Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Czyli dalej jesteśmy w punkcie wyjścia, w cenie NOWEGO M nie kupisz żadnego lepszego NOWEGO samochodu tej klasy. A to co się komu spina to już jest temat na inną dyskusję. Mega mnie dziwi to stękanie na utratę tradycji bla bla bla. Tradycją BMW M były od lat 80 samochody którymi możesz wozić dzieci do szkoły a jednocześnie wyskoczyć na tor co weekend. I absolutnie NIC się w tej kwestii nie zmieniło. Jakieś lotusy i inne wynalazki to już w ogóle porównanie z kosmosu, ciekawe kto i gdzie będzie to serwisował, dla mnie i zapewnie 99% klientów na serię M w Polsce to zupełna utopia. Co do Mercedesa i tego że narzekanie ma sens: oni wsadzili do topowej wersji C63 silnik czterocylindrowy, natomiast w BMW możesz sobie kupić nawet nie topowe M2 tylko zwykłe M240i z rzędową szóstką - to właśnie pokazuje gdzie jest BMW a gdzie konkurencja.
    1 punkt
  2. Siedziałem w dniu premiery w nowej M2, a warto dodać lubię małe auta jako weekendowe, źle się czuję w sedanach. Na żywo wygląda kosmicznie i siedzi się jak na dole w beczce. Lepiej mi tylko w Boxsterze, bo to roadster i na start jest wyżej dla mnie z powodu braku dachu, od 10 lat nie mogę zrezygnować z braku dachu 😄 W półce jest jeszcze Cayman S, ale ma 100 koni mniej i jak zacznę dodawać opcje, to kosztuje 100k więcej niż M2, dodatkowo po opcjach wchodzi na półkę GTSa, a to jednak różnica 100k+ zł a nie 10 - 20k zł. Porsche musi być droższe - ok, ale ta zabaweczka M2 wygląda na asfalcie i zaparkowana przed domem IMO lepiej niż M4 z pakietem performance. I teraz piję do tematu, co oferuje Mercedes i co Audi? Nie ma nic w gamie Mercedesa co wygląda lepiej niż M2, a klasa C to jest zjedzona na śniadanie na etapie wzięcia do ręki broszury. C coupe wygląda na 10 letnie auto.
    1 punkt
  3. Sprzedawcy w sklepach motoryzacyjnych to śmiech na sali.. zawsze będą polecać to, na co mają największą marzę, albo to, co najmniej rotuje... Eurol (Fluence), Shell (tylko Helix Ultra), Ravenol (vst, SSL), Millers (w sumie poza trident będzie wszystko ok), Orlen (max expert C3), Specol (Gold), Total - bardzo dobre oleje. Aktualnie wlewam Shella, w porównaniu do Ravenola nie widzę nic niepokojącego, a cena znacznie niższa niż za Ravenol. Temperatury, ciśnienia, zużycie oleju - wszystko w jak najlepszym porządku
    1 punkt
  4. priorytetem u mnie zawsze było bezpieczeństwo, więc nie ma opcji (w zasadzie to mnie głównie przekonuje do opcji dwóch kompletów kół).
    1 punkt
  5. Kilka ładnych dziesiatek tysiecy już pokonały, powinne jeszcze jakiś czas pociągnąć aczkolwiek to tylko świece i mogą paść w każdej chwili. Osobiscie pokusił bym się o wymianę
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.