trę podwoziem poza asfaltami) a BMW niestety nie oferuje 5 "Cross" Touring. X5 mam krótko, jeszcze się przyzwyczajam. Ale pozycja jest faktycznie bardzo wysoka. Wyższa niż w jakimkolwiek innym aucie (np. Q7). Testowałem różne warianty. Dwie rzeczy, które po tych testach były absolutnie must have to pneumatyczne zawieszenie (można obniżyć auto dzięki temu) oraz koła 22". Pneumatyka Executive Drive (testowałem w X7 - rewelacja) niedostępna do diesla 40d - pytanie, czy na tym zawieszeniu auto również idzie w dół? Odpowiadając: 1. mam ostatni miesiąc przedlita. nie zauważyłem, żeby LCI siedziało wyżej. to raczej kwestia rodzaju tapicerki / fotela. 2. w serii 5 każdy wariant fitował inaczej. miękkie tapicerki zapadają się niżej niż sztywniejsze ekoskóry. tak samo perforacja. 3. nie zauważyłem, żeby X6 było niżej osadzone. szyba ma inny kąt, podwozie jest takie samo, czyli wysoko...
    1 punkt
  3. Czyli dalej jesteśmy w punkcie wyjścia, w cenie NOWEGO M nie kupisz żadnego lepszego NOWEGO samochodu tej klasy. A to co się komu spina to już jest temat na inną dyskusję. Mega mnie dziwi to stękanie na utratę tradycji bla bla bla. Tradycją BMW M były od lat 80 samochody którymi możesz wozić dzieci do szkoły a jednocześnie wyskoczyć na tor co weekend. I absolutnie NIC się w tej kwestii nie zmieniło. Jakieś lotusy i inne wynalazki to już w ogóle porównanie z kosmosu, ciekawe kto i gdzie będzie to serwisował, dla mnie i zapewnie 99% klientów na serię M w Polsce to zupełna utopia. Co do Mercedesa i tego że narzekanie ma sens: oni wsadzili do topowej wersji C63 silnik czterocylindrowy, natomiast w BMW możesz sobie kupić nawet nie topowe M2 tylko zwykłe M240i z rzędową szóstką - to właśnie pokazuje gdzie jest BMW a gdzie konkurencja.
    1 punkt
  4. Mnie się XM podoba. Jest mocarne i futurystyczne. Nie podoba mi się X7, które wygląda jak tani minivan z wymienionym przodem 😀
    1 punkt
  5. Te konkluzje są całkowicie niesłuszne 😉 Ten filmik to reklama warsztatu zajmującego się renowacją starych aut. Ze względu na rozwój techniczny samochody są coraz trudniejsze do remontów. Niedługo takie renowacje będą praktycznie niemożliwe. Autor próbuje więc maksymalnie wykorzystać schyłkowy okres zainteresowania autami w rodzaju M3 E30. Pasjonaci tego modelu są już po 50-tce. To jest zwykłe bazowanie na sentymentach, podobnie jak moda na auta PRL. Dlaczego maluch jest rzekomo fajny? Ponieważ jego remont jest prosty i tani. Stare auta prowadzą się lepiej? Oczywiście, że nie. Nowe mają choćby aktywnie regulowane zawieszenie w czasie rzeczywistym, które można nawet dostosowywać do każdego zakrętu toru z osobna. Dołóżmy do tego utratę sztywności nadwozia starego BMW z kilkukrotnie spawaną podłogą i szpachlą gdzie popadnie. Co do BMW. Zarzut, że BMW M się kończy ponieważ nowe M4 ma niewiele wspólnego z torowym M4 DTM to kompletny odlot. Seryjnie produkowane w dziesiątkach tysięcy M3 E30 i M3 E36 też miały bardzo mało wspólnego z wyścigowymi odpowiednikami. Kiedyś auta BMW to była tylko pasja, a dziś to sposób na zarabianie pieniędzy przez koncern? To jest oczywiście nieprawda. To była i jest pasja połączona z zarabianiem pieniędzy. Sport samochodowy przyczynia się do rozwoju technologii i promuje sprzedaż. Większość klientów kupowało zawsze proste modele np. 318i. Dziś ogląda się reklamę M Town 😉i kupuje X1. Autor mówi, że nie stać go na zaawansowany sportowy model CSL. Czy jego ojca było stać na nowe M1 w 1980 roku? 😀 Czy XM to ujma dla marki? Oczywiście, że nie. Jest nowoczesne i bardzo szybkie. Ale BMW wcześniej tak nie robiło. Na pewno? M Pakiet w starych 318i albo 520i choćby. Też można powiedzieć że to profanacja M? Żyje się dniem dzisiejszym i przyszłością. Czy to źle, że nabywcy chcą auta fajnego z ambientem? Co do Porsche. Czy 911 zachowało wszystko z tradycji modelu? Oczywiście, że nie. Nowe 911 tylko wyglądem przypomina stare modele. Dlaczego Cayenne nie jest ujmą dla Porsche, a XM dla BMW niby jest? 😀 Reasumując. Nie warto żyć przeszłością 😉
    1 punkt
  6. U mnie to samo. Zona regularnie rysuje felgi/auto, to tu stuknie, to tam, dlatego nigdy w moje nie wsiada :D majtami tez sie nie wymieniamy.
    1 punkt
  7. Po pierwsze: żona może się wypowiadać w temacie, jeżeli wyłącznie ona finansuje zakup. Po drugie: żona powinna mieć swoje auto i niech swoje felgi ewentualnie rozpierdala. Nie wyobrażam sobie, aby żona jeździła moim autem/motocyklem. Koszmar. P.S. Żona jeździ X5M na 21" / 540i na 20"" i wszystkie koła bez najmniejszej ryski :mrgreen:
    1 punkt
  8. Nowa 7 , aby jakoś wyglądała, to musi być w ciemnym kolorze i w shadowline. Wtedy jest nawet do przełknięcia
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.