Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mimo wszystko brałbym OEM, na zamiennikach może być jeszcze gorzej.
    2 punkty
  2. Nie dawać, podstawa to przygotować i odtłuścić powierzchnię.
    1 punkt
  3. Pojeździj trochę autem z większym silnikiem R6 lub większym, a zrozumiesz, że nie chodzi o samą moc, tylko o coś znacznie więcej - i wtedy zrozumiesz, dlaczego tak ubolewamy nad brakiem dostatecznej ilości dobrych silników. Większa moc i moment silnika R6 czy V8 to tylko premia za słuszną koncepcję pod maską. 520d jest na tyle szybkie, że tak samo można stracić prawo jazdy jak w każdym innym aucie.
    1 punkt
  4. Z tym 2.0d bez przesady w zupełności starczy do sprawnego przemieszczania i pali tyle co nic , jak ktoś sporo jeździ po europie a nie tylko po pl/de to gdzie wy te moce chcecie wykorzystywać ? W austrii na autostradach same remonty albo ograniczenia do 80 lub 100, czasami uda się jechać 130 , fotoradarów nas...ne co kilka km , we włoszech to samo - sa mistrzami rozstawiania pułapek na jakiś gminnych miasteczkowych uliczkach przykład w załączeniu , strach się bać ile przeoczyłem 😀
    1 punkt
  5. Będziesz pierwszy, załóż, sprawdź i daj znać jak poszło a raczej jak jeździ.
    1 punkt
  6. Czasami trzeba programowac, bo kodowanie nie jest mozliwe. Z maglami zawsze byl najwiekszy problem aby dobrac. Czesto po prostu przerzuca sie elektronike (chyba z calym silnikiem elektrycznym to jest o ile pamietam) ze starej i wtedy nic nie trzeba robic.
    1 punkt
  7. Update: Panowie, wymieniłem olej w skrzynce VTG i zrobiłem adaptacje ISTA. Problem zniknął. Pozdrawiam
    1 punkt
  8. witam ponownie, sprawa załatwiona dziękuje koledze borsuczek za udostepnienie schematu !! ,przyczyną było zwarcie w skrzynce bezpieczników po prawej stronie pod bufetem ,po wymianie wszystko wróciło do normy. Dziękuje wszystkim za pomoc
    1 punkt
  9. A miałeś nie zwracać uwagi. Z e39 nie podejdą P&P. E39 ma nieco inaczej rozwiązane zawieszenie z tyłu. Wstawić się da ale z tego co wiem to uniesie się tył. A co do mojego wyznania to fakt , że fabryki nie lubię poprawiać. Są tanie zamienniki miechów dlatego nie widzę sensu rzeźbić .
    1 punkt
  10. Nie zwracaj uwagi na moją odpowiedź...
    1 punkt
  11. No to jest raczej normalne że tak się stanie, podejrzewam że różnica tłumienia pomiędzy starym a nowym jest bardzo duża nawet jesli stare amory są w stanie wypchać tłoki na max do góry to i tak trzeba użyć dużo mniej siły żeby wcisnąć tłok starego smortyzatora w porównaniu do nowego. Mamy tu do czynienia z amortyzatorem gazowym który rozpiera/podnosi auto do góry i siłą rzeczy nowy z łatwością podniesie autko ze 2 cm a tylne z racji wieku też pewnie straciły już swoją skuteczność więc auto opadło i teraz stoi tak jak stoi. Ja zmieniłem u siebie przednie "gnioty" Bilsteina to auto poszybowalo w górę ze 2 cm jak nie więcej, stare amortyzatory to jeden był martwy a drugi z wielkim trudem wypychał tlok do około połowy długości co znaczy że też był martwy no i wizualnie jeden suchy jsk pieprz a drugi delikatnie zapocony olejem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.