Dzięki Adam, masz w tym duży udział, spieraliśmy się nie raz, ciągle dopytywałem gdzie ta przewaga technologii, teraz już "trochę" wiem. Adam TMY RWD, nie trójka 🙂 Wiem, że Cię zaskoczyłem, bo jak juz byłem za to sie nie wygadałem, nigdy nie mówię, że kupuje, tylko dopiero po zakupie 🙂 . Najlepsze jest to, że przesiadłem się z V8 do elektryka. Chciałem mieć V8 i miałem, Tyle. Teraz chciałem przede wszystkim nowe auto, gwarancja itd. Ludzie się pytają jak się jeździ elektrykiem. W trasie jak by ktoś miał gorszy słuch i nie usłyszał braku dźwięku silnika to nie ma różnicy, normalny samochód. Brak dźwięku silnika już po 1 trasie uważam za plus. nie jest potrzebny na trasie. Nigdy nie byłem tak zrelaksowany po trasie, jechałem tylko na aktywnym tempomacie.
1. Czemu nie poczekales jeszcze 1-2 mies na odswiezona wersje (dodali kilka bajerow a nie podniesli ceny) - dostales jakas dobra oferte na stock?
Tak jak pisałem TMY, 14 tys taniej i mam nadzieję na dofimansowanie. Jak dają trzeeba brać.
2. Mam nadzieje, ze bedziesz tu sumiennie raportowal o wszystkich wadach i usterkach TM3, pisz za kazdym razem jak odpadnie kierownica czy dach podczas jazdy 😉
Oczywiście.
3. Daj znac jak juz sie oswoisz z GUI po kilku dniach jak wrazenia z uzywania "tabletu", jak to jest jezdzic bez licznika i zrob jakies porownanie z OS BMW!
Sam sie sobie dziwie, zmiana poglądów o 180 stopni 🙂 w ogóle nie potrzebuje tych wszystkich przycisków. Schowka jeszcze nie otworzyłem 🙂 GUI to klasa, proste, w ogole nic nie ustawiałem po odbiorze, wszystko było w automacie. Powiedziałem do mikrofonu adres i jazda. To mega. Po co mi te liczniki, prędkość wystarczy 🙂 Hmm porównanie do OS BMW. A mogę nie? BMW M2 jest świetny do jazdy, ale wybranie celu w nawigacji gdzie trzeba pisać literkę po literce to nie, stanowcze nie. Mówienie do auta jest dla mnie najwyzszym levelem. Prostota, łatwośc obsługi, cisza, świetne przyspieszenie 🙂 aż się boje tak cieszyć, ale na serio jest mega. Dzisiaj zobaczyłem statystyki zużycia. To mi sie w głowie nie mieści. Ostanie 50 km akurat po zjechaniu z autostrady droga podmiejska, trochę obwodnicy, żadnego ograniczania sie i jakiejś jazdy o kropelce i zuzycie 15 z kawałkiem kW/100 km. NIEWIARYGODNE. Trasa dom-praca uwaga Jeep 24 litry LPG, Tesla 12,9 kWh.