Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Link: https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-samochod-CID5-IDWU2ND.html Dla znajomego i nie kupione. Auto niby całe w oryginale, bo przesłane zdjęcia wartości z miernika do 120 na całym aucie, tylko do 230 lewy tył, klapa do 120. Po historii dwie szkody jedna za granicą na 4k CHF (zawieszenie), a w Polsce jakaś drobnostka lewy tył 4k zł. A poniżej zdjęcia z aukcji 03/2021. Obecny właściciel nic nie wie. Jest drugim w Polsce. Cena na dziś 17/08/2023 to 45k zł bez negocjacji, rozrząd nie był ruszany. Kielichy skrzywione, poduchy poszły. Silnik się cofnął do grodzi.
    1 punkt
  2. @Borsuczek. Nie denerwuj się. Jest takie przysłowie - "psy szczekają, karawana idzie dalej". BTW. Mam jakieś tam doświadczenie, w tym niemałe w BMW. Razem to już spore lata, i pod setkę sztuk... W tej chwili mam między innymi salonowe F31 335dX LCi. Swoje auto serwisuję w ASO stosując krótkie interwały serwisowe, stosuję oryginalne oleje i filtry, przeprowadzone mam wszystkie akcje serwisowe (np. EGR mam czwarty, kolektor ssący drugi, itp., itd..). Do tego stosuję dodatkową opiekę serwisową w warsztacie nieautoryzowanym specjalizującym się w marce, gdzie robię dodatkowe przeglądy serwisowe i rozszerzoną diagnostykę. Sam miałem też jedyneczkę z N47, mam też porównanie bezpośrednie - teraźniejsze, bo w tej chwili mój współpracownik ma F36 320dX z N47. Nadwozie w F36 GranCoupe jest naprawdę fajne, ale silnika N47 do N57 naprawdę nie da się porównać. Dla mnie 335dX z N57 jest po prostu świetne. Co do 3.0d to niestety... bo nie dość - że 3.0d było znacznie droższe w zakupie jako nowe, nie dość - że 3.0d w znaczącej większości ma znacznie wyższe rzeczywiste przebiegi, nie dość - że 3.0d często kupowali ludzie brutalnie obchodzący się z autem, nie dość - że 3.0d ma akcyzę 18,6% więc jako używane sprowadzane są auta ze smutną rzeczywistą historią lub bez historii, to na dodatek w tej chwili 3.0d często kupują (jako używane) ludzie, których szczerze powiedziawszy - na utrzymanie tego auta po prostu nie stać. Wielokrotnie doświadczałem opowieści ludzi, którzy mówili, ze NIBY mają auto takie same jak moje..., "tylko że..." - i tu pada ciąg informacji o problemach i niejasnościach w historii ich pojazdu. A potem lament i niedowierzanie. Wiem jedno - szkoda mi klawiatury na udawadnianie niedowiarkom, jak dobrze sprawuje się zdrowe i uczciwe N57 w 335dX. I drugi raz w swojej historii leasing mam już dawno zakończony, a 335dX nadal jest u mnie. Seryjne 313KM/630Nm przy śmiesznym spalaniu dają ostro radę. I nie mam pomysłu na co mam się przesiąść ! Przy dobrych układach po wieczornym ruchu wypoczęty wsiadam na autostradę... i do rana jestem w stanie z uśmiechem na twarzy dojechać naprawdę daleko... Bo mocny i oszczędny silnik połączony z fajnym automatem i uczciwą trakcją , dobre światła, wygodne fotele, aktywny tempomat, eMkowe hamulce i adaptacyjne zawieszenie, czy inne opcje wspomagające typu HUD czy utrzymanie pasa ruchu - to wszystko naprawdę pomaga w łatwym i swobodnym pokonywaniu kilometrów. I naprawdę trudno o bardziej wytrwałego wojownika na dłuuuugą podróż.
    1 punkt
  3. Macie wiedzę co się stało z trybem jazdy Adaptive, jakieś problemy produkcyjne ? Teraz nie ma tego przycisku w LCI w pneumatyce i z zawieszeniem adaptacyjnym również. Testowałem poprzednią wersję na pneumatyce i w tym trybie ładnie utwardzał układ kierowniczy przy wyższych prędkościach. Teraz mam żonglować sport comfort? Sprawdzałem w salonie ze sprzedawcą i w trybie indywidual też nie ma.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.