Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Niestety choroba postępuje i ciężko się zatrzymać 😬 dlatego pojawiło się kolejne e32, tym razem krótkie i 3.0, ale oczywiście V8 (m60b30). Połączenie kolorystyczne wg mnie idealne, ale wiadomo kwestia gustu. Egzemplarz w bardzo fajnym stanie, wyposażenie zaskakująco dobre, wnętrze świetnie zachowane, podłoga/progi rewelacja. Hak oris bmw, niestety kluczyka nie było ale uzdolniony kolega szybko ogarnął temat bezinwazyjnie 😉 jako ciekawostka Niemiec nie lubił przepłacać za paliwo i auto wyposażone jest w świeżą instalację lpg dlatego też auto będzie często użytkowane 😎 Dzisiaj akurat mija równo 30 lat od wyprodukowania tego egzemplarza 🥳 Seria:7' E32 / Opis sprzedaży:730i / Nadwozie:Limousine Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:GD21 / Skrzynia biegów:GD21 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:31.08.1993 / Lakier:317 / Tapicerka:0484 Szczegóły pojazdu Dane dot. pojazdu Drzwi 4 Silnik M60/1 Pojemność 3 Moc (kW) 160 Napęd HECK Lakier 317 orient-blau Tapicerka 0484 Poziom integracji (fabryczny) Poziom integracji (aktualny) Wyposażenie indywidualne Nie Wyposażenie Opcje 0214 Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) 0216 Wspomaganie układu kier. Servotronic 0241 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 0288 Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29 0302 Instalacja alarmowa 0339 Shadow-Line 0401 Dach przesuwno-uchylny elektryczny 0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0438 Wersja z drewna szlachetnego 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 0464 Worek na narty 0472 Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 0500 Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne 0508 Park Distance Control (PDC) 0510 Regulator zasięgu świateł 0528 Autom. kontrola obiegu powietrza 0534 Klimatyzacja automatyczna 0540 Tempomat 0553 Komputer pokładowy IV z pilotem 0661 Radio BMW Business (C43) 0676 System głośników HiFi 0686 Anteny Diversity 0801 Wersja krajowa Niemcy/Austria 0860 Lampa kierunkowskazu dodatkowego Teraz trochę zdjęć:
    1 punkt
  2. No wiesz, w wiekszosci przypadkow jak mowie klientowi ze trzeba wpakowac 15tys aby to jako tako jezdzilo (same wtryski plus nox/noxem) to konczy sie sprzedaza auta. Jak chodzi to jest silnik genialny, problem w tym ze malo ktory chodzi. Przekombonowali z mapami ecu, pompa wody, pompa oleju, wtryskami, noxem, dolotem, trybami pracy silnika, aj lista dluga. Pb w bmw sie omija az do b48/b58.
    1 punkt
  3. Przed liftem (u mnie) i po lifcie masz co najmniej 1xUSB-A z przodu, 1xUSB-C z przodu, 2xUSBC-C z tyłu. Istnienie portu USB-A obok 3 USB-C uważam akurat za zaletę, bo nadal mam kilka urządzeń które korzystają z USB-A. Także jeden z koronnych argumentów to zwykłe bezpodstawne czepianie się. BMW i inne marki nie zmieniają technologii raz na 6-7 lat, tylko jak każda firma łącznie z Teslą co rok wydaje nowy MY w którym są różne drobne usprawnienia. To akurat argument przeciwny, bo Tesla Model S/X wygląda tak samo od ponad 10 lat, a inne szanujące się marki odświeżają mocno wygląd co te 6-7 lat. No widzisz, te wnętrza tak niewiele się zmieniają. Serio TM3/Y jedyne co umiem wskazać, to inne ułożenie telefonów (na plus) oraz wywalenie piano black, reszta to absolutne detale dla fanbojów którzy na forach i YT zachwycają się zmianami w układzie szwów siedzeń. To różnice "odczuwalne" dla "koneserów" Tesli, które pozwalają na generowanie dużej ilości kontentu często wątpliwej jakości na YT i forach. Pewnie nieraz Tesla zmienia dostawcę na tańszego, a na kanałach reklamują że jest progress i robią darmową reklamę. Ok, marketingowo Tesla robi to po mistrzowsku 🙂 Takim marketingiem Tesla często bije na głowę wynalazki z przybijaniem 15 znaczków M, które tak pieką ciągle niektórych 🙂 Jedyna istotna i odczuwalna zmiana wnętrza była w Model S/X zostałą zrobiona ze 2 czy 3 lata temu, ale też dużo mniejszej skali niż inni producenci. Nawet 911 co generacje zmienia się dużo bardziej niż Tesla. Jest hype na elektryki, są grube dopłaty i parę innych, więc sam doszedłeś skąd dokąd klienci przepływają 🙂 Ja bym też zamienił Corollę na Teslę, która przyciąga osiągami, pomimo że zniechęca (mnie) hypem. W BMW sprzedaż albo lekko rośnie albo lekko spada, ale nie widzę tam luki w sprzedaży na 2miliony sprzedanych Tesli 🙂 Jak to słusznie zauważył Sławomir, z BMW uciekają głównie do Porsche 😉 Wszystkie plastiki, fotele. Mówię o doświadczeniach sprzed roku jazdy demówką Tesli. Możesz stawać na głowie że Twoja Tesla jest wyjątkowa, bo jest Twoja. Nie będę Cię przekonywał.
    1 punkt
  4. Masz problem USB-A w aucie z 2017r? BTW w moim iX3 oprócz USB-A, jest też USB-C. Piano black to jedna z opcji. Jak Ci nie pasuje to nie bierzesz. W Tesli przez długi czas dopóki Tesla nie wycofała się z piano black, ludzie byli do tego niejako "zmuszeni". Ładowarka przegrzewająca - pełna zgoda, fuckup BMW który się już długo ciągnie i który jest nie do obrony. Przycisk "P" niepotrzebny? Hmm...to że w Tesli nie ma, nie znaczy że niepotrzebny. Jeśli to koniec najważniejszych wad, a reszta są jeszcze bardziej minor-owe, to jest zwykłe czepianie się i totalnie nieobiektywna ocena auta, które przypominam debiutowało na rynku w 2017r., czyli 6 lat temu. Dziś tego auta bym nie kupił pewnie, bo cena poszybowała w górę, a modelowo zestarzało się 2 lata i dziś jako elektryczne auto do tłuczenia po mieście TMY wychodzi lepiej jeśli chodzi o value to money, szczególnie te poniżej 250tys zł, ale najpierw trzeba tę niższą jakość i ascezę jakoś przełknąć. Pomijając silnik, to w porównaniu do Corolli Tesla broni się tylko osiągami i UI, reszta to przewaga Corolli. Nie widzę różnicy w materiałach. O designie się nie wypowiadam, bo mi akurat nie leży, a UI pisałem że w Tesli o niebo lepszy, chociaż jak jest Car Play, to dla mnie ogromny plus dla Toyoty, bo to najwygodniejsza opcja. Nie rozumiem dlaczego nie ma tego w Tesli. Domyślam się, ale nie wiem jaka jest oficjalna wykładnia. Ty Adam pewnie nie korzystałeś z Car play ani Android Auto? Co do jakości materiałów, to nawet powiem że niektóre wyglądają w Corolli lepiej niż w Tesli. Widziałem testową Teslę Performance z przebiegiem 15tys km - wszystko trzeszczało. Mowa była o silniku. W obu autach jest dokładnie ten sam. Porównuję sam silnik. Dzięki Sławomir za fajny artykuł - powiało trochę świeżością. Ten wątek ma sens jeśli takie wpisy się będą pojawiać. Jakość artykułu porównywalna z niedawno publikowanym filmiku na YT o mitach dot palących się elektryków. Na forum powinniśmy tak właśnie merytorycznie rozmawiać na bazie obiektywnych argumentów.
    1 punkt
  5. Ja nie widzę różnicy w jakości materiałów Corolli do TM3. Raczej może być nawet trochę lepsza. A tutaj na deser 3-letnia (w dniu zdjęć) Tesla Model S z przebiegiem 100tys km. Jak "nówka". Żadne moje BMW nie było tak zużyte po 3 latach.
    1 punkt
  6. @BMFun Zerknalem na moje stare zdjecia i odpowiem Ci zdjeciami apropo tematu Corolli/TMY uzywajac zdjec "premium" IX3 Co NIE jest dla mnie premium a cyganskim blichtrem i beznadziejnymi materialami/rozwiazaniami Co jest dla mnie premium np: @Slawomir Nie czytasz uwaznie co do Ciebie pisze wiec nie ciagne tematu. Dla mnie osoba, ktora pisze ze 2 litrowy diesel w V klasie jest "cichutki" jest niepowazna po prostu. Wez telefon i nagraj jak Twoja V-klasa z 2 litrowym dieslem wjezdza z 4 osobami na pokladzie 10-20km/h jakakolwiek ulica nachylona o kilka stopni do gory (a tak jezdzi miliony tych aut kazdego dnia) - dzwiek zazynanej swini i nie da sie tego inaczej okreslic.
    1 punkt
  7. Od września 2005 roku nie ma modułu SGM. Jest ACSM na tunelu środkowym między fotelami. BMW WDS Online (bmwteka.com)
    1 punkt
  8. No do końca szły i przecież w sygnaturze wyraźnie pisze 525d... W f10/11 nigdy nie było b47 525d a b47 były tylko 518d i 520d.
    1 punkt
  9. Jaki przebieg? Czyli dobrze mówili w tym filmie co wkleiłem że f10/11 lci. Pytanie jakich modeli i roczników jeszcze to dotyczy. Przecież napisał że N47 - więc może być to polift, ale może byc też przedlift.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.