Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć. Wrzucam zdjęcia z odbioru mojej kolejnej G20, wcześniej była 330ix pre LCI w Dravit Grey (link), ale brakowało mocy 🙂 Teraz M340i w Brooklyn Grey.
    1 punkt
  2. no tytuł szok, Kornacki, przeciwnik elektryków, takie coś. oglądam 🙂
    1 punkt
  3. To nie do końca prawda. Jeśli chodzi o wymiary zewnętrzne to prawie się zgadza. TMS ma zdecydowanie więcej miejsca w środku, jest dużo bardziej przestronniejsza. Poza tym nawet najlepsza specyfikacja EQE odstaje osiągami i zasięgiem od najtańszej Tesli. W najtańszej Tesli dostajesz zawieszenie pneumatyczne z pamięcią. Świetna sprawa, na często uczęszczanych trasach zawieszenie samo się podnosi, wentylowane siedzenia, świetne nagłośnienie itp. Zanim kupiłem TMS przetestowałem prawie wszystko co było dostępne na rynku. Wnętrze i komfort w TMS w porównaniu do TMY i TM3 to kompletnie inna liga. Obecnie TMS pod względem osiągów, zasięgu i ceny nie ma konkurencji na rynku.
    1 punkt
  4. @Kriss33 aż takim onanista nie jestem żeby drążyć czym jest wyłożony bagażnik i do której połowy jest plastik. Wsiadając do tesli model y to pierwsze co zakuło mnie w oczy to dźwięk zamykanych drzwi. Następnie niespodobala mi się plastikowa kierownica i siedzenia. Kolejna rzeczą która mi przeszkadzała po kilku minutach jazdy to brak możliwości zasłonięcia okna dachowego (nie lubie jak mnie słońce atakuje kiedy nie chce) no i grzanie w tyłek przez siedzenia). Do tego doszedł panujący pogłos w samochodzie no i dobiegające zewsząd hałasy. Nie czułem się w tym samochodzie jak w prawdziwym aucie Premium, może to tez kwestia odniesienia/nie wiem ale oczekiwałem czegoś więcej od auta. Nawiąże jeszcze do gui bo wcale nie jest takie idealne i bezproblemowe jak to wszyscy tutaj opisują. Przykładowo w salonie stał wiśniowy y którego przedni frunk wyglądał jakby byl niedomknięty ale nie poradziłem sobie z jego otworzeniem zarówno z poziomu tableta jak i próbując znaleźć jakaś dźwignie zabezpieczająca. Tak samo okienka według mnie nie są intuicyjne. Przykładowo miałem odpalone chyba spotify a spod niego dosyć sporo wystawały mapy. Próbowałem je powiększyć klikając na nie ale oczywiście nie dało się, trzeba było kliknąć w ikonkę map. Polecenia głosowe tez nie wszystkie dobrze działały (spróbuj powiedzieć tesli aby nawigowala do stacji ładowania ionity). No i jednak te dwie nieopisane rolki i brak przycisków to kompletnie nie moja bajka. Przyciski bardzo ułatwiają obsługę auta, czyniąc jazde O WIELE BEZPIECZNIEJSZA. W Mercedesie korzystam z wielu przycisków nagminnie, natomiast jak kilka razy robiłem cos na ekranie to dobrze ze mam asystentów ruchu bo felgi by juz nie były całe albo jakaś przycierka na pewno zaliczona. Kilka razy ni juz tyłek uratowały orzez zabawę z tabletem.
    1 punkt
  5. Miałem to samo mocne kopnięcie szarpało całym autem diagnoza była : do wyminy tuleje 3 szt I łącznik gumowy wału był popękany
    1 punkt
  6. Podałem ci linka gdzie wszystko masz opisane a ty w kółko to samo czy czy czy . Pierwsze co podpięcie pod kompa.i sprawdzenie wszystkich parametrów silnika W necie masz dziesiątki opisów jak wypalic zasiarczonego kata ,wystarczy poczytać Check nie zapala się przy tym błędzie nie powoduje falowania obrotów wyłączą tryb uwarstwiony Dogadaj się z kolegą lukaszewski i zrobi ci pełna diagnostykę silnika
    1 punkt
  7. Witam. Ja też od dobrego miesiąca jestem posiadaczem X5 F15 2017r. 231 Km i jak do tej pory jestem zadowolony. Jazda tym autem to cała przyjemność jest to wersja Puree Exselence kolor Sophistograu. Pozdrawiam wszystkich.
    1 punkt
  8. Witam Serdecznie... Jest mi bardzo miło dołączyć do szczęśliwych posiadaczy BMW. Poniżej kilka fotek mojego szczęścia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  9. Witam! W końcu zabrałem sie za wymianę przewodu powietrznego, zasilajacego pompę tylnego zawieszenia. Przewód gumowy, oryginalny był w 4-ch miejscach pęknięty, a nawet mozna powiedziec prawie przeciety. Oczywiście pompa zasyłała kurzi piasek zamiast oczyszczonego powietrza przez filtr. Zatem po kolei wymienię czynności i elementy jakie są potrzebne aby oczyścic pompę, jeśli jeszcze zyje. Elementy: 1. Przewód powietrzny Φ 6mm, najlepiej zbrojony (ja zakupiłem igielitow zbrojony, ktory jest gietki do -25*C) 2. Troszkę czystego spirytusu 3. Zaciski slimakowe na przewód 2 szt. 4. Narzędzia :) Kolejne kroki. 1. Demontujemy prawe tylne koło 2. Sciągamy osłone plastikową nadkola 3. Odłaczamy przewod gumowy od filtra 4. Podłaczamy nowy przewód i zaciskamy zaciskiem slimakowym 5. Przewod wsywamy pod osłonę pompy 6. Montujemy osłone nadkola i koło 7. Wjezdzamy na kanał 8. Demontujemy osłone pompy 9. Wykręcamy pompę i sciągamy przewód gumowy 10. Przepłukujemy szybko srodek pompy spirytusem i zlewamy to (spirytus szybko paruje wiec nie pozostawi wilgoci wewnatrz pompy i nie reaguje z guma) 11. Montujemy nowy przewód i zaciskamy slimakiem 12. Przykrecamy pompę oraz obudowę Długość przewodu jaki jest nam potrzebny to ~60cm (50cm to tak na styk) I chyba tyle. Pozdrawiam Maciek
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.