Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Produkcja styczniowa będzie przydzielana zapewne w listopadzie, więc jeszcze nie bądź taki pewny 😉
    1 punkt
  2. 50szt? Tego jest cała masa i to na pierwszym lepszym wygooglanym forum. Wrzucając hasło masz 10 stron po 50 pozycji każda, ale statystyki nie ustalimy. Faktem jest że jest tego dużo. A co Ty z jakimiś samozapłonami? Zamiast merytorycznej odpowiedzi, to Ty o jakichś tam pożarach. wtf? Ja obalam tylko mit który tutaj często powielasz jakie to BEV czyste samochody i żądnych wymian oleju nie ma, nic nie cieknie i wogóle sterylny. A do tego nic się nie psuje i wszystko serwis załatwia online albo jak w pracy siedzisz. A psuje się tylko BMW i cytujesz z forum przykłady. Tylko rzeczywistość jest kompletnie inna i jest bardzo dużo opisanych na różnych forach problemów z Teslami. I to był kiedyś jeden z powodów z którego obawiałem się Tesli przy decyzji, szczególnie wiedząc ile serwisów w Polsce ma Tesla. rotfl. Jeszcze tego nie poprawili? 🙂 Ja to chyba z rok temu widziałem już. Bzdury kolego gadasz, że aż się płakać chce. To że Tesla nie daje wyboru, nie znaczy że inni też. W i5 który dopiero wyszedł masz już 3 warianty zawieszenia do wyboru (z konfiguratora): Założę się że pojawi się, albo gdzieś jest w innych wersjach zawieszenie pneumatyczne, jak wyjdzie wersja M (zawsze wychodzi później), to na 100% będzie miała inny (5ty) rodzaj zawieszenia. I4 nie ma pneumatyki, ma pneumatycznie samopoziomujące się zawieszenie tylnej osi, coś co jest w 5kach kombi od kilkunastu lat i w swojej też to miałeś, a co powoduje że jak zapakujesz bagażnik to auto nie siada (bardzo fajna opcja). Z przodu auto ma normalne porządne zawieszenie, także promujesz kolejne bzdury. To że w i4/ix3 nie ma wyboru zawieszenia albo jest mniejszy wybór, to nie znaczy że 5er, 7er czy X5, X7 takiego wyboru nie dają. Za to w Tesli 3/Y/S/X na jedno kopyto wszystko. iX3 zawieszenie nie jest pneumatyczne: https://www.press.bmwgroup.com/latin-america-caribbean/article/attachment/T0311128EN/454690 Driving Dynamics and Safety Suspension, front Double-joint spring strut axle in aluminium construction Suspension, rear Five-link axle in lightweight steel construction O czym Ty piszesz? Ja mówię, że tak się cieszysz z tych osiągów Tesli, a jednocześnie Twoje zużycie energii nie wskazuje abyś z nich korzystał. W praktyce wszystko co ma poniżej 5sek, czyli czy auto ma 4.4, 3.8, 3.3 czy 2.9 do 100ki nie ma kompletnie znaczenia w praktyce w większości samochodów, a szczególnie elektrycznych w których się chucha i dmucha na zasięg. W ICE możesz bardziej cieszyć się tymi osiągami, co jest najprzyjemniejsze (i najbezpieczniejsze!) w trasie. Wtedy nie patrzę na zużycie paliwa i nieraz daję w opór z przyspieszeniem i to daje frajdę, nawet jeśli mógłbym przyspieszać delikatnie. Za to w mieście wstyd mi czasem wystartować na pełnej mocy ze świateł, bo straszną wiochą to ciągnie. "Gdybys nie trollowal to bys napisal, ze im mniejsze zuzycie energii, tym dalej (i SZYBCIEJ) zajedziemy." -> w przypadku elektryków tak, w przypadku ICE - absolutnie nie 🙂 Ale tak już jesteś zamknięty w świecie EV, że zapominasz że istnieje inna rzeczywistość w której nie masz takich ograniczeń. Artykuł jest o tym że rynek się nasyca mocno elektrykami, a Ty jedyne co widzisz to że Tesla na zdjęciu? 😄 😄 Ja nie wierzę że Amerykanie przestawią się na ev, nawet jak super pickupy Tesli wyjdą. Tesli na ulicach amerykańskich miast nie widać jakoś dramatycznie więcej niż w takiej Warszawie, a na autostradach, to już tym bardziej. Elektryki mają zbyt duże ograniczenia żeby zastąpić spalinowe, szczególnie w USA gdzie odległości są ogromne, choćby SC były co 10km na każdej drodze. Ta rewolucja zatrzyma się na określonym poziomie % różnym w każdym kraju i kwestią jest na jakim poziomie jest ten % i czy się do niego nie zbliżamy w niektórych krajach.
    1 punkt
  3. Fabrycznych folii nie było już w dniu odbioru, salon się o to postarał 😄 Prawdę mówiąc w nosie mam przyszłego właściciela ktokolwiek by nim był i kiedykolwiek by się nim stał. Oklejam auto sam dla siebie, bo chcę jak najdłużej cieszyć się samochodem wyglądającym jak nowy, a lakiery teraz robią jakie robią, coraz słabsze i cieńsze. Dlatego pierwsze co zrobiłem po odbiorze było oklejenie karoserii folią PPF. To samo spotkało zewnętrzne elementy piano black (nad wewnętrznymi się zastanawiam, ale poprzednio nie miałem z nimi kłopotu, więc chyba nie będę oklejał) i ekrany (bardziej pod kątem palcowania, a nie zniszczenia). To samo dotyczy pielęgnacji skór. Będę tym samochodem jeździł potencjalnie 3-5 lat, a może i dłużej jak będę chciał sobie zostawić V8 przy kolejnym zakupie. Auto nie jest dla mnie tylko środkiem transportu z punktu A do B. Jest to jednocześnie hobby. Do tego nie lubię jeździć w chlewie i brudzie dlatego przynajmniej raz w tygodniu jestem na myjni, a raz na rok albo na pół roku funduję swojemu autu kurację detailingową z porządnym myciem i odkurzaniem. Nie rozumiem Twojego podejścia i myśli o przyszłym właścicielu. Jak rozumiem sam nie dbasz o samochód, bo kiedyś będziesz go sprzedawał? Nie myjesz, nie odkurzasz, specjalnie niszczysz i ponadprzeciętnie eksploatujesz, żeby przypadkiem nie zrobić dobrze przyszłemu właścicielowi? 😄 To i oleju w silniku nie wymieniaj, bez wymiany pojeździsz te kilka lat. Jeśli natomiast sądzisz, że nikt na rynku używek nie doceni zadbanego samochodu i nie zapłaci za niego więcej to najwyraźniej nigdy nie sprzedawałeś zadbanego samochodu. Pozdrawiam.
    1 punkt
  4. @adamjttk wklejasz zdjęcie jakiegoś popsutego BMW 7 z kopcącym wydechem i wypisujesz jakie to Tesle czyściutkie i nic nie cieknie, tylko że liczba płynów w elektryku niewiele różni się od liczby płynów w ICE. Zamiast oleju silnikowego wchodzi ciecz chłodząca baterie. Nawet skrzynia biegów występuje w niektórych elektrykach (jak Porsche), więc i olej tam się znajduje. Czy elektryki wyeliminowały: olej przekładni elektrycznego wspomagania, płyn hamulcowy, czy płyn do spryskiwaczy? Hmmm, gear fluid service w Tesla Plaid? W kilkumiesięcznej Tesli? Zdalnie nie udało się naprawić? Tesla stała tydzień w serwisie? https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/2022-model-s-plaid-gearbox-fluid-service.285076/ "Hi all, I have a 2022 Model S plaid and since getting delivered in June it's had countless issues. Some of these issues were expected due to Teslas less than decent build quality but recently I have had this issue and even the service center couldn't explain it to me. About a month ago I got a notification on the dash saying "gearbox fluid service recommended." I scheduled an appointment with my local service center and dropped the car off. The car was there for over a week and they told me that there was a "wiring harness" that had to be replaced and that everything was good now. I was not satisfied with their explanation but was sick of my car being there for and extended period of time so I took my car and left. 2 days ago on my way home I received the same message on the dash saying the car needs a gearbox fluid service and now I really don't know what to do. Wondering if anyone on here has had this issue before." Czy ci użytkownicy Tesli, to zakamuflowani fanboje ICE którzy zniechęcają do zakupów Tesli? https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/red-fluid-leaking.233831/ https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/leaking-blue-liquid.238456/ To chyba jakaś większa zmowa, bo jest tego dość dużo: https://teslamotorsclub.com/tmc/search/7461454/?q=leaking+fluid&o=relevance
    1 punkt
  5. Pojeździj trochę autem z większym silnikiem R6 lub większym, a zrozumiesz, że nie chodzi o samą moc, tylko o coś znacznie więcej - i wtedy zrozumiesz, dlaczego tak ubolewamy nad brakiem dostatecznej ilości dobrych silników. Większa moc i moment silnika R6 czy V8 to tylko premia za słuszną koncepcję pod maską. 520d jest na tyle szybkie, że tak samo można stracić prawo jazdy jak w każdym innym aucie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.