Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tym razem mój osiołek zwiedził Włochy. W sumie 3600 km, średnie spalanie 6.5. O bagażniku już kiedyś wspominałem, nie jest specjalnie praktyczny, po każdym wyjeździe mam twarde postanowienie zakupu dedykowanych toreb podróżnych. Chyba się powoli starzeję, bo nie chce mi się już od strzała lecieć 1000+ km, postój i nocleg gdzieś w połowie trasy dobrze nam zrobił, zwłaszcza, że wyjazd był w piątek po południu tym samym korki w cenie wyjazdu 🙂 Włosi mają słabe drogi, warto uważać przy niskim profilu. Mnie się przytrafił defekt tylnej prawej opony.. Na tym zadupiu (rejon Marche - Urbania), w którym mieliśmy wynajęty dom, łatwo nie było znaleźć kogoś kto szybko sprowadzi rozmiar 255/35/19. Włosi do tego nie ułatwiają sytuacji pracując od 8-12, w sumie to im się nie dziwię, bo przy tych temperaturach nie byłbym w stanie trzeźwo myśleć. Na nic nie najechałem, nie wpadłem w żadną dziurę, zwyczajnie przy autostradowej prędkości było płynne zagłębienie i to dobicie wystarczyło żeby przy rancie przestało trzymać. Splitter tym razem przetrwał, bo zeszłoroczne wakacje dały mu radę 🙂 Choć garaże podziemne pod kilkoma hotelami wydawały się nie do przejścia. Finalnie wszystko w całości wróciło do domu :) Z obserwacji stwierdzam, że Włosi mają jeszcze bardziej wywalone na ograniczenia. Zwłaszcza wjazd do Włoch zaraz po Austrii jest zauważalny. Ograniczenie do 80 na autostradzie to luźna sugestia, nic zobowiązującego.. mało kto zwalnia poniżej 150 :)
    1 punkt
  2. W mojej ocenie problem z n57 jest mocno wyolbrzymiony, glownie za sprawa kilku filmow na yt, ktore mocno podkrecily temat. W rzeczywistosci ciezko znalezc uzytkownika n57, ktory powie JAKIEKOLWIEK zle slowo na ten silnik. Regulanie czytam niemieckie forum, gdzie jest multum uzytkownikow 3.0d n57 i jakos nie trafiam nigdzie na tematy dotyczace krzywych walow itp. a przeciez n57 montowany jest juz przeszlo 10 lat i nie brakuje aut z przebiegami rzedu 300tys km i duzo wiecej, ktore maja sie dobrze. Z ciekawosci sprawdzilem na mobile ile jest F30 330d 2013-2018r z uszkodzonym silnikiem i jak sie okazuje 1szt. Uzytkuje swoje 330d n57 od 2017r i uwazam ze jest to genialna jednostka. Kultura pracy i osiagi to przepasc w stosunku do 2.0d.
    1 punkt
  3. Hej, mam datę produkcji 🙂 pierwszy tydzień października, jest spora szansa że odbiór chińskiego, plastikowego, powolnego, nie premium BMW będzie w dniu premiery 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.