Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, dziękuję za komentarze. To prawda - część osób nie mogła się zalogować, część osób nie pamiętała adresów email do swoich kont. Jednak te problemy już minęły i zdarzają się jedynie sporadyczne przypadki. Wszystkie problemy rozwiązywała jedna osoba, szkoda że nie jesteście w stanie zrozumieć że nikt nikomu za to nie płaci, forum dla Was jest darmowe i takie zawsze pozostanie. Jesteśmy non profit więc zrozumcie proszę, że nikt nie siedzi tutaj 24 na dobę bo każdy ma swoją pracę i inne obowiązki. Zmiana platformy to fakt dokonany, nikt nie będzie wracał do poprzedniej. Staramy się na bieżąco wprowadzać zmiany tak, by była ona jak najbardziej przyjazna dla Was - ale nie da się zrobić tak by wszystkim wszystko pasowało :) Wraz z nową platformą nie trzeba już korzystać z zewnętrznych hostingów do zdjęć - teraz można je wrzucać bezpośrednio do posta i nigdy nie znikną. Na poprzednim forum była masa nieaktywnych już fotografii, które często są kluczowe. Takich rozwiązań, które ułatwiają korzystanie z forum jest sporo - a nie odkryliśmy jeszcze wszystkich kart. Zdaję sobie sprawę że jest to ogromna rewolucja i że byliście przyzwyczajeni do starego forum. Ale nie możemy stać w miejscu i nie będziemy korzystać z przestarzałych rozwiązań. Zawsze jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę, ale taka tu nie padła. Jak podacie konkretne przykłady co nie pasuje - wtedy możemy porozmawiać o konkretnych rozwiązaniach ;) Życzę miłej niedzieli Daniel
    2 punkty
  2. Z uszkodzeniem auta ze zdjęć tragedii nie ma. Wszystko zależy od tego czy naprawa została przeprowadzona fachowo i zgodnie ze sztuką. Odwieczny dylemat aut używanych czy lepiej kupić bezwypadkowego 5 letniego poleasingowca z przebiegiem blisko 200 tys km czy z przebiegiem ok 100 tys km ale po naprawach blacharsko- lakierniczych.
    1 punkt
  3. Zgodnie z regulaminem - dopisz VIN do tytułu. Faktycznie - światła niedzisiejsze, zresztą reszta wyposażenia też kiepsko, ale dla mnie największy minus to plastikowa derma na fotelach i silnik B46 - czyli nieeuropejski SULEV. Od tej dermy to hemoroidy wychodzą nawet na plecach. www_HistoriaPojazdu.gov.pl Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów 20.08.2023 20:39:33 Wygenerowanie raportu RAPORT O POJEŹDZIE BMW, 330I SAMOCHÓD OSOBOWY, KARETA (SEDAN) 1998 cm³, benzyna Rok produkcji: 2017 VIN: WBA8B9G3XHNU56505 nr rej. KR4WU02 Dane techniczne Pojemność silnika: 1998 cm³ Moc silnika: 185 kW Paliwo: benzyna Liczba miejsc ogółem: 5 Liczba miejsc siedzących: 5 Masa własna pojazdu: 1615 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 1800 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg Dopuszczalna masa całkowita: 2089 kg Maksymalny nacisk na oś: 11 kN Dokumenty Data wydania aktualnego dokumentu: 13.10.2021 Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/ posiadacza pojazdu Polisa OC: aktualna Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 87 693 km Status rejestracji: Zarejestrowany Informacje, Oś czasu Dane zagraniczne 2017 Rok produkcji 01.01.2017 Pierwsza rejestracja za granicą 04.11.2020 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 18.07.2021) Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie 17.06.2021 Okresowe badanie techniczne (ważne do 17.06.2022) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SLU/012/P Odczytany stan drogomierza: 45 300 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 17.06.2021 Dodatkowe badanie techniczne Rodzaj badania dodatkowego: Po uczestniczeniu w wypadku Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SLU/012/P Odczytany stan drogomierza: 45 300 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 18.07.2021 Zmiana właściciela Właściciel: firma lub organizacja Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie 07.10.2021 Pierwsza rejestracja w Polsce Termin następnego badania technicznego: 17.06.2022 21.02.2023 Okresowe badanie techniczne (ważne do 21.02.2024) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: WX/222/P Odczytany stan drogomierza: 87 693 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) Podsumowanie zdarzeń: Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2 Stan aktualny: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie Polisa OC: aktualna Data ważności polisy: 07.07.2024 Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 87 693 km Liczba właścicieli: 1 Liczba współwłaścicieli: 0 Dane zagraniczne Dane Carfax Kradzież - Nie odnotowano kradzieży Złomowanie - Nie odnotowano złomowania Powypadkowy - Nie odnotowano wypadków ani użycia poduszki powietrznej Uszkodzony - Odnotowano uszkodzenie pojazdu Rozbieżność drogomierza - Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza Niedopuszczony do ruchu - Nie odnotowano problemów z kontrolą techniczną pojazdu ani innych Służył jako taxi - Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka Odczyty drogomierza Data odczytu drogomierza Wartość Kraj 27.10.2020 28 277 mi Stany Zjednoczone Zdekodowany VIN: WBA8B9G3XHNU56505 BMW 330i Code / Type F30 (MUE) / 8B97 FIN: NU56505 Chassis Sedan (4 Doors) Market USA(left Steering) Engine 2.00 l / 185 kW (B46O) Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Alpinweiß Iii (300) Upholstery Sensatec/schwarz/akzent Rot (KCL3) Start of Production Thursday, June 29th 2017 Manufacturer Rosslyn, South Africa / BMW AG Driver assistance and lightning S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S563 Light package S575 Additional 12V sockets S5A1 LED Fog lights S5DS Emergency release, luggage compartment Wheels and drive S216 Hydro steering-servotronic S255 Sports leather steering wheel S258 Tyres with runflat properties S2A6 BMW LA wheel, double spoke 392 S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure display Environment and safety S302 Alarm system S319 Integrated universal remote control S3AG Reversing camera S3DZ Omission of additional lettering, outer S3L8 Exterior equipment, aluminium, satinised S823 Hot-climate version S842 Cold-climate version S845 Acoustic fasten seat belt reminder S853 Language version, English S8KL Oil service interval 15,000 km/12 months S8R9 Refrigerant R1234yf S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu Individual equipment S775 Headlining anthracite Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CB CO2 equipment S925 Dummy-SALAPA S992 Control of number-plate attachment S993 model year code in VIN S9AA Outer skin protection SA090 90 Ah AGM battery SKLED Leatherette
    1 punkt
  4. ja z takim uszkodzeniem dla siebie bym kupił, dobry silnik (b48) raczej z taką mocą powinien sobie poradzić. Sprawdzić czy cała przerobiona na EU (lampy przód i tył), dla mnie największy minus to brak dobrych lamp z przodu (xenon/led)
    1 punkt
  5. Nigdy nie powiedziałem, że awarie samochodów, tych czy innych się nie zdarzają. Sam miałem kiedyś awarię silnika - w teoretycznie niezniszczalnym silniku VW 1.9TDI PD 115KM (AJM) pękł tłok. Awaria wtryskiwacza - i twardziel jakim jest akurat ten silnik (AJM) z przebiegiem 53 tys. km strzelił... Już kiedyś pisałem też, że znam E90 manual x-drive z N57 z przelotem 650 tys.km, do dziś ma się w zdrowiu. A nikt się z nim nie patyczkuje, oj nie patyczkuje... Co do awarii N57, to osobiście znam jedno zdefektowane F36 430d 258KM. Auto z roku 2014, import Berlin, kupione od niemieckiego Turka za 9 tys. Euro, po strzale prawy tył i tył, kolor biały zwykły, RWD 8HP, przelot około 260 tys.km, historia serwisowa ASO ograniczona do dwóch pierwszych przeglądów, pierwszy na 26 tys.km przekroczony o 5 tys.km , drugi na 60 tys. przekroczony nie pamiętam o ile, reszta nieznana. Wyposażenie jak na takie auto słabe, akcyza oczywiście mała. W PL naprawa blacharska na budżetowej używce - wymieniona tylna lewa ćwiartka i pas tył zawieszenie tył, wał napędowy, felga tylna, pirotechnika poklejona, nadwozie pomalowane, poskładane. Po naprawie blacharsko - lakierniczej dwie opony tylne nowe, geometria zrobiona, wymiana oleju w silniku (Elf) + filtr oleju Mann..., i wio... Przy silniku nic więcej przed awarią nie robiono oprócz remapu na 320KM (niby na hamowni drogowej - po zważaniu auta na wadze wozowej). Awaria silnika rok po zakupie, 8 miesięcy po rozpoczęciu eksploatacji po naprawie blacharsko-lakierniczej, przy wskazaniach drogomierza 280 tys.km. Olej Elf w silniku miał 20 tys. km. Auto po awarii zostało budżetowo naprawione na nowym wale (niby tureckim) i sprzedane za 78 tys. zł. Także nawet pomimo awarii na aucie był zarobek... Nie wiem, czy jest sens pisać dalej. Ale chciałbym poznać choć jednego usera, który auto kupił / leasingował / wynajął auto jako nowe (nowe czyli NOWE, nie premium selection, nie demo), normalnie je serwisował, normalnie nim jeździł, i któremu owe N57 jednak strzeliło...
    1 punkt
  6. No super, napisałeś że N57 jest lepszy, mocniejszy i przyjemniejszy niż N47, to wie każdy. Natomiast temat wady materiałowej wału który się krzywi możemy przemilczeć i udawać że go nie ma, będzie łatwiej 😂
    1 punkt
  7. Link: https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-samochod-CID5-IDWU2ND.html Dla znajomego i nie kupione. Auto niby całe w oryginale, bo przesłane zdjęcia wartości z miernika do 120 na całym aucie, tylko do 230 lewy tył, klapa do 120. Po historii dwie szkody jedna za granicą na 4k CHF (zawieszenie), a w Polsce jakaś drobnostka lewy tył 4k zł. A poniżej zdjęcia z aukcji 03/2021. Obecny właściciel nic nie wie. Jest drugim w Polsce. Cena na dziś 17/08/2023 to 45k zł bez negocjacji, rozrząd nie był ruszany. Kielichy skrzywione, poduchy poszły. Silnik się cofnął do grodzi.
    1 punkt
  8. Wydaje mi się, że to co piszesz jest nieprawdą i największe przebiegi z serii N robią 2.0 diesle, czego przykładami są: -mój prywatny samochód, -ogłoszenia na portalach, -samochód kolegi z forum I jakoś nie słychać, żeby n47 miał podobne problemy co jego 3-litrowy odpowiednik.
    1 punkt
  9. Co mają częste zmiany oleju do mikropęknięć na wale? Ten silnik to po prostu loteria albo będzie chodził albo się sypnie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.