Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wyglada, ze masz lacznosc na kablach sygnalu video + i - oraz masz zasilanie kamery. Nie masz za to lacznosci na LIN. Obejrzyj te piny porzadnie. Jak masz preparat do elektrycznych stykow to przepsikaj. Zobacz tez czy ktorys pin jak na niego delikatnie nacisniesz to sie nie chowa we gniezdzie w kamerze lub w module. Nie skalibrujesz kamery jak nie masz lacznosci czyli komunikacji LIN. Jak masz miernik i rece chirurga to mozesz sprobowac sprawdzic czy kazdy z tych malych kabelkow ma przejscie. Ale ja bym stawial ze zwyczajnie nie masz styku na pinach. Sam fakt, ze kamera ruszyla po wyjeciu wtyczki i wlozeniu to by potwierdzal.
    1 punkt
  2. Dzięki!! Zapomnialem o tym warsztacie a już kiedyś go sobie gdzieś zapisywałem :))
    1 punkt
  3. Kolego wymien wszystkie podcisnienia , przetworniki wyciag i przedmuchaj (break clenerem ). Sprawdź login podczas jazdy Male turbo od 1200rmp do 3000rmp powinno szybko wstać i dmuchnąć do wartości 3000mPh (2bary) W tym punkcie około 3k rmp klapka sie otwiera i duża turbinka przejmuje bosst Od 3000rmp az do ociny powinna utrzymać to doladowania około 3200mPh. O to przetworniki które warto wyczyścić
    1 punkt
  4. Wydaje mi się że kabel od kamery nie był dopięty w kamerze - tam ciężko wchodzi.
    1 punkt
  5. Dlatego doradzalem Ci obejrzenie pinow. Czesto sa zasniedziale i nie stykaja, szczegolnie jak czesc jest leciwa albo przechowywana w srednich warunkach. 🙂 Wazne, ze smiga.
    1 punkt
  6. Sławek troche więcej obiektywizmu. Porównujesz czasy M3 touring i Cayenne Turbo GT, który jest dużo szybszym i mocniejszym autem więc to nie jest sensowne porownanie prowadzenia. XM to zdecydowanie tylko marketing. Ogólnie M nowej generacji zatraciły całkowicie związek z motorsportem i tu jest pełna racja. M3 E30, M3 e36, E46 e92 miały airboxy i doładowanie dynamiczne, osobna przepustnica na każdy cylinder itd itd Nie wspominając o M5 E60, ktore miało silnik na bazie tego z F1 a E92 M3 skrócony o dwa cylindry ten sam motor z poprawionym systemem vanos. To były prawdziwe majstersztyki. Wyczynowe silniki w cywilnych autach. Jeszcze nawet M3 F80 nie było złe waga 1560kg, karbonowy wał, rozpórka carbon, wszystko spięte rozpórkami na górze i na dole, pod autem płyta magnezowa, dużo smaczków i solidnej inżynierii. Waga rewelacyjna jak na gabaryty auta i dobre prowadzenie. M3 G80 wszystko stalowe, waga +200kg i auto nudne przez dużą wagę nie dające tyle frajdy z jazdy. M3 g80 to fajne daily nic więcej. Co prawda może latać bokiem ale dużo gorzej od F80 bo masa nie ta. Niby tej wagi nie czuć ale jednak jest i w zakręcie tego nie oszukasz. Po to dali na przód opony aż 275 żeby utrzymać tego słonia. M3 się sprzedaje bo ma dobrą cenę w stosunku do produktu. Nie ma nic lepszego w tej cenie. Miałem wszystkie m3 po koleii i G80 jest najlepszym daily ale najgorszym M. Pierwszy raz majac M3 rozglądam się za dodatkową zabawką bo nie daje wystarczajacej frajdy. Myślałem o zmianie na M2 ale tam waga jest jak M3 nie będzie to lekkie auto z super prowadzeniem a takim było 1M i nawet poprzednie M2. Klienci oczekują czego innego a BMW im to daje notując rekordy sprzedaży. Jednak mimo wszystko nadal nie ma lepszej alternatywy niż m2 czy m3 jeżeli chcemy mieć szybkie uniwersalne 4-5 miejscowe auto z bagaznikiem. Porsche albo dwu osobowe albo bez bagażnika poza tym wersje o podobnej mocy kosztuja dużo więcej niż M2 czy M3. W Porsche bardzo brakuje 4 drzwiowego auta wielkości BMW 3 lub 4. Chętnie bym kupił BMW o mocy 300 czy 400KM i masie do 1500kg z RWD lub xdrive ale nie ma takich aut. Mam w domu stare E82 200KM i frajda z jazdy po zakrętach jest większa niż w nowych M bo masa ok 1400kg tego się nie oszuka.
    1 punkt
  7. Wejdz w folder tego psdzdata i zobacz z jakiego dnia tam sa pliki danych. Ty masz 2014 rok, wiec zeby nie byly starsze. 54.1 bedzie jakos z tego okresu chyba wlasnie, ale musisz to sprawdzic.
    1 punkt
  8. Nic nie oddawaj. Szansa, ze znajdziesz CIC nie z Anglika jest mala. 🙂 Tak jak Ci tu wszyscy piszemy, musisz przeprogramowac to i tyle. Nie zrobisz tego teraz, to zrobisz za miesiac jak bedziesz mial mozliwosc, lepsza ladowarke itd.
    1 punkt
  9. To jest normalne jak wlozysz modul z innego auta. Moim zdaniem masz ubitą kamerę (to bardziej prawdopodobne niż moduł lub nowy przewód). Spróbuj ją podmienić. Odnosnie jezyka w CIC. Ściągnij PSDZDATA full i zrób flash - serio, na pewno pomoże. Dasz rade.
    1 punkt
  10. Tak, wiazka jest ok. Sam robilem doposazenie w jakiejs F10 z ta wiazka. Wg mnie cos spitoliles i nie ma tu znaczenia Twoja HU, bo masz blad komunikacji miedzy modulem kamery i kamera. Nawet jak wypniesz kabel z HU to ten blad bedziesz mial nadal, wiec wymiana HU nie ma sensu. Jaki masz numer tego modulu kamery?
    1 punkt
  11. jeżeli jest co najmniej jedno "yes" to jest ten sam numer (pewnie jest video switch jak jest więcej źródeł obrazu), tylko jak wszystkie są "no" to jest inny.
    1 punkt
  12. Nie numer seryjny, tylko part number. Zauważ że to czy jest S3AGA na Yes, czy na No - są te same numery. Numer części zalezy tam od czegoś innego. Zrób zdjecie od tyłu złacza - bo jeśli są wyprowadzone piny to na 99% masz obsługę. Wpinając piny we wtyczkę - nie oznacza że one wchodza do HU.
    1 punkt
  13. Tak, oczywiscie, ponad 12 cali. Sorry, za przejezyczenie. Mam juz rok, ten akurat co pokazalem i smiga jak zloto. Wkladasz tam karte SIM i masz niezaleznie internet. Ja akurat zawsze kupowalem te Androidy od producenta sprawdzonego, bezposrednio z Chin i nigdy nie mialem zadnych problemow, wiec nie wiem jak to wyglada z innych zrodel. Kiedys to montowalem ludziom, jak jeszcze w Polsce mieszkalem i tez, nawet po wielu latach nikt nie zglosil problemu. Kamera, nawet jak sie zepsuje (chociaz tu nie ma co sie zepsuc w sumie), albo nawet ja sam uszkodzisz, to kupujesz nastepna, znow za grosze. Ceny uzywanych, oryginalnych kamer i modulow, ciagle sa wysokie. Chcialem zonie, do X3 zalozyc, bo tam ma Professionala, ale odpuscilem, bo nawet do starszych modeli trzyma to cene. Wymiana podstawowego HU na CIC nie zmienia Ci wiele, no moze poza twardym dyskiem, ale w erze duzych pendrivow, to tez zadna zaleta. Ty niestety juz sie zapedziles w strone oryginalnych rozwiazan, wiec musisz w to brnac dalej. W mojej opinii, jezeli w HU pojawila Ci sie opcja kamery, to jest ono do niej przystosowane. Cos pomieszales z polaczeniami. Porownywales wszystko ze schematami, ktore Ci pokazuje ISTA, gdy przejdziesz do nich bezposrednio z bledu?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.