Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Czy ja pracuje w salonie? 🤣 Widzialem fv bmw na taki rabat i to nie schodzace modele bo wtedy nawet max 30%
    1 punkt
  2. Ja polecam darmowe sprawdzenie dające wstępny obraz sytuacji: Historia pojazdu - Bezpłatny raport z państwowej bazy danych CEP a następnie oględziny samochodu. Zakup płatnego raportu opcjonalnie po oględzinach. 100 zł lepiej wydać na stacji diagnostycznej. Wystarczy zużyte zawieszenie, opony i hamulce, a w auto trzeba będzie włożyć kilka tysięcy zł na start. W raporcie o tym nie przeczytamy. Naprawy powypadkowe są na ogół robione niedbale, ponieważ koszt profesjonalnej naprawy przekroczyłby wartość auta, więc łatwo je zauważyć. Historia może być fajna ale np. silnik mógł być wczoraj przegrzany.
    1 punkt
  3. A jak często wyskakuje ci ten błąd? Masz jakiś schemat że np. tylko przy odpalaniu? 2E33 to błąd sterowania zylindra 4 Nie piszesz jaki masz silnik ale w sterowniku chyba jest wszędzie to samo podłączenie. Rozbierz prawa stronę podszybia i sprawdź piny w module DME pin 4 i 10. Często w skrzynce bezpieczników zbiera się woda bo odpływ jest zatkany
    1 punkt
  4. Ja też jestem jak najbardziej za wymianą na własną rękę nawet jeśli wybrzmiał mój post inaczej. Co prawda mam zrobionych większość dodatkowych wymian w ASO ale to albo z lenistwa albo przy okazji innych zleceń gwarancyjnych. Teraz dlaczego nie zmieniałbym parametrów oleju wymieniając poza ASO. Przy każdej wymianie wymieniasz tylko ok.75-85% oleju. Zawsze zostaje sporo w chłodniczce i przewodach. Takie żonglowanie olejem i mieszanie go ze starym, raz taki z ASO (przy pakiecie serwisowym) a raz inny pomiędzy przeglądami jakoś nie brzmi dla mnie jakby miało działac na +. Po drugie parametry oleju w zakresie wytrzymałości na wysokie temperatury to się analizuje jak się bardzo ostro jeździ. Właściciele M-ek lub tuningowanych i upalanych benzym jak najbardziej powinni zgłębić temat. Jeździsz swoim suvem ponad 200km/h autostradą? Ciśniesz w sportplus od świateł do świateł? Zabawy na torze? Nie jestem ekspertem olejowym ale jak użytkujesz ten samochód zgodnie z przeznaczeniem to olej 0w-30 najlepiej mu posłuży. Jak wymieniasz co 10-15kkm to cały czas ma on zachowane parametry chroniące silnik przed całym złem.
    1 punkt
  5. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.