Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Haters gonna hate 😉 gratki zakupu na pewno będzie Ci się podobać 😉
    1 punkt
  2. Wymienione błędy dotyczą dolnych żaluzji i mówią o zacięciu mechanicznym związanym z zabrudzeniem. Oczywiście trzeba też sprawdzić wtyczkę i przewody.
    1 punkt
  3. Te konkluzje są całkowicie niesłuszne 😉 Ten filmik to reklama warsztatu zajmującego się renowacją starych aut. Ze względu na rozwój techniczny samochody są coraz trudniejsze do remontów. Niedługo takie renowacje będą praktycznie niemożliwe. Autor próbuje więc maksymalnie wykorzystać schyłkowy okres zainteresowania autami w rodzaju M3 E30. Pasjonaci tego modelu są już po 50-tce. To jest zwykłe bazowanie na sentymentach, podobnie jak moda na auta PRL. Dlaczego maluch jest rzekomo fajny? Ponieważ jego remont jest prosty i tani. Stare auta prowadzą się lepiej? Oczywiście, że nie. Nowe mają choćby aktywnie regulowane zawieszenie w czasie rzeczywistym, które można nawet dostosowywać do każdego zakrętu toru z osobna. Dołóżmy do tego utratę sztywności nadwozia starego BMW z kilkukrotnie spawaną podłogą i szpachlą gdzie popadnie. Co do BMW. Zarzut, że BMW M się kończy ponieważ nowe M4 ma niewiele wspólnego z torowym M4 DTM to kompletny odlot. Seryjnie produkowane w dziesiątkach tysięcy M3 E30 i M3 E36 też miały bardzo mało wspólnego z wyścigowymi odpowiednikami. Kiedyś auta BMW to była tylko pasja, a dziś to sposób na zarabianie pieniędzy przez koncern? To jest oczywiście nieprawda. To była i jest pasja połączona z zarabianiem pieniędzy. Sport samochodowy przyczynia się do rozwoju technologii i promuje sprzedaż. Większość klientów kupowało zawsze proste modele np. 318i. Dziś ogląda się reklamę M Town 😉i kupuje X1. Autor mówi, że nie stać go na zaawansowany sportowy model CSL. Czy jego ojca było stać na nowe M1 w 1980 roku? 😀 Czy XM to ujma dla marki? Oczywiście, że nie. Jest nowoczesne i bardzo szybkie. Ale BMW wcześniej tak nie robiło. Na pewno? M Pakiet w starych 318i albo 520i choćby. Też można powiedzieć że to profanacja M? Żyje się dniem dzisiejszym i przyszłością. Czy to źle, że nabywcy chcą auta fajnego z ambientem? Co do Porsche. Czy 911 zachowało wszystko z tradycji modelu? Oczywiście, że nie. Nowe 911 tylko wyglądem przypomina stare modele. Dlaczego Cayenne nie jest ujmą dla Porsche, a XM dla BMW niby jest? 😀 Reasumując. Nie warto żyć przeszłością 😉
    1 punkt
  4. To służy do wyświetlania ekranu ze smartfona na wyświetlaczu auta, jest też w smart tv.
    1 punkt
  5. Ja u siebie wymieniałem silnik od górnej żaluzji. Widziałem, że się przycinał, bo nieraz widziałem, że klapy są otwarte w sytuacji gdy powinny być zamknięte. W pamięci komputera pojawiał się błąd, ale na desce nie zapalał się żaden komunikat, ale zaniepokoiło mnie właśnie to ciągłe otwarcie klap. Górny silniczek idzie wymienić jako oddzielną część. Kosztuje u nas obecnie ok. 300 zł więc nie ma biedy (jeden z internetowych sprzedawców części oryginalnych). Wymiana jest względnie prosta, nie wymaga zdjęcia zderzaka, chociaż trzeba się nagimnastykować i malutkie rączki się przydadzą. Kalibracja nie jest wymagana (chociaż serwis tym straszył) a silnik przyjmuje tylko dwie pozycje i nie idzie go włożyć inaczej niż przewidziano. U mnie po wymianie i skasowaniu błędów (ISTA), usterka już nie wróciła, a słyszę, że klapy chodzą. Oczywiście sprawdź najpierw połączenie elektryczne, wiązkę, wtyczkę i oczywiście czy same klapy się nie zacięły. A jak auto używane, to może ktoś wypruł silnik ???
    1 punkt
  6. Hej, mam datę produkcji 🙂 pierwszy tydzień października, jest spora szansa że odbiór chińskiego, plastikowego, powolnego, nie premium BMW będzie w dniu premiery 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.